3000+ deel 53!
zaterdag 29 mei 2010 om 15:09
Deel 53 alweer!
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
zaterdag 12 juni 2010 om 21:44
Wat goed zus!!
Lieve 3000plusserts, zoals jullie misschien gelezen hebben gaan man en ik maandag naar Ieb. We gaan haar even goed verzorgen!
Ik zal haar dan ook namens iedereen even knuffelen!
Ik zou foto's plakken maar we zijn kapot. Het getrouwde leven is best zwaar hihi.. Druk met dingen regelen, koffers pakken etc dus dat komt later. Ik ga nu ff liggen, misschien tot later..
Lieve 3000plusserts, zoals jullie misschien gelezen hebben gaan man en ik maandag naar Ieb. We gaan haar even goed verzorgen!
Ik zal haar dan ook namens iedereen even knuffelen!
Ik zou foto's plakken maar we zijn kapot. Het getrouwde leven is best zwaar hihi.. Druk met dingen regelen, koffers pakken etc dus dat komt later. Ik ga nu ff liggen, misschien tot later..
zaterdag 12 juni 2010 om 22:10
Mijn relatie is over....
En ik heb nu geen woonruimte meer.
Want ik mag niet meer wonen of logeren bij mijn, nu dus ex-vriend.
Hij wilde wel nog verder gaan eigenlijk. Maar dat snap ik gewoon niet.
Hoe kan iemand zeggen van je te houden, terwijl je niet meer welkom bent om lang op bezoek te komen of om te logeren.
Oke hij heeft rust nodig vanwege zijn ziekte.
Hij heeft Colitis ulcerosa.
Ik ben een beetje radeloos.
Boos, verdrietig en alles tegelijk.
Ik kan gelukkig bij een kennis terecht t/m 5 juli.
Super lief van hem.
Hij gaat vanaf 18 juni tot 5 juli op vakantie, maar morgen kan ik al terecht.
Het was geen probleem om daar te verblijven. Maar uiteraard kan dat niet voor langer.
Daarna zal ik iets anders moeten gevonden hebben.
Mijn spullen staan nog allemaal bij mijn nu dus ex-vriend. En een deel bij zijn ouders.
En ik heb nu geen woonruimte meer.
Want ik mag niet meer wonen of logeren bij mijn, nu dus ex-vriend.
Hij wilde wel nog verder gaan eigenlijk. Maar dat snap ik gewoon niet.
Hoe kan iemand zeggen van je te houden, terwijl je niet meer welkom bent om lang op bezoek te komen of om te logeren.
Oke hij heeft rust nodig vanwege zijn ziekte.
Hij heeft Colitis ulcerosa.
Ik ben een beetje radeloos.
Boos, verdrietig en alles tegelijk.
Ik kan gelukkig bij een kennis terecht t/m 5 juli.
Super lief van hem.
Hij gaat vanaf 18 juni tot 5 juli op vakantie, maar morgen kan ik al terecht.
Het was geen probleem om daar te verblijven. Maar uiteraard kan dat niet voor langer.
Daarna zal ik iets anders moeten gevonden hebben.
Mijn spullen staan nog allemaal bij mijn nu dus ex-vriend. En een deel bij zijn ouders.