Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Oh, mag ik jullie jaloers maken? De mijne geeft er geen zak om. Om het hele voetbal niet. Alleen als Feijenoord een belangrijke wedstrijd heeft wil ie nog wel eens kijken. Ik heb dus het hele wk door gewoon mijn eigen tv! En als Nederland al verder zou komen dan ronde één, dan ga ik wel lekker boven liggen. Of hij. Daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Hier geen toeters, vlaggen of andere oranje onzin. Ik heb een vent uit duizenden!
Halloeee, mis ik iets aan voetbal op tv?

Ik ben aan het poetsen. Mocht mr right morgen mee naar huize Steen gesleept worden is het toch charmanter als je huis naar bloemetjes ruikt ipv naar kattenzeik.

Grote schoonmaak is gewoon nodig en ik had helemaal geen rare plannen.

Leo: Ja, dat zal best even lastig voor hem zijn dat hij niet meer buiten kan rennen. Misschien moet je hem zo'n loopwiel geven zag ik laatst echt ergens voor katten.

Plous: Die beestjesdingen zijn gewoon die harige enge dingen van de AH?

Ratteke wat klinkt dat gezellig bij jou!

Ik was vanmiddag weer die moeder met dat brullende kind in de stad, zo ongeveer in standje 'Catootje meegesleept aan een arm en schoenneuzen over de grond richting tandarts*. En ze moest natuurlijk ook weer plassen.

Hele normale kinderdingen maar soms... geef mij die rollen behang maar!
Hier staat de tv lekker uit Wij houden allebei niet van voetbal, alleen als Oranje speelt tijdens een EK of WK. Er staan hier ook heel bescheiden alleen 2 beesies op de tv. Als Nederland speelt gooien we er nog wel een vlaggetje en een oranje t-shirt tegenaan en ik heb mijn koninginnedagkroontje natuurlijk nog. Vriend van ons heeft wel een WK-poule opgezet waar we aan mee doen (25 man/vrouw in totaal) maar ik zal traditioneel wel in de onderste regionen eindigen. Volgende week zaterdag gaan we wel met z'n 25en voetbal kijken en daarna bbq-en, dat vind ik wel erg leuk

Klets , ik zie je al slepen met je dochtertje
Ik ben mijn eigen bananenschil
Leo, heb je geen loopband in huis?? katten aan het joggen

Het zijn trouwens 2 burmezen, misschien is het ook wel wat voor die luilebollen van mij.
Ha, de man in dit huis geeft ook niks om voetbal. Hij zit nu lekker naar duifjes te kijken, buiten in de bomen
Hier heeft Minou ook een buikje gekregen sinds ze niet meer, of nauwelijks, naar buiten mag... Net als Ramses.

Dat zijn die enge harige dingen ja, die beessies

Geen voetbalman hier ook. Alleen als NL speelt
quote:Olijfje_ schreef op 11 juni 2010 @ 21:54:

Leo, heb je geen loopband in huis?? katten aan het joggen

Het zijn trouwens 2 burmezen, misschien is het ook wel wat voor die luilebollen van mij.Ha, heb ik meteen mn loopwiel gevonden.

http://www.youtube.com/watch?v=pWyrOuH- ... re=related
Hahaha, wat grappig die katten op die loopband! En de miauwerds in de tredmolen. Grappig hoor. Ik zie het mijn luie donders nog niet doen...
Oh, wat erg WAHAHAH, sorry hoor...proest...Klets ik zat jouw filmpje te kijken (ook erg leuk) maar toen kwam ik deze tegen: turbohamster

Oh, wat erg, t is eigenlijk best zielig maar de tranen lopen over m'n wangen (sorry)
Heb ik nou iedereen weggelachen?
He girls,

Ik ben er weer! Moest erg lachen om jullie filmpjes vd poezen en hamster. Ik heb laatst nog gezegd dat als de vissen elkaar zo blijven aanvallen dan ga ik over op hamsters, note to Anneke: wel eerst het water eruit anders verzuipen de hamsters!

We hebben gisteren een bijzondere dag gehad met ons prulleke's mini grad. Ze zag er zo lief uit, haar in de krul, het feest 's avonds was ook erg leuk geweest. 't Kind was bekaf gisteravond. Vanavond heeft ze een sleepover party hier thuis ivm haar verjaardag, ze wordt al weer 15. Morgen gaan we met het stel bowlen en naar de mall maar vanavond gaan ze dvd's kijken en natuurlijk vooral "niet slapen".

Ik ben heel stoer druk geweest met mijn paper. Ik moest een dag training plannen volgens een specifiek stappenplan. Gisteravond moest ik het voor midnight opsturen, ik ben er effe flink druk meegeweest; hoezo uitstel gedrag! Maar 't is af. Nu nog een weekje en dan ben ik klaar met dit vak. Na de vakantie ga ik verder.

Hoe is het hier met de studiebollen? En met de sollicitatie perikelen? Ik heb nog niks gehoord over mijn tweede gesprek, maar dat is hier heeeeeeel gewoon, stelletje slome hendrikken. Nou ja, aan de ene kant is dat relaxte ook wat we zo leuk vinden aan de West Canadees.

Nou meiden, 't is hier errug rustig, iedereen ligt natuurlijk al lang in bed...hoe zal het met onze vakantiegangster zijn?

Ik ga zo eens aan het denken over het avondeten. Ik heb effe totaal geen zin in koken..
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
hey....ik slaap niet hoor!

Net terug uit de stad...
Ik = ook nog wakker hoor!

Heb je het leuk gehad Bieb?

Anneke, klinkt als een leuke maar ook vermoeiende dag! En dan ook nog van die giebelende meiden over de vloer Je bent lekker druk hè met je studie. Ik hoop dat je echt gauw wat hoort van je sollie, duurt wel lang zeg!

Ik zou ook best iets van een thuisstudie ofzo willen doen. Maar ja, daar hebben we nu even het geld niet voor. Ik ga mezelf wel bestuderen ofzo, ook best interessant
Bruiloft was erg leuk, later meer! Lig inmiddels in het te warme bed van een B&B naast een zwaar snurkende man . Zo eens een flinke por geven .

Slaap lekker / Goedemorgen!
Hey meiden, ik ben er weer. Helemaal overleefd . Nee het was echt geweldig. We waren bij forumster Hiltje, prachtig huis heeft die trouwens, een keuken zo groot als mijn woonkamer. Was heeel gezellig, en zooo lekker gegeten. We hadden afgesproken dat we allemaal van elkaar ook dingen mee naar huis konden nemen als het over was dus ik kan er vandaag ook nog van eten. Ik heb van alles foto's gemaakt en met hun afgesproken dat ik er vandaag een topic over zou open met die foto's.

Ik was pas om half 1 thuis dus was toen zo moe dat ik meteen naar bed ben gegaan. Dus ik ga nu even relaxed terug lezen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nachtbrakers!

Mleen, dat klinkt goed en gezellig zeg! Maak je je inmiddels minder zenuwachtig voor een meet al?

Ben benieuwd naar de foto's. Worden er dan ook recepten bij gezet? Ik moet een hobby zoeken van mijn coach namelijk
Ja ik heb mij voorgenomen me niet meer zo zenuwachtig te maken in het vervolg.

Ja het is de bedoeling dat iedereen de recepten erbij gaat zetten.

Dus ik ga zo eerst kijken of de foto's gelukt zijn, en open het topic. En dan komen de recepten vanzelf hopelijk. Die van Sartan komen wat later want die moest vanochtend vroeg op vakantie. Maar dat komt goed.
Leuk, ik ben benieuwd.

Ik ga even de laatste boodschappen halen nu.
Ik zit een beetje in mijn maag met iets, dat ik gister thuis kwam had ik op msn een berichtje van mijn vriendin dat er iets naars gebeurd was wat ik echt moest weten. Dus vannacht een sms gestuurd of ik haar nog kon bellen, hoorde niets terug. Vanochtend een sms gestuurd of ze wel ok is. Nou ik wacht nog 1 uurtje en dan bel ik wat er aan de hand is. Het is of naar nieuws over die gast waar we die rechtzaak over krijgen, of er is iets met haar broertje.

Ik zit de klok vooruit te kijken zeg.
Goedenmorgen dames, ik lag er vroeg in maar om 3 uur vond manlief het nodig om met de grootste kettingzaag een oerwoud om te zagen... Grrr, oordoppen in, maar dat hielp ook niet. Ben nu nog best wel moe.

Medusa heeft heldin gespeeld vanochtend. Had net de hond uitgelaten, ga even naar de wc (dan laat ik altijd de deur open) zie ik in ene Medusa in de gang! Ik wist niet wat ik zag! Maar ja, Tara had het ook door. Die gelijk ook de gang in, ik nog aan het plassen, poes blazen, zij onder de poten van Tara door de woonkamer weer in en de trap op. Taar dr gelijk weer achteraan natuurlijk. Is goed gekomen.

Het zou toch zo mooi zijn als poes weer beneden zou komen.

MV, ik ben ook nieuwsgierig naar de foto's en recepten. Fijn dat je een hele leuke avond hebt gehad.

Nu nog je vriendin te pakken krijgen. Niet al te veel zorgen maken hoor.

Hier schijnt trouwens eindelijk de zon weer!
Hey Myleen, dat klinkt als een hele leuke en lekkere avond: foto'en recepten zijn welkom! En wat rot dat je nu andere stress hebt, hopelijk reageert je vriendin zo.

Pilous en Ratteke, ook een helew goedemorgen!

Ik ga ontbijten en hopen dat ogen iets verder open gaan
mogguh allen!

ik zweet hier mijn logeerbedje uit...zon op de ramen.

TH geslaagde dag gehad?

de meet van Mylene en Mittens klinkt ook goed,kom maar op met die foto's en recepten!

heb je je vriendin al gesproken?

Its hoe is het nu met Ottelientje en Kelke (die naam heb ik vast vaud?)

Ratteke,stoer kattenbeest! Ze gaat steeds iets verder he

wij waren gisteren naar de Sex and the City film die reteslechte recenties kreeg maar 2,5 uur genoten!!

Heerlijk heerlijk heerlijk,de kleding..de humor...de mooie mannen...en het happy end!!
Klinkt goed Bieb

Oh, Medusa, foutje? Hopelijk niet.

Hier de laatste boodschappen gehaald. Zit in dubio om mijn haar nu te verven of morgen... Hmm... Vanmiddag/vanavond een uitje met mijn werk Onwijs veel zin in
nu verven plous!

Dan loop je er straks weer lekker bij

wat gaan jullie doen?
Is een verrassing. Een activiteit en daarna eten.

Ja, laat ik het nu maar doen. Tis 10minutenverf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven