3000+ deel 53!

29-05-2010 15:09 3009 berichten

Deel 53 alweer!

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
ieuwww Bam, verstandig én volwassen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
De kinderen horen er wat mij betreft bij in de zin dat hij rekening moet houden met het feit dat de kinderen op de eerste plaats komen en dat ik in mijn bewegingsvrijheid beperkt ben door mijn verantwoordelijkheden naar de kinderen toe. Zomaar een weekendje weg is voor mij minder vanzelfsprekend als voor anderen zonder kinderen, bijvoorbeeld. Hij zal daar inderdaad rekening mee moeten houden, anders wordt het niks. Maar hij krijgt niet zo'n rol in hun leven dat officieel voorstellen en veelvuldig contact noodzakelijk is. Met mijn kinderen vorm ik een gezin, hij is dan mijn partner, maar valt niet binnen het gezin.
En ehm Bammetje....niet om het een of het ander....maar je zegt hier dat het pas twee keer is voorgekomen, maar sinds ik hier schrijf, nog minder dan een jaar, heb ik al minstens 3 heren voorbij zien komen meen ik. Dus...dat is toch niet maar 2 in al die tijd.
Ik heb twee relaties gehad sinds Man Min, niet alle meneren die hier voorbij komen hebben in die zin met de kinderen te maken gehad.
Maar ze zijn er wel aan voorgesteld? Want daar ging het om toch? En hebben de kinderen ook het verdriet meegemaakt?
Nou oké...drie relaties maar twee keer met dezelfde meneer, dat zie ik als één ook al was dat natuurlijk dubbel lastig voor de meiden.

Dat was ook degene aan wie ze zich het meest hadden gehecht en echt wel even verdriet om hebben gehad.

En boos op mij waren dat ik hem had "weggedaan"

(Zij weten niet dat ik dat juist deed voor hun veiligheid want ze hoeven niet alles te weten, dat dan weer niet.)
Ja het blijft lastig... Ik heb daten trouwens op een zeer laag pitje op dit moment. Kom natuurlijk wel eens wat leuks tegen, maar nooit leuk genoeg om ook maar zijdelings iets met mijn kinderen te maken te krijgen.
Ik was helemaal niet aan het daten....had me net bij mijn niks-nakkes-nada-wordtnooitwat neergelegd tot ik opeens deze rare man tegen het lijf liep......

Was niet van plan om de wereld weer op z'n kop te zetten maar hij draaide vanzelf inene om.

Ben het er nog steeds niet helemaal mee eens eigenlijk....
ik denk ook dat het van belang is met welke intentie je contact met een man hebt/wil hebben. Gaat het om gewoon gezelligheid en zo dan denk ik dat kinderen geen onderdeel hoeven te zijn in het contact, behalve dan dat ze gewoon voor gaan en de man in kwestie dat maar te pikken heeft. Wil je weer echt een relatie met alles er op en er aan dan zijn de kinderen een hele grote factor
Yugh, Dude belde net met gezeur over zijn oude telefoon die hij aan Midi had gegeven en dat hij bepaalde nummers moest hebben. Geen woorden over zijn gedrag van vandaag en mijn zeer uitgebreide sms daarover. Ik kreeg echt de niet prettige rillingen en kotsneugingen, letterlijk. Ik walg inmiddels zo enorm van m...er zijn niet eens woorden genoeg om exact te beschrijven hoezeer ik van m walg....brrrr....

En dat heeft nog de arrogantie om te denken dat ik m terug wil
In het begin is het vooral gezellig, maar het kan nog alle kanten op gaan. Pas als het echt serieus is, en in mijn optiek weet je dat niet na een paar weken pas, kun je gaan beginnen met ze aan de kinderen voorstellen.

Een kennis van mij denkt elke keer "Dit is hem!" en stort zich enorm in. Mij vertelt ze dan dat deze echt anders is en deze echt een blijvertje zal zijn en bla bla bla... Ik snap niet hoe een volwassen persoon zich daar keer op keer zo in kan verliezen...zeker niet als er kinderen zijn. En zij "voelt" dan dat het echt is deze keer, al die anderen stelde niks voor, al waren zij het toentertijd ook helemaal echt in tegenstelling tot hun voorgangers. Heel puberaal vind ik het. En natuurlijk moeten de kinderen elke keer weer betrokken worden bij de nieuwe man voor altijd. Heel treurig...want het loopt altijd mis...

En je kan wel voelen dat het goed zit, maar ja, dat is dus die site waar ik laatst een linkje naar plaatste. Het verschil tussen wens is vader van de gedachte en echte intuitie.
Rillingen, kotsneigingen en walging zijn ook emoties Min dus op een rare manier voel je nog wel wat voor 'm.

Dat ie het niet over dat ene heeft is waarschijnlijk omdat ie wel inziet dat ie fout zat.
MInny kijk nog even naar je post er staat een naam in
Ik weet dat je niet kan weten of het goed is en een blijvertje is maar dat weet je na tien jaar nog niet.

Ik stel dan ook niemand voor als zijnde de nieuwe man in mijn leven maar gewoon van hallo dit is *** en die komt op bezoek/mee eten/klussen/bbqen of gaan we mee naar weet ik waar of nou ja zo dus.

Geen lading, geen ofiicieel gedoe of dingen benoemen die er (nog) niet zijn.
quote:AnneRoos74 schreef op 11 juni 2010 @ 23:30:

MInny kijk nog even naar je post er staat een naam inDankjewel!

Kun je nagaan hoe hoog het me zit...die fout heb ik nooit eerder gemaakt.... Yugh....de laatste tijd heb ik enorm veel zin om onder de douche te springen als ik zijn stem hoor...zo ontzettend walg ik van m. Voel me gewoon vies als ik ook maar iets met m te maken heb.
Hé AR, stiekume meelezert
quote:mamalief schreef op 11 juni 2010 @ 23:29:

Rillingen, kotsneigingen en walging zijn ook emoties Min dus op een rare manier voel je nog wel wat voor 'm.

Dat ie het niet over dat ene heeft is waarschijnlijk omdat ie wel inziet dat ie fout zat.Eh....niet elk gevoel heeft ook maar iets met liefde te maken he? Pissig worden op een irritante buschauffeur is ook een emotie, betekent niet dat je ook maar enige romantische gevoelens naar die persoon toe hebt. Dat je dat zijdeling suggereert vind ik behoorlijk beledigend trouwens.
Ik heb het helemaal niet over romantische gevoelens Min, niet meteen op je achterste benen.

Is net zoiets als wat ik tegen Roos zei vanmiddag over je ergeren aan iemand, er zit altijd iets achter waarom je je ergert of waarom je van iemand walgt.

Best verhelderend om daar es naar te zoeken.

Ik zeg niet dat je nog romantiche gevoelens voor hem hebt, ik weet wel beter maar als j ezo heftig op iemand reageert dan is er een gevoel (negatief is ook gevoel) en dat betekent dus dat je er nog niet klaar mee bent.

Niet dat je 'm terug wilt, ik weet wel beter maar zolang je nog heftig op iemand reageert heb je het voor jezelf nog niet afgerond want anders zou het je niet zoveel doen.

Ben ik nog t evolgen? Vind het lastig om het duidelijk uit t eleggen.
Ik walg van m, en ik weet ook exact waarom. Iemand in je leven hebben die je zoveel aangedaan heeft is niet makkelijk, maar voor de kinderen heb ik het getolereerd. Normaliter zou ik zo iemand meteen uit mijn leven snijden en nooit meer iets mee te maken hebben. Helaas gaat dat nu erg moeilijk.

Hij was trouwens bezopen, en dat bezorgt mij helemaal walgneigingen in zijn geval. Want het staat me nog erg goed voor de geest hoe hij dan was. Bah.
En ik walg van mezelf dat ik ooit van hem gehouden heb.
dat vind ik behoorlijk heftig om te lezen Min en zo hard naar jezelf
Minny dat gevoel ken ik... maar dat is iets wat zo was en dat kan je jezelf kwalijk nemen en jezelf enorm stom om vinden maar op dat moment was dat zo en was dat oprecht en was dat wat je dacht dat goed was.

Daar verander je niks aan.

Je kan blijven terugkijken vol walging en spijt en weet ik wat maar het heeft je ook gemaakt en gebracht waar je nu bent.

Als je dat alles niet had meegemaakt dan was je nu niet het mooie, sterke, prachtige en complete mens dat je nu bent.

Ook de nare dingen in je verleden hebben bijgedragen aan wat en wie je nu bent.

Nu ben je mooi en goed zoals je bent, daar heeft dat aan bijgedragen dus kun je het niet alleen maar als negatief zien.
Ik ben echt misselijk...van woede en frustratie en walging...
Minny ik ken het, ik ook als ik pedo-ex tegenkom maar helpt het?

Lees mijn post van net nog eens.
Minny, ik snap je punt wel hoor wat betreft die nieuwe vriendin. Dat heb ik van de week ook gezegd, maar probeer je er nu wat minder boos om te maken. Het heeft zo weinig zin namelijk. Helaas.

Bam, ik denk (en weet) dat jij het prima doet met je meiden. Maak je geen zorgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven