Postcrossing 5
donderdag 10 juni 2010 om 20:51
donderdag 10 juni 2010 om 20:55
Hahahaha ja sorry ik houd ook niet van clowns maar dit vond ik dan wel weer grappig, vooral omdat ie van hout is. Ik heb vandaag ook op ArtUnlimited een paar kaarten gekocht, maar ik heb het bescheiden gehouden, ik was voor 7 euro klaar.
En bij het winkeltje met het houten speelgoed heb ik ook nog 3 andere kaarten (van papier ) meegenomen.
En bij het winkeltje met het houten speelgoed heb ik ook nog 3 andere kaarten (van papier ) meegenomen.
donderdag 10 juni 2010 om 20:55
JustMe, in DAT gehucht artunlimited kaarten
Nooooo haha binnenkort maar eens een bezoekje brengen haha!
c_estelle, haha, het is wat met die Lauren, ach jah als hij maar lol heeft (en wij om hem)
heerlijk dat iedereen zo druk aan het kaarten kopen is! blijft leuk om te doen.
Kaatje dat is wel een origineel kaartje hoor zo van hout! leuk! maar sluit mij verder aan bij de rest, clowns. brrr haha
c_estelle, haha, het is wat met die Lauren, ach jah als hij maar lol heeft (en wij om hem)
heerlijk dat iedereen zo druk aan het kaarten kopen is! blijft leuk om te doen.
Kaatje dat is wel een origineel kaartje hoor zo van hout! leuk! maar sluit mij verder aan bij de rest, clowns. brrr haha
donderdag 10 juni 2010 om 21:11
quote:Toadette schreef op 10 juni 2010 @ 20:46:
Oww Janna wat een slechte tip voor mijn portomonee
Ik heb voor ¤ 40,00 kaarten gekocht bij Artunlimited.com
Ze zijn allemaal zooooo mooi.
Nu kan ik voorlopig even voort...Je krijgt wel korting als je er meer dan 10 besteld, hihi...
Oww Janna wat een slechte tip voor mijn portomonee
Ik heb voor ¤ 40,00 kaarten gekocht bij Artunlimited.com
Ze zijn allemaal zooooo mooi.
Nu kan ik voorlopig even voort...Je krijgt wel korting als je er meer dan 10 besteld, hihi...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
donderdag 10 juni 2010 om 21:14
Haha heerlijk...
Zo is dr steeds als ik F5 geen nieuw berichtje en zo een hele reeks .
Hier ben ik aant dagdromen en komt dr geen zinnig woord uit me geloof ik.
Ik maak me gek hierzo...
Krijg nu meer en meer om me heen te horen dat de kans bestaat dat het gewoon een leuk flirt-spelletje is...
Heb wel een kaartje uit Finland ontvangen en dr gaat strax een hele stapel kaartjes naar de brievenbus.
Zo is dr steeds als ik F5 geen nieuw berichtje en zo een hele reeks .
Hier ben ik aant dagdromen en komt dr geen zinnig woord uit me geloof ik.
Ik maak me gek hierzo...
Krijg nu meer en meer om me heen te horen dat de kans bestaat dat het gewoon een leuk flirt-spelletje is...
Heb wel een kaartje uit Finland ontvangen en dr gaat strax een hele stapel kaartjes naar de brievenbus.
donderdag 10 juni 2010 om 23:18
Hallo meiden!
Zo ik ben weer thuis, een lange leuke dag met een mooie stralende bruid en bruidegom! Ooit sta ik ook in dat stadhuis:)
Helaas geen postcrossing nieuws voor mij, geen kaartjes en geen hurrays. Morgen maar weer!
Wat betreft de I drukker kaarten, die stuur ik ook alleen als iemand ze bijv favoriet hebben of gewoon niets in hun profiel. Maar tot nu toe heb ik ze nog nooit verstuurd. Wel al best heel wat postcardstore kaartjes, maar die zijn vaak favoriet en dat zijn ook gewoon hele mooie kaarten. Al zeg ik het zelf.
Ik heb even dat profiel bekeken wat Janna zei.. Nou wat een draak is dat zeg... In haar profiel vraagt ze ook nog letterlijk om kleine cadaeutjes enzo om te laten zien aan haar vriend en familie en het enige wat zei verstuurd is Idrukker kaarten.. Ja daaag. Als ik haar zou krijgen als official zou ik de I drukker kaart sturen die ze zelf ook het meest verstuurd heeft.
Ik ga morgen weer even mn stadje in (Alkmaar:) Even naar het goedkope kaarten winkeltje wat nieuwe molens, kaas en Alkmaar kaartjes halen!
Nou nu eerst eens lekker slapen, ben een beetje gaar.. Trust!!
Zo ik ben weer thuis, een lange leuke dag met een mooie stralende bruid en bruidegom! Ooit sta ik ook in dat stadhuis:)
Helaas geen postcrossing nieuws voor mij, geen kaartjes en geen hurrays. Morgen maar weer!
Wat betreft de I drukker kaarten, die stuur ik ook alleen als iemand ze bijv favoriet hebben of gewoon niets in hun profiel. Maar tot nu toe heb ik ze nog nooit verstuurd. Wel al best heel wat postcardstore kaartjes, maar die zijn vaak favoriet en dat zijn ook gewoon hele mooie kaarten. Al zeg ik het zelf.
Ik heb even dat profiel bekeken wat Janna zei.. Nou wat een draak is dat zeg... In haar profiel vraagt ze ook nog letterlijk om kleine cadaeutjes enzo om te laten zien aan haar vriend en familie en het enige wat zei verstuurd is Idrukker kaarten.. Ja daaag. Als ik haar zou krijgen als official zou ik de I drukker kaart sturen die ze zelf ook het meest verstuurd heeft.
Ik ga morgen weer even mn stadje in (Alkmaar:) Even naar het goedkope kaarten winkeltje wat nieuwe molens, kaas en Alkmaar kaartjes halen!
Nou nu eerst eens lekker slapen, ben een beetje gaar.. Trust!!
vrijdag 11 juni 2010 om 09:26
Haha, volgens mij he, heeft half de wereld een clown-issue nadat IT van Stephen King uitkwam.
C_estelle: Leuk dat je weer een nieuw land erbij hebt! Kun je echt weer blij van worden he?! Fijn dat mijn kaartje is aangekomen, doet de tnt toch nog een beetje zijn best, haha.
Oeh... ik kreeg gister een pakketje met kadootje voor mijn verjaardag vanaf de andere kant van de wereld, daar woont mijn broer nl. Ik wilde het bewaren tot de dag zelf om uit te pakken, maar heb het net toch maar wel uitgepakt. Haha, kijk... morgen ben ik steeds kadootjes aant uitpakken, dan is het minder bijzonder (goeie smoes toch?) En aangezien vandaag mijn laatste dag als twintiger is (snif) is een (troost)kadootje best geoorloofd. Het kado is een hele leuke pyjama
Ik hoop op mooi weer dit weekend voor C_estelle en mij en voor iedereen natuurlijk.
C_estelle: Leuk dat je weer een nieuw land erbij hebt! Kun je echt weer blij van worden he?! Fijn dat mijn kaartje is aangekomen, doet de tnt toch nog een beetje zijn best, haha.
Oeh... ik kreeg gister een pakketje met kadootje voor mijn verjaardag vanaf de andere kant van de wereld, daar woont mijn broer nl. Ik wilde het bewaren tot de dag zelf om uit te pakken, maar heb het net toch maar wel uitgepakt. Haha, kijk... morgen ben ik steeds kadootjes aant uitpakken, dan is het minder bijzonder (goeie smoes toch?) En aangezien vandaag mijn laatste dag als twintiger is (snif) is een (troost)kadootje best geoorloofd. Het kado is een hele leuke pyjama
Ik hoop op mooi weer dit weekend voor C_estelle en mij en voor iedereen natuurlijk.
vrijdag 11 juni 2010 om 09:29
Oh ik vergeet nog te vertellen: Gisteravond nog een adres op gevraagd, Finland en die vond het leuk als je zelf een konijn voor haar tekende. In haar favorieten stonden veel nijntje kaarten dus heb ik 2 nijntjes getekend en gekleurd en er een creatieve home-made kaart van gemaakt. Leuk om te doen, ben benieuwd wat ze ervan vind.
(Dat profiel zou Tine moeten hebben )
(Dat profiel zou Tine moeten hebben )
vrijdag 11 juni 2010 om 09:41
@Kozoo, kijk das leuk! Al een pakketje krijgen voor je verjaardag! Wat leuk dat hij je een pyama stuurde! Toch niet met clowntjes he hahahaha! Zozo ook nog creatief geweest! Leuk hoor! Tja Nijntje blijft leuk:) Als je eens wist wat ik hier allemaal van Nijntje heb... hihi.
@JJ, vink ook een goede smoes:)
@JJ, vink ook een goede smoes:)
vrijdag 11 juni 2010 om 11:57
Kaatje: gefeliciteerd met de baan!
Steph: veel sterkte! Reageer hier gewoon wanneer jij daar tijd en zin in hebt, neem je tijd!
Snjokorn: Gefeliciteerd nog met je 1-jarig Postcrossing jubileum!
Kozoo: Wat een prachtig leuk kaartje met die lieveheersbeestjes! Kan me goed voorstellen dat je er blij mee was
Tine: Hoe was de bruiloft?
Hier geen PC-nieuws. Wel vanmorgen de tussentijdse toets van mijn rijexamen gedaan en de bijzondere verrichtingen vrijgesteld gekregen!!! Op naar t echte examen!! Nu wel moe, ik moest om 6 uur al op!
Steph: veel sterkte! Reageer hier gewoon wanneer jij daar tijd en zin in hebt, neem je tijd!
Snjokorn: Gefeliciteerd nog met je 1-jarig Postcrossing jubileum!
Kozoo: Wat een prachtig leuk kaartje met die lieveheersbeestjes! Kan me goed voorstellen dat je er blij mee was
Tine: Hoe was de bruiloft?
Hier geen PC-nieuws. Wel vanmorgen de tussentijdse toets van mijn rijexamen gedaan en de bijzondere verrichtingen vrijgesteld gekregen!!! Op naar t echte examen!! Nu wel moe, ik moest om 6 uur al op!
vrijdag 11 juni 2010 om 12:13
vrijdag 11 juni 2010 om 12:17