Postcrossing 5
zaterdag 12 juni 2010 om 16:11
zaterdag 12 juni 2010 om 17:15
zaterdag 12 juni 2010 om 19:37
zaterdag 12 juni 2010 om 19:50
Stefanie, Evelinemos, Neferisis, Tine, Noa_lynn, Steph en Ligaa, hartstikke bedankt voor jullie leuke kaarten, stuk voor stuk allemaal mooi!
Al springen de vintagekaarten er voor mij toch uit. Daar heb ik nu eenmaal een zwak voor.
Nu nog even de stofzuiger door de tent, daar heb ik express mee gewacht omdat Larf nog een beachsoccer toernooi had, en dan ben ik er klaar voor!
Laat de visite maar komen!!! Ook jullie zijn welkom hoor!!
Al springen de vintagekaarten er voor mij toch uit. Daar heb ik nu eenmaal een zwak voor.
Nu nog even de stofzuiger door de tent, daar heb ik express mee gewacht omdat Larf nog een beachsoccer toernooi had, en dan ben ik er klaar voor!
Laat de visite maar komen!!! Ook jullie zijn welkom hoor!!
zaterdag 12 juni 2010 om 20:00
zaterdag 12 juni 2010 om 20:36
Haaaaai Lieve Meiden,
Dank jullie wel voor alle felicitaties enzo!! Echt superleuk. En Steph, Ligaa, Noa-lynn en Tine bedankt voor de geweldige kaarten!
Ik heb een heerlijke dag gehad. De dag opzich is nog niet om, maar mijn gezondheid is echt op Het weer was super, de lucht blauw, zonnetje, echt heel mooi!
Heb bij mn ouders in de tuin met wat vrienden en familie lekker gesnoept en gegeten, ben toegezongen en heb natuurlijk kadootjes gehad
Nu op bed lekker nagenieten en vooral al mijn kaartjes nog eens bekijken (een van de leukste kadootjes )
C_estelle: ik wens jou vast een geweldige dag toe, het weer wordt morgen heel mooi, das altijd leuk. Als het lukt kom ik hier morgen nog even voor je zingen!!
JJ: hoe is het huisjes kijken gegaan? Hopenlijk hebben jullie goed beet gehad met de bezichtigingen!
Ik had ook nog een official uit Parijs, dat is wel heel leuk!
Dank jullie wel voor alle felicitaties enzo!! Echt superleuk. En Steph, Ligaa, Noa-lynn en Tine bedankt voor de geweldige kaarten!
Ik heb een heerlijke dag gehad. De dag opzich is nog niet om, maar mijn gezondheid is echt op Het weer was super, de lucht blauw, zonnetje, echt heel mooi!
Heb bij mn ouders in de tuin met wat vrienden en familie lekker gesnoept en gegeten, ben toegezongen en heb natuurlijk kadootjes gehad
Nu op bed lekker nagenieten en vooral al mijn kaartjes nog eens bekijken (een van de leukste kadootjes )
C_estelle: ik wens jou vast een geweldige dag toe, het weer wordt morgen heel mooi, das altijd leuk. Als het lukt kom ik hier morgen nog even voor je zingen!!
JJ: hoe is het huisjes kijken gegaan? Hopenlijk hebben jullie goed beet gehad met de bezichtigingen!
Ik had ook nog een official uit Parijs, dat is wel heel leuk!
zaterdag 12 juni 2010 om 21:21
Kozoo, Hier dan ook nog maar een felicitatie van mij, fijn dat je zo'n lekkere verwen-dag hebt gehad. Nu maar uitrusten dan.
Ik heb vandaag een kaartje uit Indonesië ontvangen, geen Hurray's en geen kaarten verstuurd.
c_estelle heel veel plezier morgen! En helaas dat grote dorp in N-H is net iets te ver weg om op de koffie te komen en daarbij een heerlijk stukje kwarktaart te eten
JJ en heeft je vader zijn technische goedkeuring uitgesproken?!?
