3000+ deel 53!

29-05-2010 15:09 3009 berichten

Deel 53 alweer!

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het Bammetje. Het is iets van de laatste tijd, net alsof ik jaren in een roes heb rondgelopen waarin ik mijzelf voor de gek hield dat ik dit wel kon, contact met hem. Maar de laatste tijd kan ik het niet meer opbrengen. En als ik dan zie hoe hij steeds weer de afspraken niet nakomt...dit kan zo niet langer... Ik heb zo lang nog volgehouden omdat ik het belangrijk vond dat Midi en Mini contact met m hadden, maar inmiddels acht ik dat ook niet meer in hun belang. Daarom kan ik het niet meer, mijn laatste reden om het wel te proberen is weggevallen. Ik wil hem weg uit mijn leven. Weg weg weg. Het liefst voor altijd.
Over die vriendin was ik pissig, want daar waren afspraken over. Maar daarna kwam ik erachter dat hij gedronken heeft terwijl Midi bij m was, en daar waren helemaal harde afspraken over. Ik acht het niet langer in haar belang om contact met hem te hebben. Hij zat op zijn allerlaatste kans, ze mocht al niet meer bij m logeren, en nog vond hij zijn drank en zijn vriendin belangrijker. Ergens houdt het op.
Ja als het niet in haar belang is houdt het op ja dat klopt.

Maar.... jij zegt "ik acht het niet langer in haar belang"

Hoe acht zij het? Vindt Midi het nog leuk/fijn/belangrijk om bij Dude te zijn?

Is het oprecht een gevaar en/of schadelijk voor haar?

Klinkt heel gemeen en hard misschien hoor maar ik weet niet in hoeverre jouw gevoel meespeelt in je mening of Midi nog belang heeft bij het contact.

Is niet aanvallend bedoeld maar even iets om over na te denken misschien.

Mag wel toch? Je weet dat ik van je hou je best wel mag dus wil alleen maar helpen en niet aanvallen of veroordelen.

Jij zet mij aan het denken, ik misschien jou.
(of ligt iedereen al op één oor?)

Min, idd moeilijke situatie, zeker nu ik las dat hij gedronken had. Is dat gedronken als in een biertje of als in dronken? Want dat is wel een groot verschil natuurlijk.
ik was nog wakker, maar ik ga nu wel slapen

truste meisjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Trustuh Roos.
sow ben weer bijgelezen... zo ongeveer dan...

en ik kwam helemaal niet om te kijken of ik hier wel iets kon vinden minny

lasti onderwerp nu *geen ervaring mee*
slaap lekker roosje!
Bammetje, als het dat was dan had ik 2,5 jaar geleden alles al stopgezet. Het vergroot mijn walging gewoon nog meer hoe hij met Midi omgaat. Hij zuipt gewoon terwijl zij erbij is, dit kan zo niet langer. Tot voor kort was hij prima met de kinderen en daarom kon ik het nog volhouden, maar nu hij zelfs dat verkloot houdt het op.
Nog even hier ook dan anders stopt het zo raar...

Als jij goede redenen hebt om het contact stop te zetten dan moet je dat doen.

ikke snap.

En met gevaar voor eigen leven toch stiekem even een

*rent weg*
En sorry voor mijn ge-olifant (geen woorden, niet mijn ding ) van Choco, vrouw van

Ik ben getrouwd! We lagen vaochtend in de jacuzzi, lekker verstrengeld. En inene: he man *zwoel hihu..* He vrouw.. Zooo lief en leuk!!

Maar goed, wij hebben een afterparty gehouden met de getuigen, ik ben rond de 10 bier, een fles rose en een halve fles amaretto verder en ik zeg welterusten!! NU stort ik in
Ghe, geniet er van Choco
Goedemorgen allemaal.

Ik ben meteen weer weg, want druk druk druk vandaag.

Ik zit alleen nog de zon te zoeken! Wie hem gevonden heeft, wil diegene hem/haar/het naar het Noorden sturen?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Friez
Heey Friez,

Hier schijnt de zon wel een beetje, maar als je het niet erg vindt houd ik 'm zelf nog even.

Hoogachtend Josje
sorry Friez, hou de zon nog even hier

veel plezier vandaag met hopenlijk ook een zonnetje
Mogguh.

Ik ben helemaal van de leg, heb gedroomd dat ik alledrie de kineren tegelijk moest reanimeren in m'n eentje, schrok vanmorgen wakker denkende dat ik me verslapen had voor het werk terwijl ik vrij ben en was helemaal vergeten m'n moeder te bellen gister voor het oppassen

Nu maar hopen dat het examen vanmiddag beter gaat dan de start van deze dag.

Eerst koffie!

Min wat wordt je mild zeg, niet eens een hamerophoofd of stampvoetsmiley
moge
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Morgen

Bam, heel veel succes vanmiddag. Gaat lukken!!!

Mevrouw Chocoman, wat fijn dat je zo'n heerlijke trouwdag hebt gehad. Lekker lang nagenieten!

De zon begint hier een beetje door te komen. Ik ga zo maar eens naar zoons, kijken of ik een beetje kan hh-en bij ze.

Fijne dag allemaal.

Goedemorgen allemaal!

Wat heb ik lekker geslapen zeg! mocht ook wel na 5 nachtjes van 5 uur slaap......

Vanmiddag naar een verjaardag van een vriendin, heb geen idee wat ik aan moet trekken.

We blijven eten en na het eten zwel ik op als een ballon, dus het moet lekker zitten en leuk staan

nu heb ik wel een leuk strak jurkje met een legging maar dan zie je mijn buik zo goed en een broek zit niet lekker nu...

pfff dilemma
*
dubbel
Pop, een wat wijder jurkje met brede riem? Heb ik ook aan, zit lekker en kan je lekker uitbuiken, gewoon de riem wat losser zetten.

Ik doe geen legging aan, veels te warm.
Ja ja, tegenwoordig denk ik eerst even na voordat ik een gepaste straf uitdeel, jouw beurt komt nog wel Bammetje

Veel succes met je examen!
Midi heeft als msn tekst "Mijn moeder is geweldig!" zie ik net. Wat lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven