viva cadeau!
zondag 6 juni 2010 om 17:40
Deze maand heb ik viva Cadeau abbo genomen.
Zo leuk!
Heb er ook die geweldige jurk bij gekregen die deze maand het Cadeau is bij viva...super leuk!!!
je kan de jurk meer manieren knopen..
Nu is mijn vraag: Wie heeft deze jurk ook ?
en hoe kan ik hem allemaal knopen???
Hebben jullie nog nieuwe ideeen?
Liefs van ZOMMEERR
Zo leuk!
Heb er ook die geweldige jurk bij gekregen die deze maand het Cadeau is bij viva...super leuk!!!
je kan de jurk meer manieren knopen..
Nu is mijn vraag: Wie heeft deze jurk ook ?
en hoe kan ik hem allemaal knopen???
Hebben jullie nog nieuwe ideeen?
Liefs van ZOMMEERR
zondag 6 juni 2010 om 19:25
quote:hetiszomer schreef op 06 juni 2010 @ 18:18:
@minni ..nee geen aanwijzing..maar tis nie moeilijk en er staan filmpjes op you tube.
Maar dat is dan weer een andere jurk van dat merk..ook mooi.
Maar waar posten jullie dan allemaal over?Waarover niet!
@minni ..nee geen aanwijzing..maar tis nie moeilijk en er staan filmpjes op you tube.
Maar dat is dan weer een andere jurk van dat merk..ook mooi.
Maar waar posten jullie dan allemaal over?Waarover niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 6 juni 2010 om 19:53
@zwieber
dat is zeker belachelijk he!
Maar ben de laatste tijd aardig wat kilos aangekomen en heb nu zeker maat 42 en pas die l/xl prima......
maar nog vind ik dat maat 42 niet overdreven groot is ofzo..is toch de gemiddelde maat van de nl vrouw?
Maar ik pas er prima in en vind t ook best wel afkleden...
dat is zeker belachelijk he!
Maar ben de laatste tijd aardig wat kilos aangekomen en heb nu zeker maat 42 en pas die l/xl prima......
maar nog vind ik dat maat 42 niet overdreven groot is ofzo..is toch de gemiddelde maat van de nl vrouw?
Maar ik pas er prima in en vind t ook best wel afkleden...
zondag 6 juni 2010 om 21:37
quote:hetiszomer schreef op 06 juni 2010 @ 18:16:
Ik denk: Dit zijn allemaal mensen die de viva elke week 3x lezen..hahaHoe dik zijn die viva's van jouw dan? Want ik heb hem meestal wel binnen een kwartiertje uit.. (Ik lees em soms in de bieb, vind het zonde van me geld hahaha.. herhaling herhaling.. )
Ik denk: Dit zijn allemaal mensen die de viva elke week 3x lezen..hahaHoe dik zijn die viva's van jouw dan? Want ik heb hem meestal wel binnen een kwartiertje uit.. (Ik lees em soms in de bieb, vind het zonde van me geld hahaha.. herhaling herhaling.. )
zondag 6 juni 2010 om 22:11
ik vind viva gewoon een heel leuk blad lekker open en niet alleen zo Girly girly
Ik heb hem wel in een uur uit
En het is dat ik dat jurkje van sunday monday erbij kreeg anders had ik hem 100% zeker in de bieb gelezen hahaha
Maarjah dat jurkje is 79 op de site en 54 was t abbo haha
dus ehm 1 en 1 is 2
Ik heb hem wel in een uur uit
En het is dat ik dat jurkje van sunday monday erbij kreeg anders had ik hem 100% zeker in de bieb gelezen hahaha
Maarjah dat jurkje is 79 op de site en 54 was t abbo haha
dus ehm 1 en 1 is 2
zondag 13 juni 2010 om 11:55
Ik heb die jurk ook en hij is super mooi!! De stof is fantastisch en dit is geen reclame het jurkje valt erg mooi door de stof, voelt als zijde/viscose
Ik heb hem besteld op sundaymonday.nl volgens mij is de jurk daar ook van want in de viva stonden dezelfde campagne foto's?
Hij is best prijzig maar je kan er een stuk of 8 combinaties mee maken! Ik ben verkocht iig en ga nog een andere kleur bestellen
Ik heb hem besteld op sundaymonday.nl volgens mij is de jurk daar ook van want in de viva stonden dezelfde campagne foto's?
Hij is best prijzig maar je kan er een stuk of 8 combinaties mee maken! Ik ben verkocht iig en ga nog een andere kleur bestellen