Hooikoorts?

dinsdag 8 juni 2010 om 11:55
Ik niet maar mijn zoon wel.
Hij heeft als medicijnen:arius tabletjes en oogdruppels van de huisarts.daar bij heeft hij van dr.vogel neusspray .deze vindt hij beter dan de prevalin (zelfs de extra sterke)
Ik weet niet of jij ook med hebt maar bij deze dus.
Heel veel beterschap gewenst, ik weet hoe je je voelt.Zelf heb ik allergiebuien van van alles en nog wat.Nu jaren later weet ik ong waar ik niet tegen kan.Wel lastig want als je in de stad loopt en iemand heeft de verkeerde parfum op dan hang ik.
Hele snotter en niesbuien dan idd.
Hij heeft als medicijnen:arius tabletjes en oogdruppels van de huisarts.daar bij heeft hij van dr.vogel neusspray .deze vindt hij beter dan de prevalin (zelfs de extra sterke)
Ik weet niet of jij ook med hebt maar bij deze dus.
Heel veel beterschap gewenst, ik weet hoe je je voelt.Zelf heb ik allergiebuien van van alles en nog wat.Nu jaren later weet ik ong waar ik niet tegen kan.Wel lastig want als je in de stad loopt en iemand heeft de verkeerde parfum op dan hang ik.
Hele snotter en niesbuien dan idd.
dinsdag 8 juni 2010 om 11:59
Fijn he! Hooikoorts... Bij mij stopt het bij jeukerige ogen en tig keer niesen op een dag. Mijn man daarentegen heeft rood doorlopen traanogen. Een voortdurende loopneus en iedere morgen hele dichtgekoekte ogen!
Niets werkt meer!!
Niets werkt meer!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

dinsdag 8 juni 2010 om 12:12

dinsdag 8 juni 2010 om 13:01
Meds, ze gebruiken die spuiten alleen als allerlaatste redmiddel. Het is echt een paardenmiddel met aardig wat bijwerkingen (al zijn die bij mij minder erg als het niet kunnen functioneren door de hooikoorts) Dokters geven het niet zomaar, je moet er echt om vragen.
Het is een corticosteroide of bijnierschors-hormonen, die onstekingsreacties remt. Meestal wordt dit middel gebruikt bij o.a gewrichtsklachten.
Vraag je dokter om Kenacort A40, en er gaat een wereld voor je open. En nee ik heb geen aandelen.
Het is een corticosteroide of bijnierschors-hormonen, die onstekingsreacties remt. Meestal wordt dit middel gebruikt bij o.a gewrichtsklachten.
Vraag je dokter om Kenacort A40, en er gaat een wereld voor je open. En nee ik heb geen aandelen.

dinsdag 8 juni 2010 om 23:09
Wil liever geen medicijnen. Merk dat het redelijk weg aan het gaan is. Weet nog wel dat de eerste keer dat ik er ooit last van had, ik het echt niet meer had. Alles zat dicht en ik hield niet meer op met niezen. Nu gaat het opzich wel, maar het is nog steeds geen pretje. Zo'n spuit zou ik nooit doen, maar ja ... dat zeg ik nu. Vandaag was er veel regen, dus dat was iig fijn!

vrijdag 11 juni 2010 om 20:07
quote:EarthlyMatters schreef op 08 juni 2010 @ 23:09:
Wil liever geen medicijnen. Merk dat het redelijk weg aan het gaan is. Weet nog wel dat de eerste keer dat ik er ooit last van had, ik het echt niet meer had. Alles zat dicht en ik hield niet meer op met niezen. Nu gaat het opzich wel, maar het is nog steeds geen pretje. Zo'n spuit zou ik nooit doen, maar ja ... dat zeg ik nu. Vandaag was er veel regen, dus dat was iig fijn!Tja, als je eerst jaren achtereen zomers lang ziek binnen hebt gezeten en soms niet eens kunnen werken, moet je toch wat anders proberen denk ik?
Wil liever geen medicijnen. Merk dat het redelijk weg aan het gaan is. Weet nog wel dat de eerste keer dat ik er ooit last van had, ik het echt niet meer had. Alles zat dicht en ik hield niet meer op met niezen. Nu gaat het opzich wel, maar het is nog steeds geen pretje. Zo'n spuit zou ik nooit doen, maar ja ... dat zeg ik nu. Vandaag was er veel regen, dus dat was iig fijn!Tja, als je eerst jaren achtereen zomers lang ziek binnen hebt gezeten en soms niet eens kunnen werken, moet je toch wat anders proberen denk ik?
zaterdag 12 juni 2010 om 00:42
zaterdag 12 juni 2010 om 21:00
Ik heb sinds vorig jaar de medinose. Je lacht je een kriek (ik sluit mezelf op op de wc) want je hele neus geeft licht. Het is een soort stekker met infraroodlampjes aan het einde en die steek je 3x per dag in je neus.
Op internet beweren ze dan dat het helemaal weg is, dat is bij mij niet zo, ik nies nog steeds, mijn neus zit regelmatig dicht en mijn ogen jeuken nog een beetje. Maar in verhouding met de normale gang van zaken.... mijn klachten zijn met ongeveer 70% verminderd. Of dat aan het apparaatje ligt?? Goeie vraag. Maar ik durf niet te stoppen om dat uit te proberen. Ik heb in ieder geval nog geen pillen nodig gehad dit jaar, alleen af en toe de oogdruppels.
Op internet beweren ze dan dat het helemaal weg is, dat is bij mij niet zo, ik nies nog steeds, mijn neus zit regelmatig dicht en mijn ogen jeuken nog een beetje. Maar in verhouding met de normale gang van zaken.... mijn klachten zijn met ongeveer 70% verminderd. Of dat aan het apparaatje ligt?? Goeie vraag. Maar ik durf niet te stoppen om dat uit te proberen. Ik heb in ieder geval nog geen pillen nodig gehad dit jaar, alleen af en toe de oogdruppels.
donderdag 1 juli 2010 om 17:32
Wat bij mij heel goed helpt, is 's avonds voor het slapen even douchen. Dan spoel ik alle pollen uit mijn haren, en sta ik de volgende dag niet meer op met dichtgeplakte ogen. Ik heb hier de hele dag erna profijt van. Samen met de medicijnen aerius, neusspray en oogdruppels werkt het heel goed. Maar als ik niet douche 's avonds, heb ik erg veel last de dag erna, ook met medicijnen.