Gezondheid alle pijlers

borstkanker

25-02-2007 23:53 375 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben nieuw op dit forum, ben al wel jaren lid van de viva, maar wilde nu toch graag wat kwijt.

Ik heb pas te horen gekregen dat ik borstkanker heb. Ik ben pas 33. Mijn moeder heeft het 2 jaar geleden gehad. Ik zou wel eerder onder controle moeten maar nu nog niet. Ik ben ook zo kwaad. Niet om het feit dat het mij is overkomen maar waarom nu al. Morgen heb ik een gesprek met de chirurg over wat voor soort operatie het moet worden. Woensdag(op mijn vriend zijn verjaardag) krijg ik radio activiteit ingespoten om de schilwachtklier op te sporen. Donderdag 1 maart word ik geopereerd. Dood eng. Heb al een angst en paniek stoornis. Dus extra moeilijk.

15 maart krijgen mijn vriend en ik de sleutel van ons nieuwe huis. Ik weet het, het komt nooit goed uit. Maar ik wil ook niet zielig doen. Ik sta toch ondanks alles behoorlijk positief in het leven. Maar het even van me af typen is wel lekker. Ik ben persoonlijk en telefonisch wel uitgelult. Gelukkig heb ik veel vrienden die naar mij informeren, vandaar dat ik nu even geen zin meer heb om te praten.

Heb ook gewoon gewerkt de afgelopen week. Dinsdag werk ik nog en dan heb ik geen idee wanneer ik weer zou kunnen werken, of wat dan ook.

Alles hangt van die verdomde uitslag af.

Mijn contract loopt begin mei af. Ik functioneer op mijn werk erg goed(heb pas een functioneringsgeprek gehad) maar ben nu ook bang dat dit niet verlengt gaat worden.

Ik zoek bij jullie wat steun en misschien eventuele ervaringen uitwisselen?

Alvast bedankt.

groetjes marcec
Pff wat een ontzettend sterke vrouwen zijn jullie allemaal! Heel erg knap hoe jullie ermee omgaan!

Helaas weet ik sinds kort uit eigen ervaring dat je ook niet veel anders kunt dan ermee dealen. Ongeveer 6 weken geleden is er ook bk bij mijn moeder geconstateerd. Inmiddels heeft ze 2 operaties gehad, waarvan 1 borstbesparende. Helaas is het toch uitgezaaid (hoewel de poortwachterklier schoon was) en wordt haar borst morgen alsnog geamputeerd.

Ik voel me zo machteloos om te zien hoe mijn moeder (begin 50) en natuurlijk ook mijn vader het ontzettend zwaar hebben.

In principe zou het helemaal weg moeten zijn na de amputatie, maar omdat er ook was gezegd dat het niet uitgezaaid was, ben ik nogal sceptisch en hoop ik ontzettend dat de doktoren gelijk hebben.
Hoi Marenthe,

Hoe voel je je?Allemaal klote dingen hè?Maar je zal er doorheen moeten meid.Als het goed is weet je nu al zeker wanneer je met die chemo's gaat beginnen.Is dat inderdaad aankomende maandag?

Zelf heb ik een zgn FEC kuur gehad is al met al echt reuze meegevallen hoor.

