Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb internet gemist, kun je het merken.....

:P

Maar nee, ik zocht gewoon op sexloze plaatjes mbt wraak op Aso, toen deze momentopname van de heer Oger op mijn beeldscherm verscheen.

En nee, ik zocht ook niet op "groene kroket", "vaste voeding eten", "fantasierijk paaldansen", of "prinses met twee vlechten en kroontje".
Wat wilde ik nou toch typen?
IEUW!!!

Ik vind dat soort plaatjes echt altijd heel ranzig. Er bestaan ook sex-plaatjes van Bert en Ernie enzo, toch? Krijg ik bijzonder ongemakkelijk gevoel bij.

Klinkt goed allemaal, Tila! Jammer van de virusjes. Sterkte daarmee.

Tja, wij moeders kunnen allemaal de borsten wel weer nat maken met herfst en winter enzo op komst. Virus na virus na virus (althans, de afgelopen twee jaar ging dat hier zo. Word ik niet vrolijk van)
En Shrek was nooit meer hetzelfde. Bedankt Mims!
Alleen even een HAAI en een Fijn-dat-je-weer-online bent, Mims!! en dan gaat ik weer, ben per ongeluk solidair met Alex en strontchagrijnig, ondanks heerlijk weekend achter de rug met fijne vrienden en veel gezelligheid.

Dus morgen weer leuk enzo.

Truste vast. *smile, maar ja, niet juiste reageervenster..*
ZWAAI!
Haai Bam, fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad en fijn dat je je strontchagrijnigheid op Hert gaat afreageren, ipv op ons.

Ik ga mijn bed in!!

Mims, veel plezier vannacht met je internetaansluiting!
Ieuw! Ranzige shrek!

(van shrek kan ik het beter hebben dan van bert en ernie, maar goed)

(en danis het toch sneu dat iemand met een dergelijk formaat geslacht em niet kan zien vanwege buik... da's toch sneu!)

**rukt haar mondkapje af en besluit nooit maar haar handen uit te koken**

(oh nee, dat deed ik al niet)

Bloes, Lief is vooralsnog niet zenuwachtig, maar had het dit weekend te druk met snot en hoofdpijn enzo. Hij is dus ook nog niet geschoren,maar dat doe ik van de week wel ff. Eerst z'n hoofd (haar!) knippen en z'n kruis gaat in 1 moeite mee, ofzo?

(agos, arme ziel!)
Pimp, qua snottebellen: sinds MK in contact komt met leeftijdsgenootjes lijkt het wel elke week een andere kleur snottebel te zijn, ofzo. Waarom kinderen moeten socializeren zo lang ze nog zelf hun verkoudheden kunnen managen, is mij een raadsel...
Ik heb Mops eigenlijk vrijwel nooit zonder snottebel gezien. Het is een soort voortdurende accesoire van dat kind. Ze heeft geen oorbellen nodig, ze heeft al een glimmende bel onder haar mopsneusje.

En toch is ze lief, en geeft de schattigste kusjes...met snot!
Goedenmorgen.. wat een heerlijke ontbijttaferelen hier zeg..

En dan is Shrek nog niet het ergste, maar de snottebeltaferelen LE heeft ook zo'n 5 jaar met een bel onder de neus gelopen. Vervolgens is HIJ degene die het langst niet verkouden is, bij ons thuis, wanneer er weer een virus heerst, dus het is ergens goed voor geweest (en kennelijk toch niet allergisch, haha)

De klok op mijn werk staat niet stil, maar wel op de verkeerde tijd.. 14.20 uur.. (ga ik gemakshalve van uit, kan ook 2.20 uur zijn, maar dan had ik hier nog niet moeten zitten, bij 14.20 uur ben ik bijna vrij ) En dat terwijl ik er vrijdag een nieuwe batterij in gedaan heb. Wazig. En verwarrend.

Mims, wat een rood huishouden heb je nu! Gaaf!

En ik begrijp dat de schrijver(s) van Grace Anatomy een goede kennis hadden van een Ierse Legende en daar de namen weggehaald heeft? Of anders is het wel heel toevallig.

Hoe kan iemand trouwens nu al de nieuwe afleveringen van Grace's zien? Wil ikke ook!

Bambi en Alex al minder chagrijnig?

I hope so!

