Gezondheid alle pijlers

Bruine afscheiding, wat is dit????

11-06-2010 22:34 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds ongeveer twee weken last van bruine afscheiding..ben in de tussentijd ook ongesteld geworden, maar heb het nog steeds...btw ben ook bezig om zwanger te worden, wellicht daar iets mee te maken....Wie weet wat dit kan zijn of heeft hier ook last van????

Dit is de eerste keer dat ik op dit forum zit en ben erg benieuwd naar jullie reacties!
een topic hierover
naar de dokter.
inlegkruisje (maar niet tegen Meds zeggen)
quote:Ainne schreef op 11 juni 2010 @ 22:56:

inlegkruisje (maar niet tegen Meds zeggen)

Maar Meds heeft wel gelijk! Inlegkruisjes zijn niet goed. Omdat ze niet "ventileren" krijg je juist nog meer ongemakken omdat het biologisch evenwicht in je vagina daardoor verstoord wordt. Wat er ook aan de hand is, inlegkruisjes zijn eigenlijk nooit een oplossing.

Je kunt bij dergelijke lichamelijke ongemakken beter katoenen ondergoed dragen en rokken of broeken die niet te strak zitten in het kruis.
De enige keer dat ik bruine afscheiding had was het een schimmel infectie. Even naar de dokter dus.
Het is dus niet gewoon "oud bloed"? Dat is heel normaal.
Al 2 weken?

En vóór haar menstruatie?

Lijkt me toch geen oud bloed.
quote:JaneDoe1 schreef op 12 juni 2010 @ 01:26:

Al 2 weken?

En vóór haar menstruatie?

Lijkt me toch geen oud bloed.2 weken is inderdaad lang, maar bij mij komt dat oude bloed inderdaad voor mijn menstruatie. Of aan het begin, hoe je dat ook wilt zien.
Bezig om zwanger te worden? Dus net gestopt met anti-conceptie? Misschien ben je dan steeds een beetje ongesteld, omdat je lichaam nog tijd nodig heeft op orde te komen? Weet niet hoe lang je gestopt bent met anti-conceptie (if), maar ik zou een maandje of 4 geduld hebben, en daarna de huisarts raadplegen.
Kan het zijn dat het "gewoon" donkere afscheiding is? Je bent bezig met zwanger worden, dus zul je er wel extra op gefixeerd zijn.
Misschien is je lichaam gewoon "zichzelf"aan het worden nu,na jarenlang pilgebruik?Ik zeg maar wat he,maar vroeger werd geadviseerd na pilgebruik minstens 3 maanden niet zwanger te worden.

Maar als het zou ruiken of je je er niet prettig bij voelt,zou ik toch effe langs de HA gaan,uitstrijkje maken ofzo,zeker met het oog op je kinderwens.Kan nooit kwaad he,weten dat alles goed is?
Bedankt voor al jullie reacties! Ik vind het ook zo raar, zeker omdat ik dit echt nog nooit heb gehad. Denk dat ik toch maar een volgende week donderdag afwacht, dan moet ik weer ongesteld worden...anders toch maar naar de dokter...
Zwanger??? Missed abortion????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven