WK topic
vrijdag 11 juni 2010 om 17:42
quote:yasmijn schreef op 11 juni 2010 @ 17:14:
Wat een verschrikking, zo voetbal kijken, met die toeters.
Alsos de mosquito's de wereld hebben overgenomen.
Wat een slechte film.
Verbieden moet ze het!Zeg dat wel!
Wat een verschrikking, zo voetbal kijken, met die toeters.
Alsos de mosquito's de wereld hebben overgenomen.
Wat een slechte film.
Verbieden moet ze het!Zeg dat wel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 12 juni 2010 om 10:07
Ik krijg er helaas koppijn van
Normaal doe ik gewoon mn ding, terwijl man en zoon voetbal kijken. Nu krijg ik langzamerhand schele hoofdpijn van die herrie. Rustig lezen of tekenen (of forummen) kan ik zo niet meer.
Kan me wel voorstellen dat het op zo'n tribune dolle boel is, maar ben blij dat ik daar dan weer niet zit. Zou wel willen dat ik zo'n mengpaneel oid had, dat ik dat ene geluid (die frequentie) uit kon zetten.
Normaal doe ik gewoon mn ding, terwijl man en zoon voetbal kijken. Nu krijg ik langzamerhand schele hoofdpijn van die herrie. Rustig lezen of tekenen (of forummen) kan ik zo niet meer.
Kan me wel voorstellen dat het op zo'n tribune dolle boel is, maar ben blij dat ik daar dan weer niet zit. Zou wel willen dat ik zo'n mengpaneel oid had, dat ik dat ene geluid (die frequentie) uit kon zetten.
Later is nu
zaterdag 12 juni 2010 om 11:10
Ah mag ik blij zijn met een gelijkgestemde Yasmijn? Elvis reageerde met "jahoor, jij krijgt weer hoofdpijn"
Normaal is hij wel meelevend, maar nu leek het kennelijk net dat ik geen voetbal meer aanwilde ofzo. EN.. nu heeft LE (zoon) een voetbalWiispelletje, met ook die herrie op de achtergrond
Normaal is hij wel meelevend, maar nu leek het kennelijk net dat ik geen voetbal meer aanwilde ofzo. EN.. nu heeft LE (zoon) een voetbalWiispelletje, met ook die herrie op de achtergrond
Later is nu
zaterdag 12 juni 2010 om 11:22
quote:dreamer schreef op 12 juni 2010 @ 11:10:
Ah mag ik blij zijn met een gelijkgestemde Yasmijn? Elvis reageerde met "jahoor, jij krijgt weer hoofdpijn"
Oo hier ook! "Jij vindt voetbal normaal toch heel leuk?"
Euh ja, maar zo niet.
Ben op de slaapkamer gaan liggen lezen.
Oo hier ook! "Jij vindt voetbal normaal toch heel leuk?"
Euh ja, maar zo niet.
Ben op de slaapkamer gaan liggen lezen.
zondag 13 juni 2010 om 03:03
Tip voor vuvuzela-haters: voetbal kijken op de BRT !
Die geven relatief minder stadiongeluid door en dus ook minder getoeter zodat de reporter beter te verstaan is.
(en meestal is het voetbalverslag op BRT ook nog eens beter).
NOS heeft er voor gekozen om relatief veel stadiongeluid door te geven zodat je de sfeer goed meekrijgt. Maar dan krijg je dus ook die zoemende bijenzwerm voetbaltoeters te horen.
Die geven relatief minder stadiongeluid door en dus ook minder getoeter zodat de reporter beter te verstaan is.
(en meestal is het voetbalverslag op BRT ook nog eens beter).
NOS heeft er voor gekozen om relatief veel stadiongeluid door te geven zodat je de sfeer goed meekrijgt. Maar dan krijg je dus ook die zoemende bijenzwerm voetbaltoeters te horen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij