Oranje WK-toeter: AAAARGH!
vrijdag 11 juni 2010 om 14:52
vrijdag 11 juni 2010 om 16:16
quote:Bagheera schreef op 11 juni 2010 @ 14:29:
Tot mijn grote schrik zag ik ze bij de ah uit de bossen bloemen steken. Je kunt daar serieus een oranje boeket met een toeter erin kopen
Haha Dat viel me ook al op. Hoe verzinnen ze het... Een toeter in een bos bloemen.
Maar hier ook zo'n irri buurjongen die 's ochtends vroeg voordat hij naar school gaat even op de toeter blaast.
Tot mijn grote schrik zag ik ze bij de ah uit de bossen bloemen steken. Je kunt daar serieus een oranje boeket met een toeter erin kopen
Haha Dat viel me ook al op. Hoe verzinnen ze het... Een toeter in een bos bloemen.
Maar hier ook zo'n irri buurjongen die 's ochtends vroeg voordat hij naar school gaat even op de toeter blaast.
vrijdag 11 juni 2010 om 16:31
quote:Caro127 schreef op 11 juni 2010 @ 14:17:
Ja word er hier ook helemaal koekoek van! Maar mijn kindertjes mogen er ook alleen maar naar kijken. Stiekem heb ik al plannen om de toeters van onze buurtkindjes te saboteren..
ik doe mee!
laat ze die dingen aub in hun jeweetwel stoppen want
krijg koppijn van die dingen...
hoop niet dak een kind tegen kom met zo'n ding
want dan breek ik em in 100.000 stukkies...
vind het trouwens ook errug raar dat ouders die dingen
kopen voor hun kinderen.. wat MOET je ermee.
bovendien is het 2 weken leuk en dan ligt dat ding er voor
jan-je-weet-wel
Ja word er hier ook helemaal koekoek van! Maar mijn kindertjes mogen er ook alleen maar naar kijken. Stiekem heb ik al plannen om de toeters van onze buurtkindjes te saboteren..
ik doe mee!
hoop niet dak een kind tegen kom met zo'n ding
want dan breek ik em in 100.000 stukkies...
vind het trouwens ook errug raar dat ouders die dingen
kopen voor hun kinderen.. wat MOET je ermee.
bovendien is het 2 weken leuk en dan ligt dat ding er voor
jan-je-weet-wel
vrijdag 11 juni 2010 om 16:33
vrijdag 11 juni 2010 om 17:38
ik snap niet dat dit soort gadgets uitgegeven worden
Beesies leuk, armbandejs leuk, DutchDress leuk...daar heeft niemand last van
Maar 10 van die @#$# toeters in je straat vol kinderen met ouders die ze niet opvoeden (Lees: ze de hele dag met die rotdingen op straat hun gang laten gaan) is echt vreselijk en ik snap niet dat TNT dit bedacht heeft
Beesies leuk, armbandejs leuk, DutchDress leuk...daar heeft niemand last van
Maar 10 van die @#$# toeters in je straat vol kinderen met ouders die ze niet opvoeden (Lees: ze de hele dag met die rotdingen op straat hun gang laten gaan) is echt vreselijk en ik snap niet dat TNT dit bedacht heeft
vrijdag 11 juni 2010 om 17:44
vrijdag 11 juni 2010 om 17:58
Aha!! Wk-wedstrijd staat hier ook aan. Maar merkte net dat bij een herhaling je dat irritante getoeter niet hoort. Was met wat anders bezig en merkte gewoon dat het stopte. En dat voelde goed!!
* Gaat nu heel voorzichtig aan Caro-man voorstellen of het niet een idee is de rest van de wedstrijden alleen in herhaling te kijken*
* Gaat nu heel voorzichtig aan Caro-man voorstellen of het niet een idee is de rest van de wedstrijden alleen in herhaling te kijken*
anoniem_83459 wijzigde dit bericht op 11-06-2010 17:59
Reden: zpelfout
Reden: zpelfout
% gewijzigd
vrijdag 11 juni 2010 om 18:02
quote:Missphoebe schreef op 11 juni 2010 @ 16:31:
[...]
ik doe mee!
In mijn plannen steek ik ze heel voorzichtig achterin hun strotje dat ze dus ook dat geluid maken als ze praten/ademen, kijken hoelang ze dat dan nog leuk vinden
[...]
ik doe mee!
In mijn plannen steek ik ze heel voorzichtig achterin hun strotje dat ze dus ook dat geluid maken als ze praten/ademen, kijken hoelang ze dat dan nog leuk vinden
vrijdag 11 juni 2010 om 18:25
Godver, blijkbaar heeft m'n buurjongetje er inmidd ook één. En ik erger me er nu al kapot aan.
Ik zin op wraak
En ik heb al wat bedacht ook.
Als ik me er te veel aan ga ergeren, dan download ik het mp3-geluid van zo'n ding en speel ik dat eens even af hier in de stereo, op max volume. Keertje of honderd, ofzo. Gewoon op repeat zetten en dan boodschappen gaan doen
Ik zin op wraak
En ik heb al wat bedacht ook.
Als ik me er te veel aan ga ergeren, dan download ik het mp3-geluid van zo'n ding en speel ik dat eens even af hier in de stereo, op max volume. Keertje of honderd, ofzo. Gewoon op repeat zetten en dan boodschappen gaan doen
vrijdag 11 juni 2010 om 21:43
Wiki:
Het instrument wordt veelvuldig gebruikt door het publiek van voetbalwedstrijden. Enige commotie rondom de vuvuzela was er tijdens de Confederations Cup 2009 in Zuid-Afrika. Commentatoren en omroepen die de wedstrijden uitzonden, klaagden dat de vuvuzela's te veel lawaai maakten.[1] Ondanks protesten van diverse commentatoren en de Spaanse voetballer Xabi Alonso heeft de FIFA besloten om de vuvuzela niet te verbieden tijdens het wereldkampioenschap voetbal 2010.[2] Vuvuzela's die langer zijn dan een meter mogen echter niet worden meegenomen naar de stadions in Zuid-Afrika.
On-be-grij-pe-lijk! Wat een k*tdingen zeg!!
Ze zouden het alsnog moeten verbieden... grrrrr, hoogst irritant!
Het instrument wordt veelvuldig gebruikt door het publiek van voetbalwedstrijden. Enige commotie rondom de vuvuzela was er tijdens de Confederations Cup 2009 in Zuid-Afrika. Commentatoren en omroepen die de wedstrijden uitzonden, klaagden dat de vuvuzela's te veel lawaai maakten.[1] Ondanks protesten van diverse commentatoren en de Spaanse voetballer Xabi Alonso heeft de FIFA besloten om de vuvuzela niet te verbieden tijdens het wereldkampioenschap voetbal 2010.[2] Vuvuzela's die langer zijn dan een meter mogen echter niet worden meegenomen naar de stadions in Zuid-Afrika.
On-be-grij-pe-lijk! Wat een k*tdingen zeg!!
Ze zouden het alsnog moeten verbieden... grrrrr, hoogst irritant!
vrijdag 11 juni 2010 om 22:17
oww dan heb ik ook nog wel een leuk wraak-idee
wil niet opscheppen maar ik doe aan (klassiek) zingen
en ben sopraan dus als ze erg hard toeteren gooi ik er een Porky en Bess summertime of Bist du bei mir tegenaan. idee
??
viel me bij de wedstrijd frankrijk tegen weetiknietmeer op dat ze zelfs tijdens de volksliederen masaal aan het jammeren zijn op die dingen.... vind ik nou niet echt respectvol...
wil niet opscheppen maar ik doe aan (klassiek) zingen
en ben sopraan dus als ze erg hard toeteren gooi ik er een Porky en Bess summertime of Bist du bei mir tegenaan. idee
??
viel me bij de wedstrijd frankrijk tegen weetiknietmeer op dat ze zelfs tijdens de volksliederen masaal aan het jammeren zijn op die dingen.... vind ik nou niet echt respectvol...