De lego-capoeira is trouwens léuk

zo

hier begint ook weer een werkweek. Ik ben fris en fruitig. Als ik vanmorgen nog niet fris geweest was, dan werd ik het wel op de fiets. Volgens mij hebben we nachtvorst gehad, en ik zat nog in m'n spijkerjasje.. hmm. moet toch maar eens anders vanaf nu, echt de winterjas er weer bij. En nieuwe kopen voor de kinderen, geloof ik. Als die ze aanwillen, want die lopen nog vrolijk in t-shirts onder trainingsjasjes buiten

Toedels

Later is nu
Koud it is! Brrrr..... -1 zag ik in mijn auto staan, vanochtend! Het heeft dus echt gevroeren, Dream! (Manlief zat om 8:15 u met twee kinders op de fiets, die onherkenbaar waren vanwege dikke jassen, mutsen sjaals en handschoenen. Want ook hier snottebellen (sorry, Dreamer) tot aan de knieen, en wil geen oorontstekingen daarbij!)

Ha, Bloes, thanks voor je mail .

Wauwwww, en Mims weer terug! Joehoeoeoeoeoe... Geweldig, trouwens, dat je een jong katje hebt aangeschaft. Leuk om daar 's avonds wat liefde aan kwijt te kunnen! Ik heb trouwens nog een hartstikke leuk, z.g.a.n. ponchootje maat 86. Ook een geheel roze dik fleece jasje met houtje touwtje sluiting. Doe er niets meer mee; kan ik jou er evt. blij mee maken? Ik stuur het met liefde even op, maar wou even weten of je er wel op zit te wachten....

Bam alweer opgefleurd? Of gevloerd wegens medicatie.... Sterkte!

En Pim; hoe'st gegaan met aanrijdingsmevrouw? Ha, geknapte BH vind ik wel heul grappig, maar zou zowel BH als schoenen zeker weten bij mevrouw neerleggen, als eigen verzekering het niet vergoed... Is toch het minste....

Oke, scherm staat al bijna twee uur open. Zal eerst eens even posten!
Maar het is wel mooi herfstweer! ~pakt een ontbijtje~ Zo meteen maar in de kleren en met de Bloesjes en de Onmisbare Buren naar het bos. Die hebben vakantiehuisje in die bossen (weet je nog?) en zitten daar dus de hele week. Lekker!
Nou Xop, als je het niet erg vind...graag!

Dat spijkerbroekje wat je in de speeltuin voor ons meehad, is inmiddels Mops favo broek, dus ik wijs niets af wat uit jullie kast komt!

Dream, kijk eens op de klok, joh... Je zit over te werken, je mag allang naar huis!

Naar het bos! Leuk!

Morgen komen er vrienden-met-driejarige-zoon op bezoek. Schijnt nogal een wijsneus te zijn, heerlijk. Praat echt de oren van je hoofd. Dan is naar eht bos gaan misschien ook wel een goed plan. Oooh, nu gelijk zin in dus laat het net zulk goed weer zijn als vandaag, morgen... Iemand Piet Paulusma gezien lately?
Jaaaa, 't is zalig weer! Moet je even van genieten, dus ik ga tussen de middag een drie kwartier rennen! Heeeeerlijk, nu al zin in!

Veel plezier, Bloes, in de bossen.

Vanmiddag blijft het zonnig. Het wordt desondanks slechts 8-10 graden en er staat een matige zuidoostenwind. Door de combinatie van de lage temperatuur en de droge wind zal het buiten licht winters aanvoelen.

Vanavond is het helder en koelt het snel af. De nacht naar dinsdag lijkt voorlopig de koudste te worden met op grote schaal lichte vorst en in het oosten en zuiden van het land minima tussen -2 en -4 graden. Op een brug of viaduct waar niet wordt gestrooid is kans op gladheid tegen de ochtend. Ook kan er lokaal een ondiepe mistbank ontstaan.

Morgen wordt nog een koude dag met middagtemperaturen tussen 8 en 10 graden. De zon schijnt flink en de wind is zwak of matig van kracht en waait uit het noordoosten of oosten. In de avond raakt het vanuit het oosten bewolkt en dat zorgt ervoor dat het in de nacht naar woensdag waarschijnlijk niet gaat vriezen.

Woensdag wordt een bewolkte dag, maar het blijft wel droog. Het wordt amper 10 graden en er staat een matige noordoostenwind.

Donderdag blijft de wind de oostelijke hoek verkiezen. Het wordt weer een bewolkte dag en mogelijk valt er lokaal wat lichte regen. De middagtemperatuur blijft wederom steken rond 10 graden.

Ook naar het weekend toe treedt er weinig verandering op. Een hogedrukgebied boven Scandinavië blijft het weer bepalen en houdt de wind in de oosthoek. We houden veel bewolking en daardoor blijft de kans op vorst in de nacht klein. Overdag weet de temperatuur mogelijk geleidelijk iets hoger uit te komen, maar veel meer dan een graad of 12 zit er niet in.

~einde weerbericht...terug naar het nieuws~
: ) , Mims!

Okidoki; binnenkort zit er wat bij de post......
Hier in Groningen zou het, volgens Weeronline.nl, morgen net zulk mooi weer moeten zijn als vandaag Dus bij jullie ook, vind ik.

Pff drie kwartier rennen, ik ben al trots dat ik 30 minuten ga wandelen Verheug me er ook enorm op, op dat wandelen. Al dat binnengezit met zulk weer... raar genoeg stoort me dat alleen als ik werk

heerlijk, bos in!
Later is nu
Tsk, zo'n klein berichtje van mij en zo'n enorme lap van Mims, en tóch was zij eerder, met een lieftallige weerdame erbij ook nog!
Later is nu
Ah shit. Het is Huishoudweek...... --->
Genoten van je ommetje, Dream? Ik zit nu met een hoogrode kleur na te zweten.... Pffff, had teveel kleren aan!

Bent, hoe was de bruiloft? Alles goed verlopen? En welk jurkje is het geworden?

Afgelopen weekend met vriendin en manlief een fles Bailey's soldaat gemaakt. Lekkerrrrrrrrrr.... (nadien ook, want van Baileys schiet mijn libido tot ongekende hoogte!).
HUISHOUDWEEK? Kan ik nog weg?
Ha Baileys, als Elvis dat leest.. krijg ik gelijk een kratje, denk ik

Huishoudweek.. hmm. Ik doe wel vaker niet mee met bepaalde weken, dit lijkt me zo'n moment

Ik heb heerlijk genoten van 't ommetje rond meer en bij de ganzen langs

Ik heb 'de knop' waar we het over hadden helemaal gevonden Xop. Nu nog bij me houden 't Was ook broodnodig!

toedels weer
Later is nu
Ik beloof bij deze plechtig komende week mijn huis te zullen houden....

Weten jullie, als ik mijn postings nalees schaam ik me dood vanwege de tientallen spelfouten. Of het nou aan mijn haastige typstijl of mijn dikke worstenvingertjes ligt weet ik niet, maar ik voel me er wel erg blond en onnozel door. Dom, dus eigenlijk.

Maar geen beter vermaak dan leedvermaak, en geen betere egoboost dan mensen die erger zijn als jijzelf. Na het zien van dit filmpje weet ik in ieder geval dat ik niet überblond ben (al had ik wel graag het lijf van deze mevrouw gehad).

Misstake

Grinnik
hé ladies, daar be ik weer, en mims ook zie ik! Wat super, welkom meis!

Het was enig ... Ik ben gesloopt, maar het was zo leuk! alles liep zoals het moets lopen. De regeltante van de feestlocatie was een übermuts, aan het eind van de avond was ik die vreselijk zat, maar we hebben een superdag gehad. Het was een beeldschoon stel, de bruidsmeisjes waren om op te vreten, het weer was mooi, de locatie prachtig en de sfeer geweldig en de speech gelukt! Het bruidspaar straalde gewoon en dat was zo fijn om te zien.De 2 nachten overnachten maakten het feest compleet (weliswaar vermoeiender maar je hoort er ook helemaal bij). De jurk is almetal de grijs/wit/zwarte geworden (toch! ik heb dus niet naar jullie adviezen geluisterd). Ben ik wel blij om, want die andere, hoe mooi ook, zat echt niet zo heel erg lekker. Ben nu erg moe, want heb vannacht zelfs nog in mijn slaap allerlei dingen geregeld voor de bruid

.

Ga nu mijn mandje in, sorry voor de egoposting....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven