Ideeën verjaardag
vrijdag 11 juni 2010 om 08:29
Een hele goede vriendin wordt binnenkort 30. Ze heeft nogal een rottijd achter de rug en ik wil haar graag verrassen met iets leuks om samen te gaan doen voor haar verjaardag.
Maar wat?? Ik heb me suf gezocht op google, maar kom niet echt iets leuks tegen. Sauna gaan we al zo vaak heen. En wil graag iets "spectaculairs". Een parachute sprong leek me leuk, maar ze heeft nogal hoogtevrees, dus dat gaat het niet worden.
Het is op een maandag en we hebben de gehele dag de tijd.
Wie kan mij helpen aan een leuk idee!?
Maar wat?? Ik heb me suf gezocht op google, maar kom niet echt iets leuks tegen. Sauna gaan we al zo vaak heen. En wil graag iets "spectaculairs". Een parachute sprong leek me leuk, maar ze heeft nogal hoogtevrees, dus dat gaat het niet worden.
Het is op een maandag en we hebben de gehele dag de tijd.
Wie kan mij helpen aan een leuk idee!?

vrijdag 11 juni 2010 om 08:44
vrijdag 11 juni 2010 om 09:02
vrijdag 11 juni 2010 om 09:09
floaten
ben ik zelf nogal fan van.......
zie koan float amsterdam....zo relaxed
daarna een lekkere lunch, vlak bij zit geweldig tentje met zelfgebakken brood etc..
zelf parfum maken workshop
naar mooie expostie ergens of leuk museum
trein naar brussel pakken
indoor skieen/skiles
ben ik zelf nogal fan van.......
zie koan float amsterdam....zo relaxed
daarna een lekkere lunch, vlak bij zit geweldig tentje met zelfgebakken brood etc..
zelf parfum maken workshop
naar mooie expostie ergens of leuk museum
trein naar brussel pakken
indoor skieen/skiles
once upon a time called.....right now
vrijdag 11 juni 2010 om 09:28
Ik heb ooit via een ander damesblad een powershoot gedaan met een vriendin. Een wereldsucces! Je bent op stap met een super goede vrouwelijke fotograaf. Zij benadrukt je sterke punten, en echt waar: de foto's zijn fenomenaal! En ons zelfvertrouwen? Nog verder opgekrikt. Heerlijk om te doen en een super leuke dag!
Anders een ballonvaart. Dat is ook met hoogtevrees goed te doen (wist je overigens dat je hoogtevrees alleen hebt als er contact met de grond blijft? dus ook bij een parachutesprong heeft ze er geen last van als het echt hoogtevrees is!). Als je wilt ken ik een hele goede en betrouwbare ballonvaarder (die overigens ook zelf hoogtevrees heeft!)
En wat een onwijs lieve vriendin ben jij!
Anders een ballonvaart. Dat is ook met hoogtevrees goed te doen (wist je overigens dat je hoogtevrees alleen hebt als er contact met de grond blijft? dus ook bij een parachutesprong heeft ze er geen last van als het echt hoogtevrees is!). Als je wilt ken ik een hele goede en betrouwbare ballonvaarder (die overigens ook zelf hoogtevrees heeft!)
En wat een onwijs lieve vriendin ben jij!
Volg je hart. Dat klopt.
vrijdag 11 juni 2010 om 09:47
quote:puck1979 schreef op 11 juni 2010 @ 09:27:
borderwalk, wat een super idee!!!Of het idee succesvol is zit em volgens mij in de uitvoering. Je moet een echt vroege en vooral een echt late vlucht vinden zodat je nog in Londen kan eten. Verder moet de heen en de terugreis onderdeel zijn van het feestje. Heen bijv. leuk tijdschrift en lekkere broodjes meenemen, trakteren op een te dure kop koffie. Terug witte wijn en borrelhapjes.
borderwalk, wat een super idee!!!Of het idee succesvol is zit em volgens mij in de uitvoering. Je moet een echt vroege en vooral een echt late vlucht vinden zodat je nog in Londen kan eten. Verder moet de heen en de terugreis onderdeel zijn van het feestje. Heen bijv. leuk tijdschrift en lekkere broodjes meenemen, trakteren op een te dure kop koffie. Terug witte wijn en borrelhapjes.
vrijdag 11 juni 2010 om 09:55
quote:borderwalk schreef op 11 juni 2010 @ 09:47:
[...]
Of het idee succesvol is zit em volgens mij in de uitvoering. Je moet een echt vroege en vooral een echt late vlucht vinden zodat je nog in Londen kan eten. Verder moet de heen en de terugreis onderdeel zijn van het feestje. Heen bijv. leuk tijdschrift en lekkere broodjes meenemen, trakteren op een te dure kop koffie. Terug witte wijn en borrelhapjes.Maak er dan gelijk champagne van.
[...]
Of het idee succesvol is zit em volgens mij in de uitvoering. Je moet een echt vroege en vooral een echt late vlucht vinden zodat je nog in Londen kan eten. Verder moet de heen en de terugreis onderdeel zijn van het feestje. Heen bijv. leuk tijdschrift en lekkere broodjes meenemen, trakteren op een te dure kop koffie. Terug witte wijn en borrelhapjes.Maak er dan gelijk champagne van.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 12 juni 2010 om 00:23
Voor airportinfo zie hier:
http://www.youropi.com/nl/londen/article/airports-7-9
City is het meest centraal, maar de lowcostmaatschappijen vliegen vaak op stansted. De luchthavens zijn allemaal met de metro of de trein op het ov aangesloten.
http://www.youropi.com/nl/londen/article/airports-7-9
City is het meest centraal, maar de lowcostmaatschappijen vliegen vaak op stansted. De luchthavens zijn allemaal met de metro of de trein op het ov aangesloten.
zaterdag 12 juni 2010 om 13:27
Nog 1 dingetje Als je London in one day of londen in een dag googelt kom je veel ideeën tegen hoe je de dag het meest effectief kan besteden. Ik vind ze allemaal een beetje gehaast, maar je krijgt wel een goed idee van wat je allemaal zou kunnen doen.
Deze van Eurostar lijkt mij wel aardig
http://www.eurostartrippl ... etail.aspx?suggestion=128
Deze van Eurostar lijkt mij wel aardig
http://www.eurostartrippl ... etail.aspx?suggestion=128