Entertainment alle pijlers

Vers verstopic!

21-04-2010 21:40 272 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het WK komt er weer aan en dat vraagt om een reunie van de oude verstopic garde en iedereen die zich wil verstoppen voor de voetbalgekte.

Deze keer hebben we een iets fleurigere tent:

Met een nog steeds prachtige portier:

En iedereen heeft natuurlijk weer een prachtige kamer gekregen:

Tentjes voor de baby's!

Wij zijn zeer tolerant, maar als je deze mee neemt in de tent zullen wij je moeten overdragen aan onze andere portiers
quote:Ann Liv schreef op 26 april 2010 @ 18:26:

Het ruikt hier naar barbeque. Zó flauw van de buren. Dat ze lekker willen eten, ok, moet iedereen voor zich weten. Maar de verspreiding van die geur zou VERBODEN moeten worden.

Ja dat is altijd flauw, dat ze bbqen als jij dat niet doet...

Moest zaterdag werken en vader besloot een bbq te organiseren. Net heel de familie in huis, bbq aan en gezelligheid en toen moest zusje weg
zal het verstopic even uppen, er schijnt echt meer vraag naar te zijn... een hoop mensen willen vluchten voor dat ellendige wk! EN hier was het tenminste te haggelen tijdens het EK...

OMG mijn kollega wil de toko versieren omdat ie dat met ek ook gedaan heeft en dat zo "gezellig was.... auw! waar kanik heen vluchen???
Mijn buren schijnen de hele straat te gaan versieren

Met bevrijdingsdag hadden ze ook van die vlaggetjes opgehangen, man wat een herrie maken die plastic kutdingen als het waait!

Ik dacht steeds dat het heel hard regende

Ik wil geen vlaggetjes aan mijn huis
Oftewel bijtje, ik bij jou wonen, jij bij mij werken?
*present*
jeetje kippie... ik herkende je helemaal niet!!!

en miss underdinges... ik werk op een bso (met kinderen dus) ik vrees dat ik er gewoon niet onderuit kom.... en ik ben niet zo goed met computerTs.. wat doe jij voor'n werk dan?

(gezien mijn taalfouten reputatie ben ik ook niet zo geschikt voor veel typwerk vrees ik)
Ik ben research analist, niet veel typen dus

heb vanochtend alweer de eerste auto's met van die stomme oranje vlaggetjes gezien
Ik ben een piraat..arrrrrrr
Het begint echt al heftige vormen aan te nemen hè? Al die reclame-meuk ook, bahbah. Maar goed, in mijn straat nog geen vlaggen gesignaleerd. Over mijn wijk zeg ik verder niks.

Speciaal voor Pirate Chick:

*sop*
Ik kreeg net een mail van mijn man:

Ik heb hem dit maar terug gestuurd:

Dus..... veel plezier in de tent!! Ik ga een zinderende zomer tegemoet
quote:Enneaaa schreef op 27 mei 2010 @ 21:23:

Ik kreeg net een mail van mijn man:

[afbeelding]

Ik heb hem dit maar terug gestuurd:

[afbeelding]

Dus..... veel plezier in de tent!! Ik ga een zinderende zomer tegemoet
Hallo daar! Het komt nu wel erg dichtbij, dus even upje!

(ps: de liefde is weer in kannen&kruiken :-D, vooralsnog he, zo'n WK is wel een beproeving natuurlijk)
gossiepietje... ambro kan jij even een "verboden voor die kuttoeter"bordje ophangen bij de ingang van de tent??? Heb sjonnie er net een uit zijn bevallige pootjes geramd... hij keek wat beteuterd.... Iemand hier om te vluchten voor vanavond??? (eerste wedstrijd lag ik goden zij dank in een goddelijk warm bad!)
Present!! Ik ga direct even een verbod ophangen voor die kuttoeters, het is alsof er een bromvliegenplaag is uitgebroken.
Voetbal staat hier al weer aan, zucht...
ambro... ik heb je gehaaaift!!!
manlief zei net ":als je wat andes wilt zien kan dat ook hoor"en het schattige is dat ie het nog meent ook... ach... hij kijkt zelden, lig er niet wakker van t is maar 4 weken... zucht... met als klapper de halve finale op mijn verjaardag... elke 2 jaar benik de klos!
quote:Laura289 schreef op 10 juni 2010 @ 22:21:

(ps: de liefde is weer in kannen&kruiken :-D, vooralsnog he, zo'n WK is wel een beproeving natuurlijk)

Hé wat een leuk nieuws! Heb je smeuïge en romantische details die je wil delen?

En wat betreft die kut-toeter, wat een ellende, weg ermee, omsmelten die ellendige vuvuzelas. Laatst wist ik niet eens dat er een of andere oefenwedstrijd was, maar de halve buurt was aan het vuvuzelaën, wat een ellendige krengen, je hoort ze overal doorheen. Ik zag ze bij de AH zelfs in boeketten bloemen zitten.
quote:bijtje29 schreef op 11 juni 2010 @ 20:33:

manlief zei net ":als je wat andes wilt zien kan dat ook hoor"en het schattige is dat ie het nog meent ook... ach... hij kijkt zelden, lig er niet wakker van t is maar 4 weken... zucht... met als klapper de halve finale op mijn verjaardag... elke 2 jaar benik de klos!Dat halen ze toch niet, weest niet bang. Dit soort voetbaluitspraken doe ik alleen nog maar in de veiligheid van de tent, nérgens anders op het forum.
quote:bijtje29 schreef op 11 juni 2010 @ 20:33:

manlief zei net ":als je wat andes wilt zien kan dat ook hoor"en het schattige is dat ie het nog meent ook... ach... hij kijkt zelden, lig er niet wakker van t is maar 4 weken... zucht... met als klapper de halve finale op mijn verjaardag... elke 2 jaar benik de klos!Ja fijn he? De finale is op mijn verjaardag, dus ik hoop dat ze er of eerder uitgeschopt worden, of in elk geval dan de finale ook winnen, anders zit iedereen zo chagrijnig te kijken
Ik zie het Bijtje! Zal je eens even terug haaifen

Wel lief trouwens dat hij wat anders voor je wil opzetten, dat doet ie van mij geloof ik alleen als ik ga huilen. Wat trouwens opvallend makkelijk gaat sinds ik zwanger ben (huilen op commando)

@Laura, dat klinkt goed, hier ook oren naar smeuige details
@Irene, die finale halen ze toch niet joh ( duikt weg voor eventueel overvliegende oranjefans)
Wil iemand trouwens op schoot bij onze nieuwe portiers voor de vuvuzela gebruikers? Ze zijn wel lekker zacht
he irene... ook jij elke 2 jaar de sigaar... ik doe het niet meer mijn verjaardag vieren in een ek of wk jaar... of iedereen is sjaggie dat "we" er al uit liggen of sjaggie omdat ze zo gespannen zijn omdat "we"moeten spelen...zucht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven