3000+ deel 53!

29-05-2010 15:09 3009 berichten

Deel 53 alweer!

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
Moos, warm? tis hier niet warm.........

Ik heb ook geen wijde jurkjes, alleen hoogzomer jurkjes die wat ruimer zijn....

dan maar een joggingbroek!
Ahhhhh wat lief Min!
Min, hartverwarmend.

Pop, er gaat niets boven een lekkere joggingbroek! Het waait hier trouwens best wel erg. Ik heb het altijd warm, mijn thermostaat staat gewoon raar afgesteld.
Ja ik vind het echt heel lief

Midi heeft vanochtend een beetje verteld over gisteren. Hij heeft het dus inderdaad op een zuipen gezet en heeft haar daarna meegenomen naar zijn nieuwe vriendin. Nieuwe vriendin is wel heel aardig zei Midi, dus dat scheelt. Maar hij heeft haar wel alleen op de bus gezet, en daar ben ik nog het meest pissig over. Mijn dochter van nog geen 12 is in dr eentje op de bus gezet rond half 9 's avonds! Omdat meneer met zijn zatte kop te beroerd was om met dr mee te gaan.

Voordat hij de kinderen weer meekrijgt verwacht ik dat hij iets aan zijn drankgebruik gedaan heeft, hij is op dit moment niet verantwoordelijk genoeg. Sterker nog, ik zou m niet eens een goudvis toevertrouwen nu, laat staan mijn kinderen
Tjees Min! wat een gigantische onverantwoordelijke zakkenwasser!

Ik heb ook een keer mat dat bijltje gehakt, mijn ex ging naar zijn ouders met mijn dochter en reed met een vriend mee, hij heeft haar 15 km gewoon op schoot gehad voorin de auto! ze was toen 1!

Ik was laaiend, hij mocht haar pas weer mee hebben als hij kon laten zien dat hij een autostoeltje voor haar had.

hij heeft haar nu 7 jaar niet meer gezien......

dat was ook lang niet het enige hoor, er speelde zoveel rottigheid dat ik hem voor een keus heb gesteld: of je gaat je zaakjes regelen bij een advocaat of het is klaar, nu krijgt ze met kerst en haar verjaardag een kaartje met groetjes papa erin en that's it!

ze weet niet wie het is en de kaartjes pleur ik weg
Midi weet het wel, en daarom heb ik deze beslissing te lang uitgesteld. Omdat ik haar niet wilde kwetsen. Hij wist dat ook wel en maakte daar handig gebruik van... Maar de pret is nu voorbij, ik acht het niet langer in haar belang om contact met hem te hebben. Althans via de telefoon vind ik prima, alleen ik vertrouw hem niet langer de zorg over mijn dochter toe. Als het aan mij had gelegen had ik het contact 2,5 jaar geleden al verbroken, echter juist omdat hij wel heel lief naar Midi toe was heb ik hem getolereerd. Maar nu is mijn laatste reden om nog een greintje goed gevoel bij hem bij elkaar te schrapen, compleet weggevallen.

Hij mag haar heus nog wel eens zien, maar eerst aantonen dat hij iets aan zijn verslaving en gedrag doet.
Pfff wat een verhalen meiden!

Bam zet 'm op... je kunt het!

Hier gigantisch lang en lekker geslapen.... boodschapjes gedaan ( lees alleen maar lekkere dingen voor het weekend) en zo naar zwemles en dan kinderfeestje.. dus het is weer rennen en vliegen vandaag....

Maar met mooi weer.. dat maakt een hoop goed
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Morning!

Wij hebben heerlijk uitgeslapen en kunnen er weer tegen aan Zitten nu op de bank in onze nieuwe badjassen. Mijn kado aan man: 2 heerlijk zachte super grote zwarte badjassen met achterop (bij hem) Dhr. XXX 10 juni 2010 en (bij mij) Mevr. XXX 10 juni 2010. De teksten zijn paars. Supermooi geworden!

Echt we genieten!!
hey Chooc, jouw geluk straalt gewoon helemaal van het beeldscherm, zo fijn!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En lieve allemaal, wat een ontzettend leuke kadoos! En van het geld laten wij vanmiddag alle foto's ontwikkelen

We gaan douchen en naar de stad. Vanavond ga ik op de pc en zal ik een foto laten zien

Tot later!
Super dat je zo blij bent Choco, geniet er van
Ben erg benieuwd naar een foto Chooc. Het geluk straalt er idd vanaf. Heerlijk.

Min groot gelijk dit is erg onverantwoordelijk en schadelijk gedrag. Kan hij haar eventueel niet zien bij beider behoefte bij een tussenpersoon of zo?

Zo ik heb jongstes huis beetje aan kant gemaakt. Fijn om te doen en altijd gezellig.

Bij oudste het tegenovergestelde. Maar ik heb hem gelukkig ff gezien en gesproken.

Komisch maar ook triest. Ik kwam met de sleutel binnen, hij sliep. Ik blij want hij leeft tenminste nog. Ik beetje puin ruimen. Op een gegeven moment wordt hij wakker, schrikt van mijn aanwezigheid. Logisch natuurlijk. Ik zeg, ''nou ik ben zo blij dat ik je zie. Kan je maar niet bereiken en ben blij dat ik je levend aantref.'' Hij kijktl verbaasd, zo van mens waar maar je je druk om.

Zegt hij en nou komt het, ''ja ik neem niet op want je belt 3 x per dag, nou dan heb ik geen zin om op te nemen!!!!!
Is er iemand online die mijn foto kan plakken?
Ik heb een mooie foto als avatar gedaan! Nu lekker eten bij mn moeder, tot later!
Choco!.. nog gefeliciteerd met je huwelijk he!!.. (k)
Zat al berichtjes terug te lezen van je en je klinkt inderderdaad walgelijk gelukig.. .. moest verboden worden

wanneer gaan jullie naar Mexico? Playa del Carmen?.. (lijkt me zo gaaf... altijd al heen gewild)
*
allemaal.

Choco, wat fijn dat je zo'n geweldige dag hebt gehad.
Hallo allemaal.
Zo, ben ik ff een watje nu...zit ineens per ongeluk naar 16 and pregnant te kijken, is er een meisje dat dr zoontje voor adoptie weggeeft. En die ouders staan er maar naar te kijken. No way dat mijn kleinkind waar dan ook heen zou gaan, dan zorg ik er zelf wel voor...ik snap dat niet... En dan nog een traantje wegpinken ook, watje ben ik
Heb weer een lekker dagje op het water gehad. Ben nu dan ook helemaal kapot.

Was wel leuk dat ik opeens mensen tegen kwam die ik in Egypte ook had ontmoet. Ik werd herkend aan mijn broek :-)

Ik lig lekker lui te zijn op de bank onder dekentje.

Het wachten is op de pizza's die we besteld hebben.

Huis is aan kant en ik zit, eindelijk.
hee zus!

pizza was lekker!
Ik zie groen, ik wil ook pizza, niet meer al dat groenvoer, maar ja alles voor een goed doel.

-5 kg e n dus een maat kleiner jippie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven