Oranje WK-toeter: AAAARGH!

11-06-2010 14:10 122 berichten
Langzamerhand word ik helemaal gek van die vreselijke oranje WK-toeter... Wat een rotgeluid maakt dat ding!! Enkele buurkinderen hier toeteren er al weken op. Ik heb zin dat ding voor hun ogen kapot te stampen en / of in de gracht te smijten..... AAAARGH!!
Alle reacties Link kopieren
hahaha je bent niet de enige, ik heb een zoon van 6 maar die toeter komt er hier niet in...hier in de buurt is het precies hetzelfde
Ja word er hier ook helemaal koekoek van! Maar mijn kindertjes mogen er ook alleen maar naar kijken. Stiekem heb ik al plannen om de toeters van onze buurtkindjes te saboteren..
Dan vind ik jullie hele verstandige moeders!
Ook ik word er knettergek van...al een tijdje lopen hier in de buurt kinderen met dat rotding!
Succes! Het WK begint pas vanmiddag, dus het wordt nog veel erger

Die toeters zijn inderdaad irritant, maar hier valt het gelukkig nog mee met de herrie...
Afgelopen week met dochter de avondvierdaagse gelopen. Bleek een grote verzamelplaats van WK-toeters. Ben nog doof. Wat een ergerlijk geluid. Veel te hard. Slechte reclame voor TNT. Want daar hebben we het toch over, de vuvuzela's van TNT?
Wij hebben er hier ook een liggen maar die is kapot en er komt geen geluid meer uit. Iemand die um wil ruilen voor eentje die wel werkt?
@elynn, hier ook de avondvierdaagse met die toeters, heb nog een piep in mijn oor.....
quote:Elynn schreef op 11 juni 2010 @ 14:21:

Afgelopen week met dochter de avondvierdaagse gelopen. Bleek een grote verzamelplaats van WK-toeters. Ben nog doof. Wat een ergerlijk geluid. Veel te hard. Slechte reclame voor TNT. Want daar hebben we het toch over, de vuvuzela's van TNT?

Ja, maar ik weiger dat woord te gebruiken

De enige goeie toeter is een kapotte toeter!!!
Ben het helemaal met jullie eens, ik heb 2 kinderen die dolgraag zo'n ding willen, maar hier komt ie er niet in (of in de buurt).

Gelukkig heb ik ze in onze buurt nog niet zo veel gezien/gehoord.
Dit is 'm, het verwerpelijke ding:

Tot mijn grote schrik zag ik ze bij de ah uit de bossen bloemen steken. Je kunt daar serieus een oranje boeket met een toeter erin kopen
en voorlopig zijn we er ook nog niet vanaf grrrrrrrr

hier in de wijk wordt je ook helemaal gek getoeterd.
laatst op een personeelsfeestje bleek dat ze ook heel goed werken als je er een keiharde scheet in laat

**zucht** (dronken mannen kunnen echt nog erger zijn dan kinderen)
Ik weet niet wat ik erger vind: die scheten of dat boeket (ik heb ze ook gezien ja, een mevrouw had 3 van zulke boeketten in haar karretje....)
Haha, Parel, wat een lekker slechte kantoorhumor. Jammer dat Debiteuren, krediteuren van Jiskefet niet meer bestaat.
Ik heb mijn man gister vriendelijk verzocht de toeter van achterbuurjongetje kapot te stampen. Ik lag ziek in bed en werd helemaal horendol van die teringherrie.

Hier is er wel een in huis maar hoog, hóóg op de kast
nah die boeketten zijn idd wel heel erg zeg!

jaaaah het feestje was echt van hoog niveau laten we maar zeggen....als het nog een half uurtje langer en 10 biertjes meer had geduurd dan hadden ze die toeter nog in hun reet gedrukt volgens mij zo'n lol hadden ze :-)
wij hebben ons zoontje wijsgemaakt dat het een afluisterapparaat is *grinnik*

Die staat de halve dag met het ding in zijn oor tegen de muur aan te luisteren :-))))

Die heeft de grootste lol met zijn plopmuts
Hier dan nog maar een keer dé oplossing!

http://www.youtube.com/watch?v=Hn_Qi588ZkU
ik vier volgende week mijn verjaardag gelijk met de voetbalwedstrijd...zul je zien dat ik straks zo'n prachtig boeket kado krijg gheh gheh
*pweeehp*

*ppffwEEEEhpppp*

het is ook zo'n net-niet geluid. Dan hoor ik nog liever die spuitbus-achtige dingen, die echt harde. Want die zijn op een gegeven moment leeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven