Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
@nukje: ow... dat toetje is echt heeeeeeeeeeeerlijk! heb ik nu ook wel zin in.. ben helemaal in de toetjes modus!
Morning ladies!

Pfffff, gister het weekend ingeluid met vriendinnen .... Ik moet maar snel settelen met kind en man, hopelijk ga ik dan eindelijk eens een beetje verstandig doen

Nukje: ik vind je helemaal niet zeurderig overkomen! Juist leuk dat je hier regelmatig schrijft! Volgens mij was je eerst een beetje huiverig ivm herkenbaarheid maar ben je nu helemaal 'op stoom'?

Geniet van het weekend allemaal *haast zich naar de douche om nog wat van de dag te maken*
@pipo: klein klein katertje? Ach dat hoort er ook bij.

Heb net 2 nieuwe haringen op... eindelijk iets wat wel smaakt! Heerlijk. Verder wederom moe en vanavond gaan we uiteten (bah geen zin in) en daarna bowlen das wel leuk..!
Nukje: je bent helemaal niet zeurderig......dus ophouden met die gekke ideeen en vooral lekker veel blijven schrijven!

Ik ben net even in de tuin bezig geweest, naar de kapper geweest, cadeautje geshopt en straks naar een oom en tante die een bbq-feest geven. Ben benieuwd. We zijn niet echte familiemensen, maar dit zijn wel echt leuke familieleden. Mijn nichtjes weer eens zien (zijn 4 en 8 ofzo) en mijn andere kleine neefjes zullen er ook wel zijn. Gezellie.
Ik moet even iets kwijt dat misschien in eerste instantie een beetje onaardig klinkt, maar... ik erger me zo vreselijk aan de kinderen van de buren, pffff. Ze hebben een kind van 4 en een kind van 2 en die huilen van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat en nee: ik overdrijf het niet! Soms worden we er zelfs 's nachts wakker van . En het is niet zomaar huilen, nee, het is echt van dat driftige "ik krijg m'n zin niet en daarom ga ik janken"- gehuil. En je hoort de ouders alleen maar op zo'n lief toontje vragen wat er nu toch is en eromheen dansen om ze aan het lachen te krijgen. Ik weet het niet hoor, misschien ga ik hier nog ontzettend op terugkomen als ik ooit zelf kinderen heb, maar ik vermoed dat ze het daar helemaal verkeerd aanpakken. En wij hebben daar - helaas - last van. Als het lekker weer is en de familie is in de tuin, dan zitten wij dus de hele dag naar driftig stampende en schreeuwende kinderen te luisteren! Maar ja, daar kun je niks van zeggen....

Verder alles helemaal goed hier! Lekker uitgerust en vanavond naar een familiefeestje met allemaal mensen die ik al een hele tijd niet heb gezien. Morgen lekker een dagje naar de sauna, heerlijk, duurde het weekend maar 3 dagen!
@boefje: wat fijn dat alles goed gaat met je babyboef en jou! Als 't zover is dan mail je ons vast een fotootje he?

@nukje: kan me je irritatie helemaal voorstellen. Zeker als je in de stad woont met kleine tuintjes, dan hoor je gewoon veel. Wij verstaan ook letterlijk de gesprekken van de buren als we buiten zitten. Gelukkig hebben zij wel leuke kinderen die goed luisteren

@janine: ik vind het zo leuk voor je dat je zo snel zwanger bent geraakt! Echt leuk om je zwangerschapsperikelen te lezen. Behalve dan die duizeligheid, da's minder. Maar daardoor heb je nu wel een collega die ervan af weet, kun je af en toe een blik van verstandhouding mee wisselen.

Ik heb voor mezelf een nieuwe datum gesteld om te stoppen met de pil. Eind januari word ik 30, mooie tijd om te stoppen! Dan kan ik een paar maanden mijn hormonen in balans krijgen, en dan gaan we er in mei voor. Een jaar. Wel lang, maar toch gaat zoiets altijd snel voorbij.

Al denk ik daar anders over wanneer ik in de stad loop en jaloers naar al die dikke buiken en gelukkige gezinnetjes kijk...

Heerlijk weer he! Echt genieten van de mooie dagen. Vandaag lekker in de zon in de tuin waarschijnlijk de laatste asperges van het seizoen gegeten. Wijntje erbij, de kippen tokken gezellig op de achtergrond... Genieten!

Fijn weekend iedereen!
@pipo

De kater weer voorbij?

@janine

Hmm haringen heerlijk! Heb er vrijdag ook eentje op.

@nukje

Ik vind niet dat je zeurt over die kwaaltjes. Daar is het forum toch juist voor. Niet onzeker zijn, dat is nergens voor nodig! En wat betreft die buurkinderen, ik zou me daar zeker ook aan irriteren. Ik ben thuis nogal gesteld op mijn rust namelijk. Maarja, wat doe je eraan?

@orchis

Een jaar klinkt nog lang. Maar de tijd vliegt vast als je straks met je nieuwe baan begint. Waarom eigenlijk pas in mei beginnen en bijv niet in maart?

Hmm, jouw wijntje met asperges en tokkende kippen klinkt fantastisch!

Ik heb een heerlijk relaxt weekend, geniet er volop van. Heb met vriend afgesproken dat ik niets doe waar ik geen zin in heb. Misschien dat ik vanmiddag de poort- en garagedeur ga schilderen, maar misschien ook niet. Wel ga ik zo richting sportschool.

Zijn hier nog meer WK-fans? Ik probeer zoveel mogelijk wedstrijden te kijken, vind het superleuk. En morgen oranje! Ik ga trouwens erg goed in de poule... Ben benieuwd of dat zo blijft . (ben nogal een fanatiek spelletjesmens)
@Nukje (neeeeeheee, je zeurt niet!) wat irritant van je buren. Ik zou me er ook helemaal kapot aan ergeren. Niet alleen aan het lawaai maar ook aan het gebrek aan opvoedcapaciteiten. Ze gaan in de zomer vast wel een paar weken op vakantie ?

@Orchis: wat fijn dat je een datum hebt (ook al duurt het nog heul lang). Ik ben in juli een jaar met de pil gestopt, ook al bijna een jaar. En ja, het is lang. Maar het gaat een beetje met ups en downs. Nu het einde in zicht is, trek ik het wel. En door wat eerder te stoppen met de pil, leer je je cyclus wel heel goed kennen. Orchisman is ook helemaal om dus?

@Assie: helemaal klaar voor de vakantie?

Ben dit weekend alleen thuis. Op zich wel lekker, maar ook wel fijn als Pipoman vanavond weer thuiskomt! Gister even naar de drukker geweest voor de uitnodiging. Volgende week gaan we locaties kijken met de ceremoniemeesters. Kortom: we zijn goed bezig We hebben ook besloten de bruidssuite vast te leggen op de locatie waar we trouwen. Rib uit ons lijf, maar ach, je trouwt maar 1 x he (dit hoor ik mezelf trouwens wel heeeeel vaak zeggen de laatste tijd, ahum)
@ Orchis: tokkende kippen? Woon jij op een boerderij (heb ik misschien ergens gemist) of op het platteland, of heb je gewoon een grote tuin met allerlei dieren? Klinkt in ieder geval heerlijk! Ik word zelf ook zo blij van de tjilpende vogeltjes. Want ookal woon ik in de stad, ik woon gelukkig in een gedeelte waar echt veel vogels in de bomen zitten. Heb ik toch nog een beetje het idee dat de natuur niet al te ver weg is .

@ Frutje: Jajaja, hier ook een oranje-fan! Doe niet mee aan een poule, maar ben super fanatiek als het om aanmoedigen gaat . Ik ben zo iemand die waterige ogen krijgt als we winnen, haha.

@ Janine: hoe voel je je vandaag? Ligt er nog iets lekkers in de koelkast?

@ Pipo: geen idee of de buren op vakantie gaan. Ik vind het eigenlijk heel vervelend om te zeggen, maar we merken het echt als ze een dagje weg zijn. Dan is het hier zo heerlijk rustig!

Leuk trouwens dat jullie langzaam alles aan het vastleggen zijn. Het lijkt me echt heel bijzonder om naar zo' n dag toe te leven, zucht. Hoe had jij Pipoman ook alweer zo ver gekregen..? (*pakt snel een blocnote en pen om alle tips op te schrijven* )
@Nukje: praten, praten, praten Dat is mijn tip! Maar echt veel moeite heb ik niet gehad om pipoman te overtuigen omdat hij zelf ook wel een voorstander is van het huwelijk. Op een gegeven moment begon hij er wel van terug te komen omdat hij het zoveel geregel vond, maar gelukkig heb ik hem ervan kunnen overtuigen dat het zonde zou zijn om het daarom over te laten gaan. Is Nukkeman anti-huwelijk? Of zit er een kans in dat jullie ook nog eens in het -uch- huwelijksbootje gaan stappen?

Ik woon op drie hoog dus gelukkig niet al te veel last van lawaai. Ben bang dat de onderburen meer last van ons hebben... Het is juist eigenlijk verbazend hoe stil het hier is aangezien we echt ongeveer in het centrum wonen.
@Nukje: janine vind het heerlijk om jouw irritatieverhalen te lezen hoor! Wij wonen in een rijtjeshuis en gelukkig geen kleine kids in de buurt.. dus kan niet meepraten. Ons nieuwe huis is vrij nieuw (2005) en heeft heeeeele dikke muren en dan hoor je niks van de buren.. dat scheelt. En daarbij aan 1 kant woont een vrijgezelle chauffeur die niet altijd thuis is.

Verder hier goed, gisteren dus uiteten geweest met voetbalteam van vriend.. en ja, hoor. Soep ging nog wel maar hoofdgerecht kreeg ik niet geheel weg. Dus stuk vlees naar vriend haha! Vandaag minder last van misselijkheid. Meestal komt dat ook pas savonds.. gek he. Straks even stukje wandelen met vriendlief..

Trouwens we hebben het gisteren officieel tegen zijn tweelingbroer verteld (hij had al vermoeden)... Hij vindt het superleuk dattie oom wordt. Kan ie mooi oefenen! haha. Hij wil ook kinderen maar nu even nog niet ... volgens mijn schoonzus willen ze na de herfst beginnen. (die is ook al jaren bezig met inpraten haha, het had me ook niet verbaasd als ze ook op dit forum te vinden was).

Trouwens ik ben gewoon 2e geworden met bowlen.. gooi ik 2x strike achterelkaar haha..! maar ik gooi dan ook voor twee he.

@orchis: wij hebben ook tokkende kippen hier. De buren hebben kippen.. we wonen gewoon in een klein stadje tussen utrecht en den bosch! Vind dat wel gezellig klinken. Wonen jullie buitenaf?

trouwen! ja Pipo.. geef mij ook tips! Maar ik ben bang dat ik nooit ga trouwen jammer genoeg. Janinevriend is absoluut geen voorstander maar gereg. partnerschap zit er wel in.

Nu ik dit aan schrijven ben voel ik weer een misselijkheidsvlaagje voorbij vliegen.. whoehoew.. maar ach een paar minuutjes later issie ook weer weg.

@frutje: wk fan... hmmmm, vind het wel leuk om te volgen. En zeker als het onverwachte gebeurd. Zoals bij ENG-VS.

Morgen voetbalkijken tijdens kantooruren.. en das altijd leuk!
Nee, we wonen net buiten het centrum van een middelgrote stad, maar ook in een stadstuintje kun je een kippenren kwijt. Onze tuin komt in een punt met 4 andere tuinen samen, veel bomen dus veel vogeltjes. Al is het maar klein en in de stad, ik kan er wel van genieten!

@frutje: ja, maart beginnen kan op zich ook wel. Maar eigenlijk wil ik gewoon wachten tot ik zeker weet dat ik weer een vast contract heb, en dat komt meestal pas in mei.

En verder hoop ik dat ik net als de meesten hier lekker in 1x zwanger ben, maar ik wil geen decemberkindje: dus april slaan we over. (ja, nu heb ik nog praatjes... )

@pipo: ja, orchisman is wel om gelukkig. Hij is volgens mij best een beetje opgelucht dat ik eerst nog die baan op poten moet zetten, dus dat het iets later komt dan dat ik graag had gewild. Maar 1e helft 2011 gaat hij helemaal in mee. Gelukkig!

Je trouwt inderdaad maar 1 keer! En als jullie er allebei achter staan om er iets moois van te maken dat ook wat mag kosten, dan is dat toch alleen maar ontzettend leuk? Kan me voorstellen dat de voorbereidingen veel tijd kosten, maar samen ergens naar toe leven is ook erg leuk. Wanneer trouwen jullie ook weer?

En frutje?

@assie: alvast een fijne vakantie toegewenst!!

@nukje: geniet van het dagje sauna! Heerlijk... zo'n weekend!
@orchis: was in 2x zwanger.. maar das ook nog snel genoeg
@Nukje

Ja, waterige oogjes . Volgens mij kunnen wij elkaar sowieso een hand geven qua emo-zijn. Dat wordt echt rampzalig als we zwanger zijn natuurlijk...

@janine

Wat leuk van tweelingbroer! En jammer van die misselijkheid, maar gelukkig vliegen de vlagen ook steeds weer weg...

@orchis

Wij trouwen in augustus, nog twee maanden dus. Het is heel erg leuk om er samen mee bezig te zijn, te dromen van onze dag en hoe alles eruit moet zien. Soms móet je alleen ook echt dingen regelen voor een bepaalde dag en dat is dan wel eens vervelend. Zoals het samenstellen van de adressenlijst. Bleeh. Maar de meeste dingen zijn leuk! Qua budget hebben we wel een duidelijk bovengrens gesteld. We gaan ons niet in de schulden steken. En zoals het er nu naar uitziet is ons budget zeker haalbaar, ook al vallen sommige zaken toch wat duurder uit dan verwacht.

Nou, ik ga weer verder voetbal kijken met mijn twee katjes :)!
net een stukje gewandeld.. een uurtje.. ben helemaal kapot. Echt ik wist niet dat ik zo moe kon zijn. Die moeheid wordt steeds erger... echt niet leuk. Ben soms zo moe dat ik niet eens kan typen.. pfffffffffff... ga zo koken en dan even slapen op de bank.
@janine

Lekker dutje gedaan? Weer een beetje opgekikkerd?

Ik heb stiekem even met je mee gedaan, was toch wel moe van het sporten. En ach het kan op zondag he.
ja, frutje: geen dutje gedaan maar wel rustig aan... is ook lekker he een dutje doen. Goed dat je lekker hebt gesport.. ik baal ervan maar ik heb er echt geen puf voor. Hopelijk ga ik deze week een keertje zwemmen als ik de puf heb. Verders loop ik zowieso elke dag een half uur..

nu even mijn kwarkje eten..
@frutje/nukje: over waterige oogjes gesproken.. ik ben drama-queen no.1, emotioneel als ik weet niet wat.. maar ik heb sinds de zwangerschap nog geen traan gelaten.. echt zo gek! Denk wel dat het gaat komen tijdens de eerste echo. En die is volgende week vrijdag al. Ik zit nu in week 7
waar is iedereen?
@janine

Ik ben hier!

Maarreh, ga snel verder. Moet voor 12.20 uur een interview uitwerken en nog wat telefoontjes plegen. Dan hup in de trein en richting café!

Hoe voel je je vandaag?
ik voel me goed.... sterker nog heb al mijn eten al op.. haha!
Haha Janine,

Fijn toch!

Ik begin licht gespannend te worden. Heb de boel hier af(geraffeld) en ga over een klein half uur richting trein. Woehaaa! Ik heb er zin in!
ja heel fijn.. maar dan ben ik weleens bang dat het misgaat...

vannacht trouwens voor de 1x keer sinds zwangerschap gedroomd over een bevalling. Iets te vroeg geboren maar bevalling was peuleschil (in droom dan he).. een meisje. ze was 2250 gram dat weet ik nog .. gek he. echt ik droom altijd de gekste dingen..
Ik ben er ook! Iedereen lijkt wel vrij te nemen voor het voetbal... Zijn Janine en ik de enige die aan het werk zijn? Ga hier natuurlijk wel kijken, ben benieuwd!

Verder geen spannend nieuws...
denk dat heeeeeel nederlands voetbal aan het kijken is... we staan er hier 3 uur voor ingepland.. ook heel gek want de wedstrijd duurt toch maar 1 uur en 3 kwartier.. haha.. maar ik vind het goed. tis toch niezo druk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven