Oranje WK-toeter: AAAARGH!
maandag 14 juni 2010 om 09:50
Ik vind dat je geen recht heb tot klagen, waarom niet? omdat je op de belg lekker kan kijken zonder het geluid, de NOS wil en doet dat niet. Die willen de sfeer zo goed mogenlijk weergeven en die toeters horen daarbij. De belg doet dat niet. Dus ga lekker daar kijken, en trouwens die Oeh en Ah s hoor je nog steeds hoor bij de NOS. Als een coach als bert van marwijk een training geeft en zichzelf niet verstaanbaar kan maken, heeft de hele training amper nut, een coach moet zijn spelers vertellen wat ze goed en niet goed doen, met dat lawaai was dat dus niet mogelijk.
Dat kan dus gevolgen hebben voor de wedstrijden die je speelt, dus ja de coaches en spelers hebben het meeste recht tot klagen.
Ja je klaagt maar wat je wil Jessy, boeit mij niet. Jullie hebben er last van, ik niet. Ik heb een heerlijk WK tot nu toe.
Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat de spelers en coaches veel meer last kunnen hebben van die dingen.
En zoals ik al zei horen toeters bij een WK of EK, dus get over it.
Dat kan dus gevolgen hebben voor de wedstrijden die je speelt, dus ja de coaches en spelers hebben het meeste recht tot klagen.
Ja je klaagt maar wat je wil Jessy, boeit mij niet. Jullie hebben er last van, ik niet. Ik heb een heerlijk WK tot nu toe.
Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat de spelers en coaches veel meer last kunnen hebben van die dingen.
En zoals ik al zei horen toeters bij een WK of EK, dus get over it.
maandag 14 juni 2010 om 09:58
Nou fijn de mensen hier weer blij, het geluid gaat zachter bij NOS. Is ook wel logisch, want veel mensen geklaagd en mensen overgestapt naar de Belg.
Maar dat is mooi, dan zal er minder geklaagd worden door iedereen om me heen over die vuvuzela's.
Daar werd ik dus een beetje gek van, van dat geklaag.
En straks lekker Nederland Denemarken kijken.
Maar dat is mooi, dan zal er minder geklaagd worden door iedereen om me heen over die vuvuzela's.
En straks lekker Nederland Denemarken kijken.
maandag 14 juni 2010 om 10:09
quote:Rogue_22 schreef op 14 juni 2010 @ 09:58:
Nou fijn de mensen hier weer blij, het geluid gaat zachter bij NOS. Is ook wel logisch, want veel mensen geklaagd en mensen overgestapt naar de Belg.
En straks lekker Nederland Denemarken kijken.Bij ons op het werk gaan ze ook voetbal kijken. Ik blijf gewoon doorwerken. Ik word een beetje gek van die maffe voetbalsupporters.
En straks lekker Nederland Denemarken kijken.Bij ons op het werk gaan ze ook voetbal kijken. Ik blijf gewoon doorwerken. Ik word een beetje gek van die maffe voetbalsupporters.
maandag 14 juni 2010 om 10:37
quote:Elynn schreef op 14 juni 2010 @ 09:53:
Bracht dochter vanochtend naar school en wat zie ik daar: een vuvuzelaverbod.
Hmm hier (nog?) niet.
Wij werden vanmorgen vroeg op het schoolplein opgeschrikt door zo'n keihard toetergeluid. Bleek een váder te zijn die zich stond uit te leven. En een lol dat ie had!
Er waren ook enkele kinderen met zo'n ding, maar mooi niet dat die erop durfden te toeteren. Goed afgericht !
Bracht dochter vanochtend naar school en wat zie ik daar: een vuvuzelaverbod.
Hmm hier (nog?) niet.
Wij werden vanmorgen vroeg op het schoolplein opgeschrikt door zo'n keihard toetergeluid. Bleek een váder te zijn die zich stond uit te leven. En een lol dat ie had!
Er waren ook enkele kinderen met zo'n ding, maar mooi niet dat die erop durfden te toeteren. Goed afgericht !
maandag 14 juni 2010 om 18:14
maandag 14 juni 2010 om 18:29
maandag 14 juni 2010 om 21:54
Nou ik irriteer me ook rot aan die stomme toeters. Kijk af en toe een toetertje is leuk maar hier in de buurt toeteren ze of hun leven er van afhangt. In het begin kon ik het nog wel negeren maar nu dus echt niet meer. Ik krijg echt de neiging om naar buiten te rennen en het voor hun gezicht in tweeën te breken. Ik ben blij dat ik nu overdag op het werk zit waar ik geen last van het getoeter heb.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.