Ik heb vandaag een kaartje uit Indonesië ontvangen, geen Hurray's en geen kaarten verstuurd.
c_estelle heel veel plezier morgen! En helaas dat grote dorp in N-H is net iets te ver weg om op de koffie te komen en daarbij een heerlijk stukje kwarktaart te eten
JJ en heeft je vader zijn technische goedkeuring uitgesproken?!?
zaterdag 12 juni 2010 om 21:27
Hoi meiden!
Nou nieuwe poging voor vandaag! Ik had vanmorgen op jullie allemaal gereageerd vanaf mijn laatste bericht van gister. Dus ik had uiteindelijk weer een hele lap tekst en ik was net bezig met het vertellen over wat ik van het voetbal vond, valt mn laptop ineens uit... Ik hoopte nog dat het mn batterij was die leeg was want dan krijg je je pagina weer gewoon terug.. Nou nee dus... Mn hele lap tekst weg.. En geen idee waarom. Ik ben bang dat mn laptopje een beetje aan het eind is.. Er zit ook een kras dwars door mn scherm heen.. Maar goed dat terzijde..
Kozoo, nog van harte gefeliciteerd! Ben heel blij voor je dat het zon goede dag is geweest!
Hier vandaag 2 kaartjes, eentje uit Rusland en een eentje uit China, beide van een RR. Heb nog wat nieuwe kaartjes gekocht bij de Xenos. Was uiteraard helemaal niet nodig want ik had kaartjes genoeg. Maar goed...
Nog geen hurrays vandaag, helaas we wachten weer af... Ik weet niet meer wie het zei.. Maar ik ben VOOR geduld in de vorm van een pil!! Lijkt me ideaal!
Nou nieuwe poging voor vandaag! Ik had vanmorgen op jullie allemaal gereageerd vanaf mijn laatste bericht van gister. Dus ik had uiteindelijk weer een hele lap tekst en ik was net bezig met het vertellen over wat ik van het voetbal vond, valt mn laptop ineens uit... Ik hoopte nog dat het mn batterij was die leeg was want dan krijg je je pagina weer gewoon terug.. Nou nee dus... Mn hele lap tekst weg.. En geen idee waarom. Ik ben bang dat mn laptopje een beetje aan het eind is.. Er zit ook een kras dwars door mn scherm heen.. Maar goed dat terzijde..
Kozoo, nog van harte gefeliciteerd! Ben heel blij voor je dat het zon goede dag is geweest!
Hier vandaag 2 kaartjes, eentje uit Rusland en een eentje uit China, beide van een RR. Heb nog wat nieuwe kaartjes gekocht bij de Xenos. Was uiteraard helemaal niet nodig want ik had kaartjes genoeg. Maar goed...
Nog geen hurrays vandaag, helaas we wachten weer af... Ik weet niet meer wie het zei.. Maar ik ben VOOR geduld in de vorm van een pil!! Lijkt me ideaal!
zaterdag 12 juni 2010 om 22:20
zaterdag 12 juni 2010 om 23:08
zondag 13 juni 2010 om 07:59
zondag 13 juni 2010 om 09:32
zondag 13 juni 2010 om 11:31
Goedemorgen!
C_estelle: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier met je gasten buiten vandaag!
Het huisjes kijken ging echt goed! We hebben 1 héél leuk en ruim huis gezien waar we graag een bod op willen uitbrengen... oei weer een stukkie spannender. Moet wel veel aan gebeuren, maar mijn paps heeft zijn zegen erover uitgesproken haha.
Daarnaast is mijn afstudeervoorstel ein-de-lijk goedgekeurd en kan ik aan de slag! Het duurt 20 weken en vanaf dinsdag zal ik te vinden zijn op het bedrijf, want morgen moet ik eerst voetbal kijken in mijn oranje tuinbroek!
Hier ook nog 2 hurrays uit Spanje en Brazilië. Kaart naar de USA staat op 60 dagen, dus is morgen expired. Dat is al mijn derde expired sinds korte tijd (tot aan 130 verstuurde kaarten had ik geen expired). En de tweede expired naar the USA. Andere expired is naar Hong Kong (jammer, want die had ik nog niet in mn verzameling).
één kaart gisteren ontvangen uit Duitsland van Fuerteventura, mooi eiland is dat!
C_estelle: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier met je gasten buiten vandaag!
Het huisjes kijken ging echt goed! We hebben 1 héél leuk en ruim huis gezien waar we graag een bod op willen uitbrengen... oei weer een stukkie spannender. Moet wel veel aan gebeuren, maar mijn paps heeft zijn zegen erover uitgesproken haha.
Daarnaast is mijn afstudeervoorstel ein-de-lijk goedgekeurd en kan ik aan de slag! Het duurt 20 weken en vanaf dinsdag zal ik te vinden zijn op het bedrijf, want morgen moet ik eerst voetbal kijken in mijn oranje tuinbroek!
Hier ook nog 2 hurrays uit Spanje en Brazilië. Kaart naar de USA staat op 60 dagen, dus is morgen expired. Dat is al mijn derde expired sinds korte tijd (tot aan 130 verstuurde kaarten had ik geen expired). En de tweede expired naar the USA. Andere expired is naar Hong Kong (jammer, want die had ik nog niet in mn verzameling).
één kaart gisteren ontvangen uit Duitsland van Fuerteventura, mooi eiland is dat!
zondag 13 juni 2010 om 11:58
Hmmm, ik dacht toch echt dat ik gisteren een berichtje had gepost.
Helaas is dat om 1 of andere duistere reden niet hier op het forum terecht gekomen.
Noa-lynn, heerlijk hoor zo'n dagje in de bossen.
Ik vind het op de veluwe altijd zo mooi.
De kaart naar Brazilie is bij mij al wel aangekomen.
En heb er nu ook weer eentje onderweg naar daar, naar een schoolklas voor een project ofzo.
JJ, spannend spannend!!!!
Zo leuk een eerste huis kopen.
Vond het leuker dan toen we ons tweede huis kochten.
Maar toch wil ik nog wel een keertje verhuizen.
Kozoo, alsnog van Harte en wat ben je heerlijk verwend.
Mooi zingen kun je ook, hahaha
C-estelle, gefeliciteerd met je verjaardag.
Steph, nogmaals veel sterkte.
Even wat kaartjes schrijven om de gedachten wat te verzetten begrijp ik.
Gisterenochtend ben ik met mijn meisje wezen shoppen.
Ook nog 4 kaarten gekocht, op de een of andere manier koop ik zo'n beetje altijd 4 kaarten, rare tic.
Maar wel weer een leuke aanvulling op mijn steeds groter wordende verzameling.
1 met varkentjes, 1 met een uber-cute hondje, een map-card van de provincie en 1 met heel veel schelpen.
En gisterenmiddag met mijn vriendinnetjes wezen high-tea-en.
Heerlijk en we konden nog op het terras zitten ook.
Vanmorgen had ik een hurray uit Amerika.
Mocht nog 3 adressen aanvragen.
Maar ik ben na 1-tje al gestopt omdat ik geen postzegels voor buiten europa meer heb en ik pas zo'n beetje tegen woensdag weer in de buurt van een postzegelverkooppunt kom.
Maar de kaart die ik dus net geschreven heb gaat alweer naar Amerika.
Gisteren in de bus een kaartje vanuit Nederland.
Maar met London tijdens het vuurwerk erop, zo mooi!!!
Ik denk dat ik een soort van spetterend profiel heb ofzo want dit is al de derde kaart die krijg met vuurwerk op.
En wie was het nu met zo'm bijzonder land, ben gewoon een beetje jaloers.
Heb de laatste bijna alleen maar Duitsland, Finland, Usa en Nederland in de bus.
Helaas is dat om 1 of andere duistere reden niet hier op het forum terecht gekomen.
En heb er nu ook weer eentje onderweg naar daar, naar een schoolklas voor een project ofzo.
JJ, spannend spannend!!!!
Zo leuk een eerste huis kopen.
Vond het leuker dan toen we ons tweede huis kochten.
Maar toch wil ik nog wel een keertje verhuizen.
Kozoo, alsnog van Harte en wat ben je heerlijk verwend.
Mooi zingen kun je ook, hahaha
C-estelle, gefeliciteerd met je verjaardag.
Steph, nogmaals veel sterkte.
Even wat kaartjes schrijven om de gedachten wat te verzetten begrijp ik.
Gisterenochtend ben ik met mijn meisje wezen shoppen.
Ook nog 4 kaarten gekocht, op de een of andere manier koop ik zo'n beetje altijd 4 kaarten, rare tic.
Maar wel weer een leuke aanvulling op mijn steeds groter wordende verzameling.
1 met varkentjes, 1 met een uber-cute hondje, een map-card van de provincie en 1 met heel veel schelpen.
En gisterenmiddag met mijn vriendinnetjes wezen high-tea-en.
Heerlijk en we konden nog op het terras zitten ook.
Vanmorgen had ik een hurray uit Amerika.
Mocht nog 3 adressen aanvragen.
Maar ik ben na 1-tje al gestopt omdat ik geen postzegels voor buiten europa meer heb en ik pas zo'n beetje tegen woensdag weer in de buurt van een postzegelverkooppunt kom.
Maar de kaart die ik dus net geschreven heb gaat alweer naar Amerika.
Gisteren in de bus een kaartje vanuit Nederland.
Maar met London tijdens het vuurwerk erop, zo mooi!!!
Ik denk dat ik een soort van spetterend profiel heb ofzo want dit is al de derde kaart die krijg met vuurwerk op.
En wie was het nu met zo'm bijzonder land, ben gewoon een beetje jaloers.
Heb de laatste bijna alleen maar Duitsland, Finland, Usa en Nederland in de bus.
zondag 13 juni 2010 om 12:16
quote:Janna80 schreef op 13 juni 2010 @ 09:32:
Noa, zo, leuk zo'n kaart uit Costa Rica! Was 't ook een leuke kaart?
Het was een kaart met tijgers, ik ben zelf gek op katten.
Deels wel een passende kaart voor mij, maar geef mij die kleine knuffelbeestjes maar .
Maar het was een gewone leuke kaart vond ik, met 'Costa Rica' dr op.
Noa, zo, leuk zo'n kaart uit Costa Rica! Was 't ook een leuke kaart?
Het was een kaart met tijgers, ik ben zelf gek op katten.
Deels wel een passende kaart voor mij, maar geef mij die kleine knuffelbeestjes maar .
Maar het was een gewone leuke kaart vond ik, met 'Costa Rica' dr op.
zondag 13 juni 2010 om 12:36
quote:Anita1973 schreef op 13 juni 2010 @ 11:58:
En wie was het nu met zo'n bijzonder land, ben gewoon een beetje jaloers.
Ik vermoed dat ik degene ben met het bijzondere land .
Een kaartje uit Costa Rica.
Ik was echt weer even een heel klein meisje daar in het bos .
Heb gerend en gestruind, dennenappels gezocht en plassen netjes ontweken.
Oja ben ook nog maar even gaan zonnen bovenop een picknicktafel (foto is helaas gelukkig mislukt ).
Echt je kan mij zo achterlaten op de Veluwe..
HEERLIJK!
En wie was het nu met zo'n bijzonder land, ben gewoon een beetje jaloers.
Ik vermoed dat ik degene ben met het bijzondere land .
Een kaartje uit Costa Rica.
Ik was echt weer even een heel klein meisje daar in het bos .
Heb gerend en gestruind, dennenappels gezocht en plassen netjes ontweken.
Oja ben ook nog maar even gaan zonnen bovenop een picknicktafel (foto is helaas gelukkig mislukt ).
Echt je kan mij zo achterlaten op de Veluwe..
HEERLIJK!