Bruine afscheiding, wat is dit????
vrijdag 11 juni 2010 om 22:34
Ik heb sinds ongeveer twee weken last van bruine afscheiding..ben in de tussentijd ook ongesteld geworden, maar heb het nog steeds...btw ben ook bezig om zwanger te worden, wellicht daar iets mee te maken....Wie weet wat dit kan zijn of heeft hier ook last van????
Dit is de eerste keer dat ik op dit forum zit en ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Dit is de eerste keer dat ik op dit forum zit en ben erg benieuwd naar jullie reacties!

vrijdag 11 juni 2010 om 23:15
quote:Ainne schreef op 11 juni 2010 @ 22:56:
inlegkruisje (maar niet tegen Meds zeggen)
Maar Meds heeft wel gelijk! Inlegkruisjes zijn niet goed. Omdat ze niet "ventileren" krijg je juist nog meer ongemakken omdat het biologisch evenwicht in je vagina daardoor verstoord wordt. Wat er ook aan de hand is, inlegkruisjes zijn eigenlijk nooit een oplossing.
Je kunt bij dergelijke lichamelijke ongemakken beter katoenen ondergoed dragen en rokken of broeken die niet te strak zitten in het kruis.
inlegkruisje (maar niet tegen Meds zeggen)
Maar Meds heeft wel gelijk! Inlegkruisjes zijn niet goed. Omdat ze niet "ventileren" krijg je juist nog meer ongemakken omdat het biologisch evenwicht in je vagina daardoor verstoord wordt. Wat er ook aan de hand is, inlegkruisjes zijn eigenlijk nooit een oplossing.
Je kunt bij dergelijke lichamelijke ongemakken beter katoenen ondergoed dragen en rokken of broeken die niet te strak zitten in het kruis.
zaterdag 12 juni 2010 om 01:28
zaterdag 12 juni 2010 om 02:11
Bezig om zwanger te worden? Dus net gestopt met anti-conceptie? Misschien ben je dan steeds een beetje ongesteld, omdat je lichaam nog tijd nodig heeft op orde te komen? Weet niet hoe lang je gestopt bent met anti-conceptie (if), maar ik zou een maandje of 4 geduld hebben, en daarna de huisarts raadplegen.
zaterdag 12 juni 2010 om 09:24
Misschien is je lichaam gewoon "zichzelf"aan het worden nu,na jarenlang pilgebruik?Ik zeg maar wat he,maar vroeger werd geadviseerd na pilgebruik minstens 3 maanden niet zwanger te worden.
Maar als het zou ruiken of je je er niet prettig bij voelt,zou ik toch effe langs de HA gaan,uitstrijkje maken ofzo,zeker met het oog op je kinderwens.Kan nooit kwaad he,weten dat alles goed is?
Maar als het zou ruiken of je je er niet prettig bij voelt,zou ik toch effe langs de HA gaan,uitstrijkje maken ofzo,zeker met het oog op je kinderwens.Kan nooit kwaad he,weten dat alles goed is?