Viva forumdeformatie

12-06-2010 16:36 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoveel last van dat ik besloten heb eens op te stappen
Mag die woordenlijst van BGB hier nog eens geplaatst worden? Ik doe graag aan copyright, dus vraag het netjes.
quote:loomii schreef op 13 juni 2010 @ 16:35:

Ik heb een tijdje geFarmvilled en toen ik de polypliek Het Lam Gods ging bekijken in de St. Baafskathedraal te Gent, was het eerste wat ik dacht toen ik het zag:

Oogsten!!

Maar dat terzijde

Oeh, bij games ed heb ik dat ook altijd! Van die rare gedachtes wat je ermee moet doen ed

Helaas kan ik momenteel geen voorbeeld verzinnen, maar toen ik nog World of warcraft speelde (4 jaar gelden ofzo) gebeurde het me vaak!
Ik ben een hele oude forummer en ik weet niet wat epicentrum en klauwhamer betekent
quote:yasmijn schreef op 13 juni 2010 @ 16:18:

Nee.

Het ging zo:

Betreffende forummer zei zoiets als:

Ik heb een knobbeltje ontdekt, vlakbij het epicentrum zeg maar.

Epicentrum is je anus.

En nog steeds gebruik ik dat woord, evenals andere forummers uit de oude doos.O. Ik hoef niet te lachen
quote:muchacha schreef op 13 juni 2010 @ 16:20:

Yas, niemand begrijpt me, snap jij dat nou?

Ik begrijp je ook niet, of komt het doordat ik minder lang forummert ben?

Maar ik was al wel zover dat ik weet dat ´Ja whore´ niet bedoeld is als belediging, I spiek Engrisj toe.
Viva naar de knoppen.
neehee, whore is van de oude stempel....
Je weet toch!
quote:muchacha schreef op 13 juni 2010 @ 17:29:

neehee, whore is van de oude stempel....Sorry whore. Ik zal het niet meer zeggen Much.
Viva naar de knoppen.
Wel doen joh!
Je weet toch!
Ja ik gebruik het ook heel vaak irl. En ik moet altijd heel erg omschakelen qua namen. Gellukkig hebben er meerdere last van en ik word ook geregeld Myleen irl genoemd.

Een ex wil ik liever niet dat hij weet dat ik hier schrijf en ik verspreek me altijd als ik hem aan de telefoon heb. Termen dat ik gebruik of nicknames of verhalen van hier dat hij zegt, waar heb je het in hemelsnaam over. Ja dan moet ik weer gaan draaikonten om het recht te lullen.

Arthemis wat heb je weer een akelige avatOr .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ja whore ken ik idd ook van hier. Was "vroeger" heel erg "in" maar ik lees het nooit meer! Ik zeg et wel eens tegen mijn vriend maar die heeft dat niet altijd door
quote:nostradame schreef op 13 juni 2010 @ 18:34:

Ja whore ken ik idd ook van hier. Was "vroeger" heel erg "in" maar ik lees het nooit meer! Ik zeg et wel eens tegen mijn vriend maar die heeft dat niet altijd door
Je weet toch!
quote:mylenevalerie schreef op 13 juni 2010 @ 17:52:

Arthemis wat heb je weer een akelige avatOr .

Thank joe very muts! Ik heb inderdaad een engerd, ga zo weer verder bladeren naar een vervanger. Ik ben niet erg avatarovast de laatste tijd.

Djek Sparrow heeft jarenlang hier onder mijn avatar de forummerts aangestaard.
Viva naar de knoppen.
quote:yasmijn schreef op 13 juni 2010 @ 16:18:

Nee.

Het ging zo:

Betreffende forummer zei zoiets als:

Ik heb een knobbeltje ontdekt, vlakbij het epicentrum zeg maar.

Epicentrum is je anus.

En nog steeds gebruik ik dat woord, evenals andere forummers uit de oude doos.Anus...navel...allebei een gat. Ik zat in de buurt!
Je weet toch!
quote:Donkeyshot schreef op 13 juni 2010 @ 16:22:

[...]

Echt waar ?

* springt in auto en scheurt naar Carpetland *
Ik jat ook regelmatig jullie humor en gebruik het IRL. Ze denken allemaal dat ik reuze grappig ben.
Ik vind hier dingen van.
quote:Supersmollie1 schreef op 12 juni 2010 @ 17:52:

Heb vijf weken geleden een zoon gekregen met als forumnaam Dennis. En dan serieus aan mijn man vragen of hij Dennis een schone luier wil geven en het pas doorhebben als hij met cynische blik vraagt wie in godsnaam Dennis is.Ik ben echt een sukkel, dacht dat dat z'n echte naam was
Ik heb vanavond PrinsesopdeErwtjes gegeten. Need I say more?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 juni 2010 @ 23:20:

Ik jat ook regelmatig jullie humor en gebruik het IRL. Ze denken allemaal dat ik reuze grappig ben.

Het is altijd wel erg als er een gesprek is en je bedenkt "ja, dat had die ..................ehm........ vriendin van mij............ ook". Terwijl ik het alleen op het forum heb gelezen. Of dat ik gevraagd word hoe ik nu over zoveel juridische kennis beschik

(btw hoe is het met mijn favo knaagdier?)
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:singalala schreef op 14 juni 2010 @ 22:39:

[...]

Het is altijd wel erg als er een gesprek is en je bedenkt "ja, dat had die ..................ehm........ vriendin van mij............ ook". Terwijl ik het alleen op het forum heb gelezen. Of dat ik gevraagd word hoe ik nu over zoveel juridische kennis beschik

(btw hoe is het met mijn favo knaagdier?)

Ja, heel herkenbaar. "ik las laatst ehm, ergens....", "Ik hoorde laatst ehm,..." "En ehm, kennis vertelde laatst..."

Een tijd geleden vroeg ik aan mijn moeder wanneer nicht x was uitgerekend. En op het antwoord regaeerde ik met: Goh, zij óók al?

Mijn moeder vroeg: wie nog meer dan?

Ik: Nou, een collega en ehm... Nou, die collega dus.

Ik wilde bijna zeggen: Djoels

En ik ben nog niet aan kinderen toe maar weet van alles van borstvoeding. Tsr enzo. Kolven. En details over bevallen, terwijl ik niemand in mijn nabije real life omgeving heb die haar bevalling met mij heeft besproken.

Juridische kennis weet ik dan wel weer van Kassa en de consumentengids. Dat scheelt
up.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Paque_in_Pink schreef op 14 juni 2010 @ 22:35:

Ik heb vanavond PrinsesopdeErwtjes gegeten. Need I say more?

(en . En weet je... Ik hou zelf niet eens van doperwtjes )
Peas on earth!
Ik noemde de vuvuzela pas droeftoeter. Vriend begon keihard te lachen om zo'n leuk woord. Waar had ik dat nou toch weer vandaan?

Ja, ik forum undercover inderdaad.
Toen ik pas met de kinderen Sesamstraat keek zag ik ook Vinyl!! Gelukkig zei ik het niet hardop. Moest wel even denken, net als Supersmollie.
quote:muchacha schreef op 13 juni 2010 @ 17:29:

neehee, whore is van de oude stempel....

Ben je d'r weer weg van?

Latex dan maar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven