WK topic

06-06-2010 11:09 60 berichten
Wat een sof voor Robben. En wat een deceptie voor Nederland.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 11 juni 2010 @ 17:14:

Wat een verschrikking, zo voetbal kijken, met die toeters.

Alsos de mosquito's de wereld hebben overgenomen.

Wat een slechte film.

Verbieden moet ze het!Zeg dat wel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die toeters, wat een drama

Het lijkt wel een hele grote zwerm bijen
Ik vind die toeters leuheukkkk!!! Dolle boel daar. Thuis op de bank toeter ik lekker mee

Van dichtbij klinkt het anders namelijk.
Ik krijg er helaas koppijn van

Normaal doe ik gewoon mn ding, terwijl man en zoon voetbal kijken. Nu krijg ik langzamerhand schele hoofdpijn van die herrie. Rustig lezen of tekenen (of forummen) kan ik zo niet meer.

Kan me wel voorstellen dat het op zo'n tribune dolle boel is, maar ben blij dat ik daar dan weer niet zit. Zou wel willen dat ik zo'n mengpaneel oid had, dat ik dat ene geluid (die frequentie) uit kon zetten.
Later is nu
Ik kijk altijd graag, maar de lol is er voor mij af, mijn hoofd begint ervan te bonzen en gonzen.

Ik heb steeds de neiging om een lading DEET over me heen te spuiten.

"The attack of the Malariamosquito".
Ah mag ik blij zijn met een gelijkgestemde Yasmijn? Elvis reageerde met "jahoor, jij krijgt weer hoofdpijn"

Normaal is hij wel meelevend, maar nu leek het kennelijk net dat ik geen voetbal meer aanwilde ofzo. EN.. nu heeft LE (zoon) een voetbalWiispelletje, met ook die herrie op de achtergrond
Later is nu
Is Robben nou trouwens al vertrokken?
Later is nu
Ja, volgens mij is ie inmiddels al aangekomen in Johannesburg.
quote:dreamer schreef op 12 juni 2010 @ 11:10:

Ah mag ik blij zijn met een gelijkgestemde Yasmijn? Elvis reageerde met "jahoor, jij krijgt weer hoofdpijn"

Normaal is hij wel meelevend, maar nu leek het kennelijk net dat ik geen voetbal meer aanwilde ofzo. EN.. nu heeft LE (zoon) een voetbalWiispelletje, met ook die herrie op de achtergrond

Oo hier ook! "Jij vindt voetbal normaal toch heel leuk?"

Euh ja, maar zo niet.

Ben op de slaapkamer gaan liggen lezen.
.
Nou, mijn idee Bubbles, als dat geluid zo blijft, ga ik alleen de spannende wedstrijden kijken, en niet meer bijna alle.

Wordt knettergek van dat geluid....
Wat een anti reclame he?
Ik stoor me er ook niet zo aan, aan die toeters. Hoort er gewoon bij.
Ze willen er wat aan gaan doen bij de NOS.
Het went wel een beetje vind ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Djeez, ik had 3-0 voorspeld.
.
Tip voor vuvuzela-haters: voetbal kijken op de BRT !

Die geven relatief minder stadiongeluid door en dus ook minder getoeter zodat de reporter beter te verstaan is.

(en meestal is het voetbalverslag op BRT ook nog eens beter).

NOS heeft er voor gekozen om relatief veel stadiongeluid door te geven zodat je de sfeer goed meekrijgt. Maar dan krijg je dus ook die zoemende bijenzwerm voetbaltoeters te horen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Goeie tip, had er idd nog niet aan gedacht en je hebt gelijk het commentaar is vaak beter daar.
Goede tip Donkeyshot, thanx !
Volgens mij doet de NOS er ook al wat aan. Ik heb er een stuk minder last van, in elk geval!

Heb m'n nagels oranje
Later is nu
Dat valt iig op!
Je weet toch!
.
quote:Bubbles_ schreef op 13 juni 2010 @ 22:28:

Is Australië even een partij afgedroogd door Duitsland zeg...Ja mooi he...!
Als je het geluid van je tv een paar keer aan en uit zet achter elkaar dan is het geluid van die vuvuzela's net een zwerm zoemende muggen, verklaard waarschijnlijk waarom het zo onnoemelijk irritant is.

En ja Australië is wel erg afgedroogd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven