Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Jeetje, mijn deurmat lag vol vandaag!!!

Een official uit Amerika en verjaardagskaarten van Lampje, Harja, Chrisy, Janna,, Jokejacket, Justme en Snjokorn! Dank jullie wel allemaal, ze zijn allemaal hartstikke mooi!

Snjo, leuk zo'n vulkaanuitbarstingskaart!

Oww, ik had ook nog twee leuke Hurrays uit Lithouwen ZuidAfrika! Mijn nieuwe kaarten gaan naar Oekraine en China (zonder Chinees adres)

Ligaa, aan de Hurray te lezen had je eigenlijk gewoon een I-drukkerkaart gestuur...... of niet?

Tine, moet je morgen ook nog de stad in? Ga je in trendy of middeleeuwse outfit?

StefanieV, gefeliciteerd met je mijlpaal!

Kirstin, als je wilt, meld je dan aan bij onze postcrossing-viva-hyves dan kun je het daar melden, die is alleen zichtbaar voor leden. http://viva-pc.hyves.nl Als je je aanmeldt zeg dan even je naam hier dan kan Noa, de almachtige beheerder, je toelaten.

Enne, net wat Justme zegt, gewoon weer in de brievenbus gooien.

Nu nog even snel weer wat doen, morgen nog taarten bakken etc, dan ben ik er klaar voor zondag! Hopelijk werkt het weer mee, ik wil het eigenlijk buiten vieren....
Geen kaartjes en geen hurray's in de bus en de mail.

Geduld, geduld, is dat ook in pil vorm verkrijgbaar?

Morgen ben ik één van 6.000 lopers die de kippenloop gaan lopen (www.kippenloop.nl). Dus ik duik mijn bed in.
Succes morgen Beachlover. Hardstikke mooi doel.
Snjókorn falla, á allt og alla
Net een hurray uit Noorwegen binnen, kaart heeft er maar 2 dagen over gedaan!

De nieuwe kaart mag naar een Rus die van getekende kaarten houdt. Daar gaat dus een Amsterdamse pentekening naar toe. Hij is ook een postzegelaar dus de kaart gaat in een gevulde envelop richting Moskou.

@Snjo > wat snjeu dat je geen post binnen hebt gekregen. Ik zou ook gaan smokkelen Wanneer ga je met de tent op stap?

@StefanieV > mooi ijkpunt behaald! Wat ben je aan het haken? Heerlijk rustgevend werkje vind ik dat, veel te lang niet gedaan.

@Justme > zoon gaat ook binnenkort op schoolreis. Aangezien de school 30 jaar bestaat mag het iets meer kosten en gaan ze dus naar Toverland met alle klassen.

@Kristin > doe die kaart maar hoppa in de bus. En het zou leuk zijn als je het nieuwste vivahyvespclid wordt.

@JJ > je hebt er meteen flink gang in gezet met huisjes kijken. Kijk goed naar wat voor buren er wonen, parkeerplekken, loop er eens 's avonds rond om naar de geluiden te luisteren, checken op hangjongeren, etc. Veel plezier dit weekend!

@C-Estelle > moet je nog veel boodschappen in huis halen? Ik hoop dat je de festiviteiten buiten kunt vieren. Succes met het bakken!
Beachlover > veel plezier in de duinen. Ik heb daar vaak gewandeld toen ik nog in Leiden woonde, mooie route!
Neferisis: ik heb over 2 weken vakantie. Zou eventueel dit weekend (net als vorig weekend) m'n tentje willen uitproberen maar 1) het wordt slecht weer/gaat regenen en 2) ik moet werken!!! (is nooit lang van te voren bekend).

Ik heb vorig weekend een borduurwerkje afgemaakt (is hardstikke mooi geworden) maar zit nu dus om een handwerkje verlegen. Weet even niet wat ik wil/zal gaan maken (breien/borduren/ander handwerk).
Yesss, net een hurray uit Taiwan gekregen.
Kaatje, jij bent ook Lush verslaafd!! Hahaha!!

Vandaag 2 kaartjes gehad, uit Finland en Duitsland, beide wel oke.

Fijn weekend allemaal!!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Zoww net weer even mn kaartjes van vandaag geregistreerd.

Waren dr toch weer 5.

Ook een hurray, uit Brazilie.

Dit was alleen niet het kaartje die Anita en ik allebei naar Brazilie mochten sturen (3 mei) maar van 20 mei.

Die van 3 mei naar Brazilie is bij mij nog altijd niet aangekomen.

Verder zit dr weer een expired aan te komen uit Rusland, diegene is al 2 weken niet online geweest .

Nu snel door naar mn bed want het is al laat en ik moet morgenvroeg klaar staan om naar de Veluwe (Apeldoorn ) te rijden, even op bezoek bij mijn broertje en mn schoonzusje.
quote:snjokorn schreef op 11 juni 2010 @ 22:46:

Zit om een handwerkje verlegen. Weet even niet wat ik wil/zal gaan maken (breien/borduren/ander handwerk).Snjo, al eens amigurumi geprobeerd? Dochter en ik zijn fan.
Goedemorgen ! Ik kom weer eens een keertje langs. Binnenkort meer vrije tijd, dus kom ik hier weer vaker ;)

Ga zo nog wat kaartjes inscannen. Heb nu 6 van de 11 nog onderweg. Waarvan er waarschijnlijk 1 expired gaat raken en de rest net vorige week de deur uit is gegaan. Een aantal hurray's gingen lekker vlot !

En.... zijn jullie al in de WK-sferen (behalve die rot-toeters)?

Maandag is het zover! Ik probeer mijn verslag voor 13.00 in te leveren zodat ik de wedstrijd van NL kan zien ;)
Kozoo

van harte met het mooie cijfer 3!
Kozoo gefeliciteerd :D FEEST! ook speciaal voor jou:

Er is er 1 jarig HOERA HOERA dat kun je wel zien dat ben JIJ.

dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blijblijblijblij

Ze leven lang HOERA HOERA ze leven lang HOERA HOERA ze leven lang HOERA HOERA

HIEP HIEP HOERAAAAAA

HIEP HIEP HOERAAAAAA

HIEP HIEP HOERAAAAAA

En jeetje wat een knooiers zitten hier op het forum, haken breien, beide heb ik geprobeerd maar daar heb ik helaas niet he geduld voor. Gisteren wel weer een jurkje in elkaar geknooid en nu in twijfel welk biaisje aan de onderkant moet komen (welke kleur dan want ik moet het nog gaan halen)

Sweetcandy, ik ben alles behalve in de WK-sferen. sterker nog in vind het verschrikkelijk! zelfs tussen onze flats hebben ze vlaggetjes gespannen (sneu!)

verder had ik gisteren een kaartje ontvangen uit Frankrijk, nieuw land en gisteren enorm geschrokken. Hels kabaal in de flat, geschreeuw en alles, dus ik heel stiekem de deur geopend om te kijken wat er was komt er een man op mij af, dus ik heel onschuldig "gaat alles goed?" bleek het een politieoefening te zijn en ze hadden ons bewust niet geinformeerd omdat er anders teveel mensen zouden kijken oid. En het was ideaal omdat dat kamertje leegstond oid (anti kraak he)

maar goed, gaat weer lekker hier dus :P

Vanmiddag ga ik verder met mijn jacht naar teva's (de slippers ;) )
quote:neferisis schreef op 12 juni 2010 @ 01:14:

[...]

Snjo, al eens amigurumi geprobeerd? Dochter en ik zijn fan.

Dan zal ik eerst even moeten googelen wat dat is

Chayuz: schrik je je niet te pletter als er ineens zo'n oefening is??
Kozoo: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Kozoo: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hopelijk heb je een leuke dag!!!

Chayuz: Ik haat het voetbal ook! Mijn vriend ook gelukkig. Vier jaar geleden gingen we boodschappen doen toen NL speelde tijdens het WK. Dus wij naar de AH XL, er was NIEMAND! Zegt mijn vriend ook nog tegen zo'n casssiere: Lekker rustig hier, wie speelt er eigenlijk? Zij kwaad: 'Weet u dat niet! Nederland speelt! En ik kon geen vrij krijgen, we hadden geloot!'

GE-WEL-DIG. Tis dat ik tentamen heb maandag anders was ik weer lekker boodschappen gaan doen! Ik vind het al erg genoeg dat ik WEET dat NL maandag speelt
Ik houd wel van voetbal, en ik kom er gewoon voor uit
neferisis, vanalles, vooral kleine poppetjes (google maar eens op amigurumi :-) ) edit: ooo je kent amigurumi al haha Ben bezig met Monica Mouse (te vinden op ravelry)

Ik heb de kaarten met die giraf besteld met 'ik zoek een beetje verkoeling ofzo'. Gisterenavond kon ik thuis niet meer bestellen, de gratis setjes waren al weg dus vanavond mss daar nog even bestellen :-) Maar dan die giraf ofzo. WK interesseert me zo niet, dus die bestel k niet :-)

Proficiat Kozoo!!!!!!! Geniet van je verjaardag!!
@ Kozoo > 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30! Niks dramatisch aan, ik zou het zo weer willen zijn! Proficiat!

@Ligaa > ik vind voetbal ook leuk, maar 64 wedstrijden vind ik wel vermoeiend

@Snjo > wat jammer dat het zulk slecht weer is en je het tentje niet kunt uitproberen. Werk ze!

De postbode is laat vandaag en ik heb behoefte aan een kaartenshot

Kozoo, van harte gefeliciteerd!!! 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30 30

Meid, je bent nog niet eens op de helft!

Gelukkig is hier het weer weer opgeknapt, en hoop dat het zo blijft Een taart is gebakken, straks nog een bakvorm bij mijn zusje ophalen, dan kan ik de andere ook maken. Dat is een kwarktaart, dus die wordt "gebakken" in de koelkast!

De post is hier nog niet geweest. Wel had ik 2 Hurrays. Een hele leuke uit Canada en een lege uit GB. En dat terwijl ik nog zo'n leuke kaart voor haar had uitgezocht. (Die hoelahoepende oma van de Hema)
Snjokorn, ik was mij ook te pletter geschrokken, maar de politieman kwam gelukkig snel om te melden wat er was nadat ik mijn verschrikte hoofd om de deur had gestoken. Daarna gelijk mijn paps gebeld om even mijn verhaal te doen, lekker suf!

Zazana, dan heb je nog geluk dat je vriend het ook niks vind, helaas die van mij vind het wel geweldig, vind het prima zolang er maar niks oranjerigs in huis komt en hij dan extra lief tegen mij is ;)

Ligaa, het is je vergeven

Nou ik ga mijn jurkding afmaken, gisteren wou het omzoomen aan de onderkant absoluut niet lukken (hij loopt rond) dus kijken of het mij nu gaat lukken!

Verder helaas geen kaarten vandaag, alleen 2 kaarten vergeten te posten :$ hele belangrijke nog wel :P
Grrrrrrrrrrrr, postbode had alleen een blauwe envelop voor me met een flinke aanslag

Nou ja, gelukkig schijnt de zon wel vandaag . Lekker rustig, zoon ligt in de slaapkamer voetbal te kijken, dochter speelt kampioenstoernooi en man zeilt twee dagen wedstrijden. Kan ik fijn Classic.fm aanhebben zonder commentaar
Neferisis, sneu! mjah helaas, bij mij ook geen kaarten in de brievenbus vanaag dus je bent niet de enige!

En en en, ik heb mijn jurk af :D whoeptiedoo het is mij toch gelukt! kan ik weer enigzins pronken.

ben net de woonkamer uitgevlucht en zit nu lekker op mn bedje. ga maar even Pride and Prejudice kijken LOVE! :D
Chayuz, P&P is een film die nooit verveelt
Kozoo van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

30 Een heeeeeeeeeele leuke leeftijd, ik kan het weten ;)

Vandaag een kaartje uit Taiwan gehad, kan weer nieuwe aanvragen, doe ik zondag of maandag wel. Vind voetbal ook niets, wel de wedstrijden van nederland, die kijk ik wel, als ik kan kijken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven