Good Luck!!!
zondag 13 juni 2010 om 17:30
Die box had je ook gewoon veel eerder naar beneden moeten halen! Daar heeft ze natuurlijk op gewacht. Voel je al wat?
Bridge, maak je er ook nog even een foto van? Ben benieuwd hoe het geworden is zo met foto's erin.
Bam, wat was er half 11?
Kokos, leuk hè, ben er helemaal blij mee.
Star, ik was vanmiddag bij vriendin en die is helemaal los gegaan bij de Primark. Had jij het daar nou laatst ook al over?
Bridge, maak je er ook nog even een foto van? Ben benieuwd hoe het geworden is zo met foto's erin.
Bam, wat was er half 11?
Kokos, leuk hè, ben er helemaal blij mee.
Star, ik was vanmiddag bij vriendin en die is helemaal los gegaan bij de Primark. Had jij het daar nou laatst ook al over?
zondag 13 juni 2010 om 18:56
quote:Star schreef op 13 juni 2010 @ 17:27:
Ceetje en Eetje liggen in een deuk:
http://www.youtube.com/watch?v=o-rV3l6NCkE&feature=fvw
Ik krijg de laatste tijd steeds reclame in beeld bij Youtube.Ben er meteen klaar mee. Hebben jullie dat ook?
Ik heb het op het forum dan op eea manier weer niet -gelukkig-.
Ceetje en Eetje liggen in een deuk:
http://www.youtube.com/watch?v=o-rV3l6NCkE&feature=fvw
Ik krijg de laatste tijd steeds reclame in beeld bij Youtube.Ben er meteen klaar mee. Hebben jullie dat ook?
Ik heb het op het forum dan op eea manier weer niet -gelukkig-.
zondag 13 juni 2010 om 18:59
Half 11, redelijk achterlijke tijd om nog langs te komen, zakelijk.
Ik voel niets, alleen erge pijn in mijn rug en een enorme vermoeidheid
Die rug komt vast van de box sjouwen en schoonmaken en die vermoeidheid van het steeds maar hopen dat ik ga bevallen..
Noujaaaa... man doet de kinderen in bad en die komen nog even een kusje brengen. Voel ik dat B geen luier omheeft .
Heel leuk om eens te kijken of het lukt, maar liever overdag .
Voelde ik een krampje?????
Vast niet.... Wordt dan morgen of woensdag ofzo onder voetbal
Ik voel niets, alleen erge pijn in mijn rug en een enorme vermoeidheid
Die rug komt vast van de box sjouwen en schoonmaken en die vermoeidheid van het steeds maar hopen dat ik ga bevallen..
Noujaaaa... man doet de kinderen in bad en die komen nog even een kusje brengen. Voel ik dat B geen luier omheeft .
Heel leuk om eens te kijken of het lukt, maar liever overdag .
Voelde ik een krampje?????
Vast niet.... Wordt dan morgen of woensdag ofzo onder voetbal
zondag 13 juni 2010 om 19:51
Nou voor rugweeën pas ik, daar doe ik niet meer aan. Dan wil ik tóch pijnbestrijding hoewel ik daar helemaal niet voor ben (voor mezelf dan hè, ieder moet dat voor zichzelf beslissen!!!!). Maar ik heb het vanmiddag nog tegen man gezegd; als ik weer rugweeën krijg, wil ik wel iets daar tegen, want dat ga ik niet trekken...
Kom er net -met dank aan man- achter dat zowel B als L 12 dagen overtijd waren. Ik dacht respectievelijk 11 en 9 en gokte nu dus op 7 maar dat ik quatsch (stom woord ).
Tja, dat is vrijdag.....
Kom er net -met dank aan man- achter dat zowel B als L 12 dagen overtijd waren. Ik dacht respectievelijk 11 en 9 en gokte nu dus op 7 maar dat ik quatsch (stom woord ).
Tja, dat is vrijdag.....
zondag 13 juni 2010 om 19:54
zondag 13 juni 2010 om 21:06
Ah, weer een paar cm erbij!
Wist helemaal niet dat je niet voor pijnbestrijding was. Dacht dat je er wel wat voor open stond. Nouja, bij die rugdingen dus wel.
Man groot fan van oranje? Of scheelt het hem niks?
Begin hier echt angstig te worden t.a.v. vroeg bevallen. Daar maakt men zich zorgen om als ik over de verbouwing/verhuizing vertel. Terwijl ik er helemaal niet mee bezig was. Hoe laat je je iets aanpraten..
Zijn de jongens erg ongeduldig of heb je het er bijna niet over?
Bridges, welke dinershow was je?
Ik was vandaag op jouw schoolplein aan het spelen met CG. Leuke stoel staat daar.
Wist helemaal niet dat je niet voor pijnbestrijding was. Dacht dat je er wel wat voor open stond. Nouja, bij die rugdingen dus wel.
Man groot fan van oranje? Of scheelt het hem niks?
Begin hier echt angstig te worden t.a.v. vroeg bevallen. Daar maakt men zich zorgen om als ik over de verbouwing/verhuizing vertel. Terwijl ik er helemaal niet mee bezig was. Hoe laat je je iets aanpraten..
Zijn de jongens erg ongeduldig of heb je het er bijna niet over?
Bridges, welke dinershow was je?
Ik was vandaag op jouw schoolplein aan het spelen met CG. Leuke stoel staat daar.
zondag 13 juni 2010 om 22:16
Ja Compu maak me gek, ga even voor mij bevallen!!
Ik ben zeg echt antipijnbestrijding hoor, maar nogmaals; ieder moet dat voor zichzelf bepalen. Maar het komt bij mij omdat ik als de dood voor een ruggenprik ben en verder me niet echt heb verdiept in andere middelen. Daarnaast was de bevalling van B een makkie en deden de weeën alleen op het laatst wat pijn . Daar hoef ik niets voor.
En tja... als het nu weer zo'n verrotte pijn en uitputtingsslag wordt als bij L dan denk ik dat ik wel wat ga vragen.
Man wel fan, maar hij vindt de bevalling veel belangrijker hoor
Ik zou zelf wel heel balen als ik onder de wedstrijd zou bevallen!!!
Tja de 18e... het zou idd kunnen Mamax, hier nog geen enkel teken van weeën.
Dat je zin in weeën kan hebben, niet te geloven toch?
Ik ben zeg echt antipijnbestrijding hoor, maar nogmaals; ieder moet dat voor zichzelf bepalen. Maar het komt bij mij omdat ik als de dood voor een ruggenprik ben en verder me niet echt heb verdiept in andere middelen. Daarnaast was de bevalling van B een makkie en deden de weeën alleen op het laatst wat pijn . Daar hoef ik niets voor.
En tja... als het nu weer zo'n verrotte pijn en uitputtingsslag wordt als bij L dan denk ik dat ik wel wat ga vragen.
Man wel fan, maar hij vindt de bevalling veel belangrijker hoor
Ik zou zelf wel heel balen als ik onder de wedstrijd zou bevallen!!!
Tja de 18e... het zou idd kunnen Mamax, hier nog geen enkel teken van weeën.
Dat je zin in weeën kan hebben, niet te geloven toch?
maandag 14 juni 2010 om 08:23
Meldplicht please.
Je staat idd te springen om weeen uit je post op te maken!
Maar je geduld wordt ook wel op de proef gesteld met alledrie zeg..
Alsjeblieft geen bevalling nog hier, ben daar helemaal niet aan toe. En CV al helemaal niet. Maar ik denk wel dat het wijs is om een koffer neer te zetten.
Dus je moeder staat standby voor de jongens begrijp ik?
Vanmorgen busje-avontuur. Ze ging dapper kijken, tasje mee en koos de stoel achterin. Maar op het moment surpreme was het mis. Ik heb besloten het een andere keer weer te proberen en vond dit al een sticker waard. Ze was trots dat ze gekeken had en zwaaide de bus uit.
Ik had al verwacht dat het een stappenplan ging worden, heb er nu nog mooi de aandacht voor.
Je staat idd te springen om weeen uit je post op te maken!
Maar je geduld wordt ook wel op de proef gesteld met alledrie zeg..
Alsjeblieft geen bevalling nog hier, ben daar helemaal niet aan toe. En CV al helemaal niet. Maar ik denk wel dat het wijs is om een koffer neer te zetten.
Dus je moeder staat standby voor de jongens begrijp ik?
Vanmorgen busje-avontuur. Ze ging dapper kijken, tasje mee en koos de stoel achterin. Maar op het moment surpreme was het mis. Ik heb besloten het een andere keer weer te proberen en vond dit al een sticker waard. Ze was trots dat ze gekeken had en zwaaide de bus uit.
Ik had al verwacht dat het een stappenplan ging worden, heb er nu nog mooi de aandacht voor.
maandag 14 juni 2010 om 09:01
Hebben ze alleen gezegd dat ze bang zijn voor een premature bevalling omdat je ondertussen aan het verbouwen bent? Of zijn er ook tekenen van je lichaam voor (veel harde buiken, verstrijkende baarmoedermond)? Als dat niet zo is zou ik me niet gek laten maken hoor. Je staat toch niet zelf te verbouwen?!
Amalia, ik ben ook niet voor pijnbestrijding. Bij Maxi ging het ook supersnel natuurlijk, maar bij Mini heb ik 5 uur met persweeen gelegen die ik tegen moest houden (voor iemand zegt dat ik makkelijk praten heb ). Ik vind inderdaad ook wel dat iedereen het voor zich moet weten, iedereen heeft ook een andere pijngrens. En tuurlijk heb je zin in weeen, dat is toch een teken dat je dan snel je meisje eindelijk vast kunt houden.
Amalia, ik ben ook niet voor pijnbestrijding. Bij Maxi ging het ook supersnel natuurlijk, maar bij Mini heb ik 5 uur met persweeen gelegen die ik tegen moest houden (voor iemand zegt dat ik makkelijk praten heb ). Ik vind inderdaad ook wel dat iedereen het voor zich moet weten, iedereen heeft ook een andere pijngrens. En tuurlijk heb je zin in weeen, dat is toch een teken dat je dan snel je meisje eindelijk vast kunt houden.