Postcrossing 5
vrijdag 11 juni 2010 om 12:41
Jeetje Chrissy1 wat kwamen jou kaartjes snel aan!
Mijn lijstje ziet er nu zo uit:
Thailand: expired
Rusland: 1 dag onderweg
Duitsland: 3 dagen onderweg
Finland: 7 dagen onderweg
Oekraine: 7 dagen onderweg
China: 15 dagen onderweg
Ik ben benieuwd of mijn brievnbus vandaag blij is geweest, al denk ik zelf van niet....
Mijn lijstje ziet er nu zo uit:
Thailand: expired
Rusland: 1 dag onderweg
Duitsland: 3 dagen onderweg
Finland: 7 dagen onderweg
Oekraine: 7 dagen onderweg
China: 15 dagen onderweg
Ik ben benieuwd of mijn brievnbus vandaag blij is geweest, al denk ik zelf van niet....
vrijdag 11 juni 2010 om 13:14
Ik wil even een hurray met jullie delen
"Hello Ligaa !!! I think your french writing is pretty good ! And even if it wasn't, it wouldn't change the fact that your card is just fantastic !! I love it all,,, hawaian-polynesian dancers, a beach, a party bus, joy, smiles ,,, Everything I like !
Thank you so much for this card,
Greetings from Montpellier !
"Hello Ligaa !!! I think your french writing is pretty good ! And even if it wasn't, it wouldn't change the fact that your card is just fantastic !! I love it all,,, hawaian-polynesian dancers, a beach, a party bus, joy, smiles ,,, Everything I like !
Thank you so much for this card,
Greetings from Montpellier !
vrijdag 11 juni 2010 om 13:19
Ik heb een beetje bijgelezen (komt er nu pas achter dat hier veeel geschreven word) Zag dat Laurent er ook weer was.
Leuke hurray Ligaa.
Mooi houtenplankje zag ik, weet alleen niet door wie hij gemaakt was.
Tine, jij staat daar ook wel een keer. Ik niet, Lief wilt niet trouwen......*jank*.
Één kaart vandaag uit Italië, een Unesco.
Het is veel geregel, voornamelijk door mijn vriend, zijn broer en hun ma. Ik zet koffie en troost waar ik kan.
Straks ff een blouse gekocht voor maandag voor onder een mooi jasje.
Kan nu ff rusten, was doen ed, straks naar schoonmams zodat ze niet alleen is. Wat ik knap vind is dat ze gelijk alleen sliep. Ze zei, ik slaap al twee weken alleen.
Maar nu is het wel voor altijd helaas.
Leuke hurray Ligaa.
Mooi houtenplankje zag ik, weet alleen niet door wie hij gemaakt was.
Tine, jij staat daar ook wel een keer. Ik niet, Lief wilt niet trouwen......*jank*.
Één kaart vandaag uit Italië, een Unesco.
Het is veel geregel, voornamelijk door mijn vriend, zijn broer en hun ma. Ik zet koffie en troost waar ik kan.
Straks ff een blouse gekocht voor maandag voor onder een mooi jasje.
Kan nu ff rusten, was doen ed, straks naar schoonmams zodat ze niet alleen is. Wat ik knap vind is dat ze gelijk alleen sliep. Ze zei, ik slaap al twee weken alleen.
Maar nu is het wel voor altijd helaas.
vrijdag 11 juni 2010 om 13:53
vrijdag 11 juni 2010 om 14:03
Zojuist een hurray uit Polen, ze vond de kaart (Lavendel van postcardstore) erg mooi. Ze had hem in haar favorieten staan. En de nieuwe kaart mag naar ....Finland, Hoe verrassend! Maar ik weet al wel welke kaart het word. Het word er zo eentje van de Hema met de vrouwtje erop, er staat naast Have a fab time. Ze had er zon andere al van gekregen en die stond in haar favorieten dus dacht laat ik haar deze maar sturen. Ik ga even schrijven!
vrijdag 11 juni 2010 om 14:55
Steph, sterkte met alles.
Wat een dappere schoonmama heb jij.
Kaatje, ik vind de houtenkaart erg leuk.
Tenminste het idee van een houtenkaart dan.
Tine, fijn dat het zo'n gezellige dag is geweest.
Hier gaat mijn zussie binnenkort trouwen en ik mag getuige zijn.
Leuk leuk!!!
Hier vandaag 2 hurrays.
Finland na 7 dagen en Canada na 8 dagen.
Helaas niet van die spetterende hurrays al ligaa.
Bij de post zat een kaartje uit Finland met een pak suikerklontjes en een heel verhaal erop over vet, cholesterol enzo.
Beetje vreemd.
Dochter speelt met een vriendinnetje op haar speelkamer, kleine man slaapt.
Dus even tijd voor mezelf.
Misschien dat ik nog maar eens een adresje aanvraag zo.
Wat een dappere schoonmama heb jij.
Kaatje, ik vind de houtenkaart erg leuk.
Tenminste het idee van een houtenkaart dan.
Tine, fijn dat het zo'n gezellige dag is geweest.
Hier gaat mijn zussie binnenkort trouwen en ik mag getuige zijn.
Leuk leuk!!!
Hier vandaag 2 hurrays.
Finland na 7 dagen en Canada na 8 dagen.
Helaas niet van die spetterende hurrays al ligaa.
Bij de post zat een kaartje uit Finland met een pak suikerklontjes en een heel verhaal erop over vet, cholesterol enzo.
Beetje vreemd.
Dochter speelt met een vriendinnetje op haar speelkamer, kleine man slaapt.
Dus even tijd voor mezelf.
Misschien dat ik nog maar eens een adresje aanvraag zo.
vrijdag 11 juni 2010 om 14:59
Een pak suikerklontjes uit Finland? Hoe weird is dat... misschien is het een gezondheidsmaniak die de wereld wil behoeden.
Ligaa: supertof dat je Frans zo goed is!
Hier geen postcrossingkaartjes, wel de Idrukkerkaarten die ik van de week heb besteld... de slak met 'ik ga verhuizen'... hihi als het goed is gaan wij dit jaar nog een huis kopen, dus heb alvast wat kaarten voor de adreswijzigingen hahaha.
Ligaa: supertof dat je Frans zo goed is!
Hier geen postcrossingkaartjes, wel de Idrukkerkaarten die ik van de week heb besteld... de slak met 'ik ga verhuizen'... hihi als het goed is gaan wij dit jaar nog een huis kopen, dus heb alvast wat kaarten voor de adreswijzigingen hahaha.
vrijdag 11 juni 2010 om 15:07
JJ, was je nu vandaag huisje wezen kijken????
Gelijk dat je die kaartjes gaat gebruiken want ik vind ze hartstikke leuk.
Wij zijn drie jaar geleden verhuist en toen ben ik zelf aan de knutsel gegaan.
Was best een heel werk, met een foto van dochter die achter haar loopkarretje liep met een verhuisdoos op de kar.
Schattig!
Gelijk dat je die kaartjes gaat gebruiken want ik vind ze hartstikke leuk.
Wij zijn drie jaar geleden verhuist en toen ben ik zelf aan de knutsel gegaan.
Was best een heel werk, met een foto van dochter die achter haar loopkarretje liep met een verhuisdoos op de kar.
Schattig!
vrijdag 11 juni 2010 om 15:14
Nou, mijn mailbox blijft leeg en ook geen kaarten vandaag met de post.
Wel heeft I-Drukker nieuwe WK-kaarten. Oranje boven etc. Ik heb de kaart met alle vlaggen en 2010 besteld. Die durf ik best rond te sturen, zeker naar mensen in landen die ook een team op het WK hebben. Verder nog wel meer gratis keuzes, waarom blijft dat mooie oog er maar bij staan terwijl die nooit gratis is?
@JJ: Hoe was het huisje ? Of was dat pas dit weekend dat je ging kijken ? Of was er sprake van 2 huizen en heb je dit weekend hulp met kijken?
@Ligaa: Leuke hurray! Daar doe je toch de moeite voor.
@Anita: Stonden die suikerklontjes op die kaart of verstuurt die Fin pakketten met suikerklontjes de wereld over? Beide opties zijn trouwens best idioot... Maar goed, wie weet wat er over onze schrijfsels op andere forums geschreven wordt
Ik hoop toch nog op een Hurray vandaag. Zou leuk zijn. Het is nu al een paar dagen stil hier.
Lampje
Wel heeft I-Drukker nieuwe WK-kaarten. Oranje boven etc. Ik heb de kaart met alle vlaggen en 2010 besteld. Die durf ik best rond te sturen, zeker naar mensen in landen die ook een team op het WK hebben. Verder nog wel meer gratis keuzes, waarom blijft dat mooie oog er maar bij staan terwijl die nooit gratis is?
@JJ: Hoe was het huisje ? Of was dat pas dit weekend dat je ging kijken ? Of was er sprake van 2 huizen en heb je dit weekend hulp met kijken?
@Ligaa: Leuke hurray! Daar doe je toch de moeite voor.
@Anita: Stonden die suikerklontjes op die kaart of verstuurt die Fin pakketten met suikerklontjes de wereld over? Beide opties zijn trouwens best idioot... Maar goed, wie weet wat er over onze schrijfsels op andere forums geschreven wordt
Ik hoop toch nog op een Hurray vandaag. Zou leuk zijn. Het is nu al een paar dagen stil hier.
Lampje
vrijdag 11 juni 2010 om 15:35
Ohhhh... wat ik nou toch in mijn brievenbus vind..
11 kaarten!!!! Yeaaahhhhh
Ze zijn echt allemaal zo mooi!! c_estelle, Lampje, Snjokorn, Harja, Chrisy, Stefanie, Justme, JokeJacket, Janna, Neferisis Thanks meiden, ik ben er echt superblij mee!
Dit maakt een verjaardag wel extra leuk hoor. En het feest moet nog beginnen, kun je nagaan.
vrijdag 11 juni 2010 om 16:29
@Kozoo, geweldig he zoveel kaartjes!!! Dan voel je je toch op en top bijna jarig hahaha! Ga je nog wat leuks doen voor je verjaardag trouwens?
@Anita, alvast gefeliciteerd met het trouwen van je zus! Leuk dat je getuige mag zijn, dat lijkt me toch wel heel speciaal!
Wat een vreemde kaart heb jij gekregen zeg... Had je nog een adres aangevraagd, of was kleine man ondertussen al wakker geworden!
@JJ, altijd handig toch om alvast verhuis kaarten te hebben! Hadden ze er nog wat andere dingen bij gestopt of alleen de slakjes?
@Lampje, ik heb ook de nieuwe kaarten gezien, alleen nog niets besteld... Later nog maar even doen! Wat jammer dat je geen post had vandaag.
Ik had een kaart uit Litouwen vandaag. Ik vond het een mooie kaart, maar vreemde tekst op de achterkant met allemaal onafgemaakte zinnen...
@Anita, alvast gefeliciteerd met het trouwen van je zus! Leuk dat je getuige mag zijn, dat lijkt me toch wel heel speciaal!
Wat een vreemde kaart heb jij gekregen zeg... Had je nog een adres aangevraagd, of was kleine man ondertussen al wakker geworden!
@JJ, altijd handig toch om alvast verhuis kaarten te hebben! Hadden ze er nog wat andere dingen bij gestopt of alleen de slakjes?
@Lampje, ik heb ook de nieuwe kaarten gezien, alleen nog niets besteld... Later nog maar even doen! Wat jammer dat je geen post had vandaag.
Ik had een kaart uit Litouwen vandaag. Ik vond het een mooie kaart, maar vreemde tekst op de achterkant met allemaal onafgemaakte zinnen...
vrijdag 11 juni 2010 om 18:34
vrijdag 11 juni 2010 om 18:35
Een Russische hurray vandaag, letterlijk. De vertaalcomputer erop los gelaten aangezien mijn Russisch nog al roestig is Ze vond de vlinder 'hemels'.
De nieuwe kaart gaat naar de no.2 van Polen. Ze wilde iets van 'worship' , dus daar gaat een SintJanneke naar toe.
@ Kozoo > leuk cadeau van je broer. Iets sexy's of zo'n flanelletje
met een zotte print?
@Zazana > de kop is er af, nog even en je mag ook in de file aansluiten
@Ligaa > zulke hurrays wil iedereen
@Tine > die lavendelkaart is ook zo mooi, jammer dat het geen geurkaart is.
@Anita > vage suikerklant die Fin
@JJ > al bezweken voor een pandje (Ik wil het, ik wil het, ik wil het...)?
@Kaatje > ijsberen. Mijn zoon spaart kaarten van Knut (toen ie nog Knutje was)
De nieuwe kaart gaat naar de no.2 van Polen. Ze wilde iets van 'worship' , dus daar gaat een SintJanneke naar toe.
@ Kozoo > leuk cadeau van je broer. Iets sexy's of zo'n flanelletje
met een zotte print?
@Zazana > de kop is er af, nog even en je mag ook in de file aansluiten
@Ligaa > zulke hurrays wil iedereen
@Tine > die lavendelkaart is ook zo mooi, jammer dat het geen geurkaart is.
@Anita > vage suikerklant die Fin
@JJ > al bezweken voor een pandje (Ik wil het, ik wil het, ik wil het...)?
@Kaatje > ijsberen. Mijn zoon spaart kaarten van Knut (toen ie nog Knutje was)
vrijdag 11 juni 2010 om 18:42
Hier al weer een dag met pc stilte. Heb ook m'n maximum van kaartjes versturen al gehaald dus moet wachten met adressen aanvragen (misschien ga ik deze maand wel even smokkelen hoor...).
Ligaa: leuke hurray, makes your day (of niet dan)
Ik heb net eergisteren kaarten besteld bij Idrukker (de vlag in het water) toen waren de nieuwe kaarten er nog niet.
Ligaa: leuke hurray, makes your day (of niet dan)
Ik heb net eergisteren kaarten besteld bij Idrukker (de vlag in het water) toen waren de nieuwe kaarten er nog niet.
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 11 juni 2010 om 20:52
Vandaag met jongste mee geweest op schoolreisje.. leuk leuk leuk.
Geen kaarten ontvangen, wel een hurray, een leuke!.
@steph wat een sterke schoonmama heb jij
@kozoo... heeeerlijk is dat he, zoveel kaarten speciaal voor jou
@tine, mooi dat je een mooie dag had!! Wat had jij aan ? Vast niet rood-wit gestreept
@stefanieV jeeej gefeliciflapstaart met kaartje 100!! ( verzonden)
verder weet ik het ff niet meer....
Geen kaarten ontvangen, wel een hurray, een leuke!.
@steph wat een sterke schoonmama heb jij
@kozoo... heeeerlijk is dat he, zoveel kaarten speciaal voor jou
@tine, mooi dat je een mooie dag had!! Wat had jij aan ? Vast niet rood-wit gestreept
@stefanieV jeeej gefeliciflapstaart met kaartje 100!! ( verzonden)
verder weet ik het ff niet meer....
vrijdag 11 juni 2010 om 20:57
vrijdag 11 juni 2010 om 21:04
Wat veel geschreven weer!
@Ligaa: op zich zou ik hier best mijn PC-account willen neerzetten, maar vanwege de herkenbaarheid doe ik dat liever niet. (Mijn PC-account is mijn voornaam en een foto van mijzelf). Maar als ik weet wie jij bent, dan kan ik je via de PC-site wel een berichtje sturen.
Vandaag weer een kaartje gekregen uit Duitsland. Wel een leuk kaartje, maar kon de tekst niet allemaal even goed lezen. Helaas geen hurray's meer...dus kan nog geen nieuwe kaartjes sturen.
Toen ik thuis kwam dacht ik:" He leuk, twee kaartjes! Dus ik bekijk ze. Hmm wel een lelijk kaartje en begin te lezen. Was dat kaartje helemaal niet voor mij, was ook geen PC-kaartje, maar voor iemand die in Amsterdam woont (totaal niet in de buurt). Verkeerd gestempeld en bezorgt dus. Kan ik dit kaartje gewoon weer in de brievenbus gooien en wordt ie dan alsnog bezorgt? Of moet ik er dan opzetten " verkeerd bezorgt" ofzo?
@Ligaa: op zich zou ik hier best mijn PC-account willen neerzetten, maar vanwege de herkenbaarheid doe ik dat liever niet. (Mijn PC-account is mijn voornaam en een foto van mijzelf). Maar als ik weet wie jij bent, dan kan ik je via de PC-site wel een berichtje sturen.
Vandaag weer een kaartje gekregen uit Duitsland. Wel een leuk kaartje, maar kon de tekst niet allemaal even goed lezen. Helaas geen hurray's meer...dus kan nog geen nieuwe kaartjes sturen.
Toen ik thuis kwam dacht ik:" He leuk, twee kaartjes! Dus ik bekijk ze. Hmm wel een lelijk kaartje en begin te lezen. Was dat kaartje helemaal niet voor mij, was ook geen PC-kaartje, maar voor iemand die in Amsterdam woont (totaal niet in de buurt). Verkeerd gestempeld en bezorgt dus. Kan ik dit kaartje gewoon weer in de brievenbus gooien en wordt ie dan alsnog bezorgt? Of moet ik er dan opzetten " verkeerd bezorgt" ofzo?
vrijdag 11 juni 2010 om 21:08
quote:tine2804 schreef op 11 juni 2010 @ 16:29:
Er zat dit keer geen pen bij (gelukkig maar, want daar stik ik in haha), maar wel het kaartje met de paardenbloemen met de tekst krijg je al kriebels, het kaartje met de tekst 'lente, zij kortgerokt, ik goedgemutst' en het stroopwafelkaartje. Toch altijd leuk dat ze die er extra in doen!
Een leuke enthousiaste hurray uit Nederland vanmiddag. Mevrouw wenste me veel succes met het vinden van een huisje. 'Gebruik je vrouwelijke intuitie of het huisje goed voelt' daar kwam het op neer.
Gisteravond en vanavond bij hetzelfde huis gekeken. Gisteren zonder vader, vandaag met. Wij vonden het een erg leuk huisje, maar wilden nog even van de bouwprofessional een oordeel haha. Hij vindt het ook een leuk huis gelukkig!
Morgen ook nog met paps bij 2 huizen kijken. En maandag dan weer met zn 2 op pad voor 1 huis.. We hebben er vier op het oog. Maar die van vandaag en gisteren had de voorkeur. We zien het nog even aan.
Er zat dit keer geen pen bij (gelukkig maar, want daar stik ik in haha), maar wel het kaartje met de paardenbloemen met de tekst krijg je al kriebels, het kaartje met de tekst 'lente, zij kortgerokt, ik goedgemutst' en het stroopwafelkaartje. Toch altijd leuk dat ze die er extra in doen!
Een leuke enthousiaste hurray uit Nederland vanmiddag. Mevrouw wenste me veel succes met het vinden van een huisje. 'Gebruik je vrouwelijke intuitie of het huisje goed voelt' daar kwam het op neer.
Gisteravond en vanavond bij hetzelfde huis gekeken. Gisteren zonder vader, vandaag met. Wij vonden het een erg leuk huisje, maar wilden nog even van de bouwprofessional een oordeel haha. Hij vindt het ook een leuk huis gelukkig!
Morgen ook nog met paps bij 2 huizen kijken. En maandag dan weer met zn 2 op pad voor 1 huis.. We hebben er vier op het oog. Maar die van vandaag en gisteren had de voorkeur. We zien het nog even aan.
vrijdag 11 juni 2010 om 21:10
Ik zou hem weer in de bus gooien, evt postcode omcirkelen 
Reisje ging naar de flierefluiter was een boerderij, nu speeltuin met dieren, veel springmogelijkheden, dochter vond het geweldig. Nee wij gaan altijd aan het einde van het schooljaar, groep 1 en 2 nu, volgende week gaan groep 3-6 en groep 7 en 8 gaan op kamp ook volgende week uit mijn hoofd.
Reisje ging naar de flierefluiter was een boerderij, nu speeltuin met dieren, veel springmogelijkheden, dochter vond het geweldig. Nee wij gaan altijd aan het einde van het schooljaar, groep 1 en 2 nu, volgende week gaan groep 3-6 en groep 7 en 8 gaan op kamp ook volgende week uit mijn hoofd.