Oranje WK-toeter: AAAARGH!

11-06-2010 14:10 122 berichten
Langzamerhand word ik helemaal gek van die vreselijke oranje WK-toeter... Wat een rotgeluid maakt dat ding!! Enkele buurkinderen hier toeteren er al weken op. Ik heb zin dat ding voor hun ogen kapot te stampen en / of in de gracht te smijten..... AAAARGH!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben thuis aan het werk, maar het buurjongetje loopt er op te tetteren....krijg de nijging om het ding ergens te steken waar het altijd donker is.....

Wat een K.U.T. Ding en die bloemen zijn inderdaad om te janken...

***en ze gaat weer verder chagerijnig aan het werk***
De eerste keer dat ik dat geluid van die toeter hoorde, dacht ik dat er een ezel stond te balken.
Ik heb die toeter nog maar 1x gehoord gelukkig en daar ben ik héel blij om.

Wat ik minder geslaagd vind, is dat ik steeds dit nummer in mijn hoofd heb, wanneer ik Het Woord hoor
quote:traincha2 schreef op 11 juni 2010 @ 15:10:

De eerste keer dat ik dat geluid van die toeter hoorde, dacht ik dat er een ezel stond te balken.Hahaha ik had ongeveer hetzelfde. Ik dacht alleen aan een bronstig hert.
Ik zit nu te forummen met de 1e wk-wedstrijd op de achtergrond, maar die toeters zijn erg aanwezig! En inderdaad, de afgelopen dagen tijdens de 4-daagse ook. Pfffff....
quote:Bagheera schreef op 11 juni 2010 @ 14:29:

Tot mijn grote schrik zag ik ze bij de ah uit de bossen bloemen steken. Je kunt daar serieus een oranje boeket met een toeter erin kopen

Haha Dat viel me ook al op. Hoe verzinnen ze het... Een toeter in een bos bloemen.

Maar hier ook zo'n irri buurjongen die 's ochtends vroeg voordat hij naar school gaat even op de toeter blaast.
q
quote:Caro127 schreef op 11 juni 2010 @ 14:17:

Ja word er hier ook helemaal koekoek van! Maar mijn kindertjes mogen er ook alleen maar naar kijken. Stiekem heb ik al plannen om de toeters van onze buurtkindjes te saboteren..

ik doe mee!

laat ze die dingen aub in hun jeweetwel stoppen want

krijg koppijn van die dingen...

hoop niet dak een kind tegen kom met zo'n ding

want dan breek ik em in 100.000 stukkies...

vind het trouwens ook errug raar dat ouders die dingen

kopen voor hun kinderen.. wat MOET je ermee.

bovendien is het 2 weken leuk en dan ligt dat ding er voor

jan-je-weet-wel
Zondagavond werd hier fanatiek getoeterd door de buurkinderen; tegen elkaar, wie het hardst kon. Ze waren voor de vorm nog even in het klimtoestel geklommen, zodat het lekker over de buurt galmde.

Tot een paar boze moeders naar buiten kwamen. Sindsdien is het hier zeer rustig...
quote:Hemera schreef op 11 juni 2010 @ 16:28:

Ik vind het wel rustgevend. ZZZZZZZVriend hier slaapt er prima op
Hier staat de tv op de 1e WK wedstrijd: ZA - Mexico

Wat een herrie maken die kutdingen.
q
pffff... ik zit de wedstrijd te kijken, maar krijg er gewoon hoofdpijn van. Je zou toch denken dat die toeterende mensen ook weleens adem moeten halen ;)
Zo kun je toch niet kijken?

Wat een ramp.
q
wat een ellende lijkt wel of we omsingeld zijn door bijen, het geluid moet zelfs nu uit van mijn jongens, maar dan missen ze het commentaar, ze hebben echt een dilemma .
ik snap niet dat dit soort gadgets uitgegeven worden

Beesies leuk, armbandejs leuk, DutchDress leuk...daar heeft niemand last van

Maar 10 van die @#$# toeters in je straat vol kinderen met ouders die ze niet opvoeden (Lees: ze de hele dag met die rotdingen op straat hun gang laten gaan) is echt vreselijk en ik snap niet dat TNT dit bedacht heeft
is niet de tnt die dit bedacht heeft, maar het `hoort` bij Zuid Afrika en hoe zij voetbal beleven. Het is een traditionele Zulu hoorn, bekend als de Vuvuzela, dit betekent weer: hoorn die veel lawaai maakt , maar het gezoem zoals dat nu door het stadion gaat is afschuwelijk.
Aha!! Wk-wedstrijd staat hier ook aan. Maar merkte net dat bij een herhaling je dat irritante getoeter niet hoort. Was met wat anders bezig en merkte gewoon dat het stopte. En dat voelde goed!!

* Gaat nu heel voorzichtig aan Caro-man voorstellen of het niet een idee is de rest van de wedstrijden alleen in herhaling te kijken*
anoniem_83459 wijzigde dit bericht op 11-06-2010 17:59
Reden: zpelfout
% gewijzigd
quote:Missphoebe schreef op 11 juni 2010 @ 16:31:

[...]

ik doe mee!

laat ze die dingen aub in hun jeweetwel stoppen want

krijg koppijn van die dingen...

In mijn plannen steek ik ze heel voorzichtig achterin hun strotje dat ze dus ook dat geluid maken als ze praten/ademen, kijken hoelang ze dat dan nog leuk vinden
Godver, blijkbaar heeft m'n buurjongetje er inmidd ook één. En ik erger me er nu al kapot aan.

Ik zin op wraak

En ik heb al wat bedacht ook.

Als ik me er te veel aan ga ergeren, dan download ik het mp3-geluid van zo'n ding en speel ik dat eens even af hier in de stereo, op max volume. Keertje of honderd, ofzo. Gewoon op repeat zetten en dan boodschappen gaan doen
heet idd. vuvuzela (was net op tv gelderland...)

en dat is dus een soort trompet.

als je blaast net als op een trompet is het

geluid best aardig...

er is trouwens ook een vuvuzela nood-pakket

met oordoppies..
De buurjongetjes hebben er ieder één. Klinkt alsof er elke drie minuten een paar stoomboten door de tuin gaan. En dan die herrie bij de wedstrijd!

(En ook de uitslag niet goed, dus geen pool-punten.)

*Ik ga een fles wijntje inschenken*
Wiki:

Het instrument wordt veelvuldig gebruikt door het publiek van voetbalwedstrijden. Enige commotie rondom de vuvuzela was er tijdens de Confederations Cup 2009 in Zuid-Afrika. Commentatoren en omroepen die de wedstrijden uitzonden, klaagden dat de vuvuzela's te veel lawaai maakten.[1] Ondanks protesten van diverse commentatoren en de Spaanse voetballer Xabi Alonso heeft de FIFA besloten om de vuvuzela niet te verbieden tijdens het wereldkampioenschap voetbal 2010.[2] Vuvuzela's die langer zijn dan een meter mogen echter niet worden meegenomen naar de stadions in Zuid-Afrika.

On-be-grij-pe-lijk! Wat een k*tdingen zeg!!

Ze zouden het alsnog moeten verbieden... grrrrr, hoogst irritant!

oww dan heb ik ook nog wel een leuk wraak-idee

wil niet opscheppen maar ik doe aan (klassiek) zingen

en ben sopraan dus als ze erg hard toeteren gooi ik er een Porky en Bess summertime of Bist du bei mir tegenaan. idee

??

viel me bij de wedstrijd frankrijk tegen weetiknietmeer op dat ze zelfs tijdens de volksliederen masaal aan het jammeren zijn op die dingen.... vind ik nou niet echt respectvol...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven