Mijn kat is iets kwijt...
woensdag 9 juni 2010 om 16:59
Om precies te zijn; zijn ballen.
Dus nu ligt ie wijdbeens in zijn mand, met zijn zaakie de lucht in
En jeetje, wat zag ik er tegenop, maar wat viel het toch allemaal mee uiteindelijk. Ik ben benieuwd of ie nog zo stoned is als hij straks weer wakker wordt.
Het doel van dit topic; dat is er niet.
Dus nu ligt ie wijdbeens in zijn mand, met zijn zaakie de lucht in
En jeetje, wat zag ik er tegenop, maar wat viel het toch allemaal mee uiteindelijk. Ik ben benieuwd of ie nog zo stoned is als hij straks weer wakker wordt.
Het doel van dit topic; dat is er niet.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 9 juni 2010 om 18:05
Mijn kater had niet zo veel last, maar zijn zus wel. Die was pas de volgende ochtend weer een beetje actief. Ze moest eigenlijk een kap om haar kop, zodat ze niet aan het litteken op haar buik kon likken. Maar die kap heb ik al na een uur al vervangen door een rompertje. Hoewel ze zich daar regelmatig uit wist te wurmen
Gelukkig zat ze nooit aan het litteken, dus na 2 dagen heb ik het rompertje ook maar gelaten voor wat het was.
(hier stond foto van poes in rompertje)
Gelukkig zat ze nooit aan het litteken, dus na 2 dagen heb ik het rompertje ook maar gelaten voor wat het was.
(hier stond foto van poes in rompertje)
anoniem_87002 wijzigde dit bericht op 10-06-2010 17:53
Reden: foto weer verwijderd
Reden: foto weer verwijderd
% gewijzigd
woensdag 9 juni 2010 om 18:08
mijn kat liep gelijk de trap op na zijn operatie.dat ging goed, terug een stuk minder , ik moest hard lopen om hem op te vangen,Wist dat domme beest veel, dat zn achterlijf nog lichtelijk verdoofd was, en dus niet meewerkte, maar bijna eerder beneden aankwam dan zn vookant
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 9 juni 2010 om 18:41
Viva; als je kat 's avonds gecastreerd wordt geloof ik dat wel ja.
De dierenarts zei nu na zes uur, zodat ie even een paar uur had om bij te komen van de narcose. Om kwart over vijf begon ie te zeuren om eten dus ik vond het een beetje loos om dan nog drie kwartier te wachten.
En daarbij, wat is het ergste dat er kan gebeuren als ik hem te vroeg eten geef? Dat ie misselijk wordt en moet kotsen.
Beestje had honger, voelde zich goed en deed normaal, dus dan moet ie lekker eten.
Enne, ik ben blij met mijn Jeweetweleunuch hoor
De dierenarts zei nu na zes uur, zodat ie even een paar uur had om bij te komen van de narcose. Om kwart over vijf begon ie te zeuren om eten dus ik vond het een beetje loos om dan nog drie kwartier te wachten.
En daarbij, wat is het ergste dat er kan gebeuren als ik hem te vroeg eten geef? Dat ie misselijk wordt en moet kotsen.
Beestje had honger, voelde zich goed en deed normaal, dus dan moet ie lekker eten.
Enne, ik ben blij met mijn Jeweetweleunuch hoor
woensdag 9 juni 2010 om 18:43
quote:Marels schreef op 09 juni 2010 @ 17:48:
En dan hier de lang verwachte foto, holadiejee met je zaakie de lucht in;
[afbeelding]
Jeuuu marels, wat een PRACHTIGE kat heb je daar!
Zonde dat hij gecastreerd is.. Ik had nog wel een poes over die hij mocht ontmoeten
*Ik wil 1 nestje (heb al 7 gegadigden.. haha), maar ken niemand (gelukkig) met een open kater.
En dan hier de lang verwachte foto, holadiejee met je zaakie de lucht in;
[afbeelding]
Jeuuu marels, wat een PRACHTIGE kat heb je daar!
Zonde dat hij gecastreerd is.. Ik had nog wel een poes over die hij mocht ontmoeten
*Ik wil 1 nestje (heb al 7 gegadigden.. haha), maar ken niemand (gelukkig) met een open kater.
Poelepoelepoelepoes!
woensdag 9 juni 2010 om 18:50
Hahaha, dankjewel.
Ik ben ook wel erg blij met hem. Hij wordt steeds wat donkerder qua streepjes, naar mate hij ouder wordt. Als kitten was hij meer dit;
Toen hij heeeeel klein was;
En later, op een week of 10, 11;
En ik ben nog twee recentere aan het uploaden. Als ik moet pochen moet ik pochen he
Ik ben ook wel erg blij met hem. Hij wordt steeds wat donkerder qua streepjes, naar mate hij ouder wordt. Als kitten was hij meer dit;
Toen hij heeeeel klein was;
En later, op een week of 10, 11;
En ik ben nog twee recentere aan het uploaden. Als ik moet pochen moet ik pochen he

woensdag 9 juni 2010 om 19:01
Mijn katertje is vandaag ook gecastreerd.
Hij is de hele tijd zijn zaakje (nou ja, wat er nog van over is) aan het wassen. Daar was hij altijd wel druk mee, maar nu nog erger.
Van mijn DA mocht hij bij thuiskomst wel eten, maar dan in kleine hoeveelheden. Heb hem 2x in kleine porties wat natvoer gegeven waar hij meteen gulzig op dook. Daarna is hij op de bak gegaan
Hij is nog erg rustig en mijn andere katje laat hem ook nog met rust.
Hij is de hele tijd zijn zaakje (nou ja, wat er nog van over is) aan het wassen. Daar was hij altijd wel druk mee, maar nu nog erger.
Van mijn DA mocht hij bij thuiskomst wel eten, maar dan in kleine hoeveelheden. Heb hem 2x in kleine porties wat natvoer gegeven waar hij meteen gulzig op dook. Daarna is hij op de bak gegaan
Hij is nog erg rustig en mijn andere katje laat hem ook nog met rust.