Ben er maar 1 keer echt ziek van geweest,en dat hield in;vanuit het niets opeens vreselijk beroerd,daarna kotsen en diaree en daarna ........over(alles bij mekaar heeft dat ongeveer vijftien minuten geduurd)Zei daarna ook tegen mijn vriend;ik wist niet dat ik dit in me had hoor!!!(daarmee doelde ik op alles wat eruit was gekomen)Maar verder heb ik echt niet ziek op bed gelegen ofzo.Sterker nog, ik voelde me prima tijdens die kuren.En wat betreft je haar.....ja dat is het enige waar je zeker van kan zijn als je aan die kuur begint;je wordt kaal.Maar het leuke van je haar is...het komt terug!Het is echt maar tijdelijk Marenthe.Heb het zelf op eerste Paasdag van dit jaar afgeschoren,en niet omdat ik kale plekken kreeg,maar omdat ik drie weken na m'n eerste kuur merkte dat ik toch wel heel erg makkelijk losse plukken uit m'n hoofd kon trekken(had wel al eerder m'n haar kort laten knippen;had nl altijd haar tot halverwege m'n rug)Heb het toen dus in m'n eentje eraf gehaald en dat was een hele grote opluchting kan ik wel zeggen.Want net als jij zat ik daar ook tegenaan te hikken.Als het er dan een maal af is heb je zoiets van;nou ook dat heb ik weer overwonnen.Je haar gaat er dus af,denk er even over na hoe je wilt dat dat gaat gebeuren.Heb het zelf aan mijn vriend gevraagd,maar die kon het echt niet.Vandaar dat ik het dus zelf heb gedaan,maar mijn zus(helaas ook borstkanker gehad)heeft het weer door een kapper laten doen.Het gaat er gewoon om dat je jet op een manier laat doen die voor jou het meest "prettig"is.Ga voor je hopen dat je net zo makkelijk als ik door die k*t chemo's komt.Als je nog vragen hebt ;stel ze alsjeblieft.
Hoi Boma,

Fijn om jouw verhaal te lezen, bedankt daarvoor, ik krijg net als jij hebt gehad ook een FEC-kuur, 6 stuks in totaal volgens het protocol van UMCG (Groningen), a.s. maandagmiddag om 13.30 uur zal het erin worden gejast. Met de informatie die jij me hebt gegeven ga ik het met vertrouwen tegemoet, en word ik er dan een keertje goed misselijk van dan moet dat maar..

Mijn haar houdt me idd nog wel het meeste bezig, ben ook zo bang dat ik schrik van mijn spiegelbeeld. Heb mijn man bereid gevonden om het eraf te halen als het zo ver is, daar ben ik wel blij om.. doe dat liever thuis dan dat ik daarvoor naar de kapper moet. Tja en voor de rest moeten we er maar mee

'dealen' zoals IIsie dat zegt...

IIsie, ik zal voor jou duimen dat het goed komt en dat er geen uitzaaiingen zijn!

Sterkte ermee...

Groetjes

Marenthe
Hallo allemaal.

Morgen gaat het gebeuren hoor,moet ik me om 11.30 melden voor m'n eerste reconstructie operatie.Voelt heel erg gek,je hebt inmiddels zoveel overwonnen en toch....is dit heel vreemd.Je krijgt een nieuwe borst en da's heel positief,verder ziet alles er heel gunstig voor me uit;alleen maar opbouwend allemaal(let op de woordspeling)Maar blijf het heel raar vinden,maar goed dat zijn chemo's en al die rotzooi ook natuurlijk,alleen moet je daar doorheen en reconstructie is iets was je "vrijwillig"doet.

Hoop voor een ieder op dit forum dat jullie binnenkort net zo ver zijn als ik nu.Daar bedoel ik mee dat al die behandelingen achter de rug zijn en ook jullie weer bezig kunnen zijn met opbouwende dingen ipv afwachten hoe je behandelingen verder gaan.Veel geluk voor jullie en ook voor jullie partners(die hebben het nl ook niet altijd even makkelijk)Liefs,Boma
Boma!! Heeeeeel veel succes morgen gewenst! Wat spannend allemaal zeg, blijft wel weer een operatie waar je toch ook weer van moet aansterken ook vooral daarmee (weer) sterkte gewenst!

Ik zal zo af en toe wel ff informeren hoe het gaat!

Groetjes

Marenthe
Ha Boma,

Spannend hoor.

Ik weet niet of je dit nog leest voor de operatie. Ik wil je heeeel veel sterkte wensen en hopen op een mooi resultaat.

Ik neem aan dat je een aantal dagen(week) in het zkh moet blijven.

Ik zal aan je denken. En nu moet ik rap naar mijn werk.

Maar wilde ff aan je laten weten dat ik je niet vergeten ben.

veel liefs

en tot gauw

groetjes marcec
Marenthe, zijn dat echt 6 FEC, of 3 FEC en 3 Taxotere? (ik weet iemand in Groningen die dat laatste gehad heeft) Veel succes in ieder geval!!

Boma, jij ook heel veel succes zometeen. Ik heb het in 1x gedaan (ampu met gelijk siliconen) en vond dat emotioneel best heftig, maar voor jou is het 'alleen' opbouwen :-). Het schijnt dat als je vrolijk gaat 'slapen', dat je beter wakker wordt, dus happy dreams!! (van een mooie borst)
Hoi Bergamot, je zou weleens gelijk kunnen hebben hoor, ze hebben me verteld dat ik 6 chemo's krijg waarvan ze eerst de eerste 3 zou uitleggen, en die heten dus FEC. Wat hierna komt heb ik nog geen idee van maar dat zouden dus zomaar die Taxotere kunnen zijn.
Hallo dames,

Nou ben sinds zaterdagmiddag weer lekker thuis hoor.Donderdag om drie uur ging ik onder narcose,en om half vijf was ik weer wakker.Operatie is volgens de plastisch chirurg uitstekend verlopen.Ben zelf ook erg tevreden over het resutaat tot nu toe,alleen.....pijn gehad!Ben echt geen mietje hoor maar dit was even geen geintje meer.Schijnt te komen doordat die borstspieren na de amputatie natuurlijk korter zijn geworden,en nu weer helemaal uit z'n fatsoen zijn getrokken.Heb me tot zaterdag dan ook bewusteloos gegeten aan de paracetamolletjes.En sinds gisteren neem ik er alleen 's avonds nog maar eentje voordat ik ga slapen.Moet zes november terug om weer bij te laten vullen en tot die tijd moet ik ook een heeeeeeele strakke band boven mijn borsten(ja,ja het is weer meervoud)dragen die er voor zorgt dat de expander mooi op z'n plaats blijft.Dat doe ik dus ook braaf,loop er alleen door als een soort van robocop omdat ik mijn armen niet helemaal langs m'n lijf kan laten zakken door die band.Maar ja,als ik me goed aan de regeltjes hou,zal het eind resultaat denk ik des te mooier zijn.

En Marenthe,als je dit leest zit je eerste chemo er denk ik in hè.Nu hoef je er nog "maar"vijf moet je maar denken,en aan het einde van het jaar ben je al dik over de helft lekker puh!!!Zal voor je duimen dat je je goed blijft voelen meis!

Sterkte,liefs van Boma.
Hoi Boma, hoe gaat het nu?

Ben blij dat je tevreden bent over het resultaat.. vervelend is natuurlijk wel dat je beperkt wordt in je bewegingsvrijheid, maar zoals we met ons allen al een beetje weten gaat ook dat weer voorbij.

Net als mijn eerste chemo inmiddels achter de rug is. Het is me enorm meegevallen.. heb tot dusver geen vervelende bijwerkingen. Zie alleen aan mezelf dat ik wat meer rode kleur op mijn wangen heb, dat is eigenlijk alles..

Hoop dat het zo blijft, ga in ieder geval niet met tegenzin naar de 2de over 3 weken..

Boma.. sterkte en succes verder!

Liefs

Marenthe
Hoi Marenthe,

Fijn om te lezen dat het tot nu toe goed met je gaat;houden zo!

Die kleur op je wangen kan ook zijn van de dextametason(als je dat gebruikt)had ik nl ook,m'n gezicht was er ook vooral 's morgens wat dikker van.Maar dat is allemaal niet het ergste meid,als je jezelf verder maar goed blijft voelen,en het een beetje trekt allemaal.Belangrijkste is dat je hier doorheen komt samen met degene die je lief zijn om je heen.En wat er ook gebeurd......je hoeft er nu geen zes meer,maar vijf!!!!!En onthou 1 ding,die chemo is niet je vijand,maar je vriend.Gaat er nl voor zorgen dat alle foute cellen voor zover nog aanwezig worden weggemaaid(zal ze leren)Uitroeien die hap!!!Mijn lijfspreuk tijdens die kuren was dan ook :you can run,but you can't hide,ha,ha(gold dan voor die kl#%&te cellen uiteraard).Liefs en hou vol,Boma
hallo allemaal,

Fijn dat het wat beter met je gaat Marenthe. Dat rode kan idd een bijwerking zijn van de dexa, zoals Boma al schreef. Had ik de eerste keer ook.

Maar Boma, Je hebt wel gereageerd maar niet op de vraag hoe het met jou is.

Ben ook wel benieuwd. Ben je tevreden? Hoe is het in het algemeen met je?

Thuis, helaas zonder de huisdiertjes.

Hoe gaat het nu verder? Je snapt me wel.Hoop ik.

Met mij gaat het zijn gangetje. Laatste dagen iets meer last van opvliegers. Maar met die kou is dat soms wel handig. Het gaat best goed. Mijn arm spartelt ook niet teveel tegen, ook mooi meegenomen.

Eind november naar de genetisch consulent. Ook wel spannend. En dan weet ik pas over een klein half jaar daadwerkelijk of ik drager ben.

Het zou me bijna tegenvallen als het niet is. Maar die kans is zeer klein.

Dan ga ik verdere stappen ondernemen.

Tot die tijd geen polonaise aan mijn lijf. Ik ga dan pas nadenken over een eventuele reconstructie. Want het leven door zonder borsten vind ik wel een grote stap.

Ik ben ook benieuwd hoe het met de anderen vergaat.

Het beste met jullie allemaal.

liefs marcec
Hallo,

Hier weer eens een berichtje van mij.Het gaat hartstikke goed eigenlijk,heb bijna geen pijn meer van de operatie en het resultaat tot nu toe ziet er goed uit.Moet er alleen vreselijk aan wennen dat ik weer twee borsten heb,gek hè?

En Marcec,blij om te lezen dat het goed met je gaat.Kan zelf nu elk moment een bericht krijgen over het genen onderzoek,spannend is dat wel.En zonder huisdieren is het inderdaad vreselijk stil,sinds ik op mezelf woon,ben ik nooit zonder honden of katten geweest en nu binnen een jaar twee honden en drie katten weggebracht,da's niet echt grappig hoor.Maar ja,de dood is nou eenmaal iets onverteerbaars,en je moet er maar mee leren omgaan en met me meereizen zullen ze altijd blijven doen.Iets waar je echt van houd,is nooit helemaal weg,blijft altijd een stuk van jezelf.

Marenthe,hoe voel jij je?Vallen de bijwerkingen nog mee?Hoop het zo voor je.Nog even en dan staan nr twee alweer voor de deur hè.Maar hoe sneller de tijd nu gaat des te beter toch?Nogmaals, hoop erg voor je dat je je redelijk blijft voelen.Zie je nog erg op tegen het verliezen van je haar?Zelf vond ik het een opluchting toen het er eenmaal af was,kan je maar beter weer gehad hebben en ook dat went meis!Klinkt misschien gek maar dat is echt zo.(als je je maar goed blijft voelen kan je een hoop hebben hoor)Denk in elk geval vaak aan je,misschien helpt het een beetje!

Liefs voor allemaal,Boma.
Ontroerend Boma, te weten dat je vaak aan me denkt.. Had toevallig gisteren de pruikenmevrouw aan de lijn, maakte me al zorgen.. was er al geweest om e.e.a. te bekijken, maar juiste kleur was niet voorradig, ze zou wat kleuren blond bestellen die er 'natuurlijk' uit zouden zien, Ze bleek al een hele mooie binnen te hebben voor me maar zat nog te wachten op wat meer exemplaren. Heb nu wel zoiets dat dat wel goed komt nu.Het mag eraf nu, want heb wel het gevoel dat de eerste kuur ook mijn haar futloos heeft gedaan, kan er eigenlijk niets meer mee.

Ben zoo blij voor je Boma dat alles goed met je gaat, tis zo spannend lijkt me.. Ik heb daar nog geen moment over nagedacht wat ik uiteindelijk wil.

Direct na de operatie had ik zoiets van, laat allemaal maar, ik vind het goed zo.. maar nu ik de verhalen van jou lees, denk ik dat het toch wel heel fijn zou zijn om weer 2 borsten te hebben. Maar opnieuw een operatie.. zoals ik er nu tegenaan kijk trek ik dat niet (misschien in de toekomst...).

En Marcec, goed om te lezen dat het ook met jou goed gaat. Zijn gangetje kan erg lekker zijn als je voorheen een tijdlang geleefd bent door voornamelijk anderen (zo voel ik dat nl. en dan m.n. al dat ziekenhuisgedoe).

Lekker rustig aan blijven doen.. en ik lees de bevindingen hier wel weer..

Groeten allen x

Marenthe
Hallo,

Hier ben ik dan weer hoor:Pamela!

Grapje, ben vandaag voor het eerst terug geweest om m'n expander op te laten vullen.Ging allemaal goed deed geen pijn en over twee weken mag ik nog een keer.Dus al met al ga ik een hele mooie tijd neerzetten hoor.

En hoe gaat het met jullie?Marcec,voel je je goed?En Marenthe...hoe is het met jou,heb je je haar nog of is dat ook al weer verleden tijd.Hoop dat het nog steeds goed met je gaat ,en wat betreft je haren;dat komt wel weer goed!Hoe je jezelf voelt is op dit moment het belangrijkste (denk ik).Volgende week vrijdag krijg ik de uitslag van m'n genen onderzoek;ben benieuwd.

Meiden hou vol allemaal,heb dit berichtje ook gestuurd omdat ik het een beetje "eng"stil vond worden op dit topic.Alle geluk gewenst voor iedereen die het kan gebruiken,liefs,Boma.
Hi allemaal!

Zal ook ff de stand van zaken doorgeven.. Gisteren is mijn haar begonnen met de grote opruimactie. Het was zo gek., was gewoon blij dat het zover was.. mijn haar wilde al het hele weekend niet meer zitten, werd er helemaal gek van, dus toen het eindelijk gisteren zover was, vond ik het ook goed.

Vanmorgen heb ik het af laten scheren en ik vond zelfs dat ik best een lief, mooi rond bolletje had, niet eng in ieder geval om naar te kijken! Heb ook mijn pruikje meegekregen en die lijkt verbluffend veel op mijn eigen kapsel.. dus geen man overboord.. Het komt dus allemaal goed merk ik!

Lichamelijk voel ik me ook goed, a.s. donderdag moet ik weer bloed prikken voor de kuur van a.s maandag.. hoop dat alles onder controle is en dat er gekuurd mag worden...

Pamela.. ik bedoel Boma.. wat goed zeg dat het geen pijn deed, mag ook wel.. dat heb je de laatste tijd genoeg gehad.. mag ook wel een keer meezitten vind je niet? Lees graag de verhalen hier.. dus blijf ook maar gewoon lekker doorschrijven Boma.. dan doe ik dat ook!!!

Marcec.. joehoeeee.. laat je ook nog ff weten hoe het met je gaat???

Liefs

Marenthe
Ha Luitjes,

Ja, ik ben er nog hoor. Maar ik heb alleen niet zoveel te melden.

Alles gaat behoorlijk zijn gangetje.

Heb mijn haren gekleurd. Er kwam blond onder mijn pruikske vandaan.

Alleen de kleur was een beetje oranje uitgevallen. Ja, dat was ook geen gezicht.

Dus de dag erop weer terug. 20 dec ga ik terug voor een echt kapseltje.

Het is raar, het lijkt al weer zo lang geleden dat ik kaal was.

Ja Marenthe, ik snap ook precies wat jij voelde.

Ik was uiteindelijk wel blij dat eraf was. Het moest er toch van komen.

Maar eigenlijk ben je "maar" een maand of drie echt kaal.

Lijkt lang, maar zoals ik net al zei, nu lijkt het al weer lang geleden.

Zoals alles het afgelopen jaar.

Ben nog wel wat moe. Maar ik doe natuurlijk ook steeds meer.

Ik werk nu ruim 15 uur. Ben dus al weer over de helft.

Ik werk in een winkel en moet veel sjouwen anders had ik waarschijnlijk wel wat meer kunnen werken.

Maar het gaat nog steeds vooruit.

Over 2 weken heb ik een afspraak staan met de genetisch consulent.

Heb al gegevens op moeten sturen en maken ze een stamboom.

Ik weet niet of ik bepaalde dingen al had verteld dus misschien val ik nu in herhaling.

Zit nu te wachten op de grof huisvuildienst. Ze komen mijn meubels halen.

Morgen wordt de gehele woonkamer geleverd. Dus nu zit ik in een lege kamer.

Heb 4 maanden geleden(op mijn verjaardag) 2 dagen voor mijn laatste kuur de meubels gekocht. Een bank, fauteuil, tv-meubel en de salontafel.

Eindelijk......

Kunnen we tenminste leuke dingen aan de muur gaan hangen. Het een beetje aankleden. Verlichting. Dus leuke dingen nog in het verschiet.

Zometeen werken tot 14.30 en vanavond competitie spelen.

Hoop dat ik het allemaal vol kan houden.

Slapen gaat nog niet geweldig, heb er weinig vertrouwen in dat dat nog goed komt. Heb ook iets meer opvliegers als voorheen maar is nog te doen hoor.

Nog ff en dan mag ik voor de tweede injectie.

Nou, dit was weer een heel verhaal.

Ben ontzettend blij van jullie iets gehoord te hebben.

Hoop dat de kuren voorspoedig blijven gaan Marenthe en Mevr. Anderson succes met de boobies.

tot snel allemaal.

liefs marcec
Hoi dames..

Gaat het allemaal goed? Marcec.. hoe is het met de nieuwe meubeltjes in je huis, staat vast erg goed, voelt het nu ook als een nieuwe start?

En.. mevr. Anderson idd.. ben ook wel nieuwsgierig hoe het met haar gaat.

Met mij gaat het uitstekend, heb mijn 2e chemo gehad maandag en weer geen last van gehad, ik besef dat ik een mazzelbips ben en hoop dat het zo door blijft gaan de overige 4 kuren.

Heb verder ook niet zoveel te vertellen.. als er iets is, meld ik me weer!

Groetjes

Marenthe
Hallo,

Marenthe,wat ben ik blij om te lezen dat het na nr 2 nog steeds goed met je gaat.Wat kan je dan ondanks je chemo kuur een heerlijk gevoel krijgen hè?Klinkt misschien voor andere mensen vreemd,maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.En ook je haar is er al af las ik,maar ook dat is gek gezegd toch weer een overwinning,je kan het maar achter de rug hebben,vindt je ook niet?(ja,ja als je met deze ziekte te maken krijgt ga je je grenzen verleggen)Heb zelf na mijn tweede kuur aan de arts gevraagd of de kans groot was dat ik me zo goed zou blijven voelen bij de volgende kuren.Hij kon daar uiteraard geen garantie op geven,maar vaak zei hij is het zo,dat wanneer je van de eerste kuren niet zo veel last hebt,dat dat meestal ook wel zo blijft.Dat ligt natuurlijk ook aan het aantal kuren dat je krijgt,maar ik had er vijf en jij zes,dus laten we hopen dat deze beredenatie een beetje klopt voor je(ook al zijn de laatste drie van een andere samenstelling had ik begrepen toch?)Voorlopig heb je er twee weggespeeld meis,dus nu nog vier te gaan en na die derde ben je op de helft!!!!

Marcec,hoe is het met je nieuwe inrichting?Bevallen de spullen een beetje of moet je er erg aan wennen(zo'n trut ben ik zelf n.l altijd;moet altijd weer een beetje "binding"krijgen met nieuwe dingen.)Dat slapen trouwens blijft een ellende hoor.Hopelijk bij jou niet,maar zelf heb ik het en mijn zus is nu al een tijdje van de injecties af(slikt alleen nog elke dag haar medicijnen)en met dat slapen is het nooit meer echt goed gekomen.Maar ja,staan we toch lekker vroeg op,heb je ook nog wat aan je dag.

Morgen is een grote dag,want dan krijg ik te horen of ik wel of geen borstkanker-genen bij me draag.Ben veel nerveuzer als dat ik had verwacht daarover.Maar goed,dat zien we morgen wel weer.Met die reconstructie gaat het tot nu toe hartstikke goed,als ik dan morgen ook nog een goede uitslag krijg..........dan wordt ik gek van blijdschap!

Hou jullie op de hoogte.

P.S,Bergamot,hoe is het met jou?Hopelijk is geen bericht goed bericht.

Liefs en groeten voor allemaal,Boma
He dames,

Met mij gaat het goed: ik heb haar, sport, werk. Dan neem je vanzelf iets meer afstand, denk ik.

Boma, succes voor morgen, hoop dat je een negatieve uitslag krijgt. Laat je het ajb weten? Om de spierpijn in mijn duimen te beperken .

Marenthe, wat fijn dat je nog maar 1x fec hoeft. Daarna taxotere, is ook geen pretje, maar meer dat je dan heel stijf bent en niet misselijk. Zelf heb ik taxol (verwant aan taxotere) gehad en al kon ik dan de eerste dagen niet meer dan als een oud wijf strompelen, het was zo fijn niet misselijk te zijn. Je zult wel merken dat je reserves minder worden, maar dat is logisch.

Marcec & Tricolore, hoop dat het met jullie ook goed gaat.
Hoi hoi,

wat een goede berichten allemaal. Mooi zo. Ik sluit me er helemaal bij aan.

Marenthe, je bent op de goede weg hoor. Vind het erg sterk van je.

Ja, de meubels staan er sinds een week. Ja, ff wennen. Net op pad geweest voor een mooi schilderij. Niet geslaagd. We zagen er wel een maar die vond ik een beetje duur. 6500,-. No way dat ik dat ga betalen.

Vanmorgen eerst gewerkt en vanmiddag ben ik gestart met het genetisch onderzoek. Geen bedenktijd ofzo. Meteen bloed afnemen en nu maar wachten.

4 tot 6 maanden. Vind het in mijn geval niet zo erg spannend.

Oma, moeder en ik borstkanker en tante(zus moeder) eierstokkanker. Dat zijn vier van de vijf vrouwen. Maar ik ben wel veruit de jongste. We wachten wel af.

Morgen mag ik niet komen werken van de baas. Vond dat ik al genoeg gewerkt had(er waren zieken van de week) en heb me idd wat over de top ingspannen. Heb de rekening al gehad. Hij had gedacht dat ik er zelf wel mee zou komen. Maar ik ga door tot het bittere end.

Ben wel blij dat ik morgen bij kan tanken. Moet morgenavond ook competitie spelen.

Nou, ben blij weer van jullie gehoord te hebben. Hou ons vooral op de hoogte. Ook Tricolore bijvoorbeeld, ben ook benieuwd hoe het met jou is.

Ik denk aan je Boma morgen.

Hoor het graag van je.

groetjes allemaal

tot gauw.

liefs marcec
He Marcec, voor jou gaan mijn duimen ook in beweging.

Ik ken dat, net iets teveel doen. Daarom heb ik nu 3 dagen vrij genomen. Even helemaal niets doen.
Hoi allemaal,

Hier een heeeeeel goed bericht.Ben vandaag naar Leiden geweest,en ben van zowel bcra 1 als van het bcra 2 gen GEEN(!!!!!!!!) drager!Ha,ha,ben zo blij!Dringt alleen nog niet helemaal door hoor,maar wilde jullie het even laten weten,liefs Boma.
He wat fijn! Moest nog aan je denken vanmiddag, zou ze het al weten.

Hebben ze je wel een screeningsadvies meegegeven? Kreeg ik, voor mezelf 1x per jaar mammo, voor mijn zussen 2x per jaar mammo. Vond ik zo raar.........

Nou, snel wegwezen en gaan vieren!
Feestje!!!

Geweldig Boma....toch heerlijk dat je verwend wordt met dit bericht!

Geniet er van..:-)))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven