Kind in je uppie?

30-09-2009 18:58 3310 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben er ook weer.

Wordt denk ik wel tijd voor een (jaja...) schema, want ik ben de draad echt even kwijt!

Ik zet mezelf er in, en wie wil: kom maar door!

NaamLeeftijdAl begonnen?Waar/hoeAl kinderen?OverigVinyl33NeeStart februari 2011 (als het nog lukt) anders maart bij Geertgen. Nee--Chilles38jaGeertgen/eigen donor Nee--Malaika240jaDonor via internet Nee1e inseminatie geëindigd in miskraam.Mama0331NeeOriënterend liefst bekende donor Ja, 1--Zoeter32NeeIntake gehad bij Geertgen NeeSun7634NeeStaat op 2 wachtlijsten nl Rijnstate & St GeertgenNee--Sokpop33Nee/oriënterend/eind oktober naar workshopliefst zi met bekende donor Nee--Superwoman2237Ja,Bekende donor en Denen als back-up via Geertgen NeeIk wed graag op meerdere paardenEmmetjebee39JaOnbekende donor NeeMeerdere tweelingen in de familieJive39JaNa aantal pogingen met bekende donor nu gestopt. Beraadt zich op plan BNeeDe aanhouder wint!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, het heeft een tijd geduurd voor ik dit topic durfde te openen, bang voor (ver)oordelen? Maar bij deze toch maar...

Mijn laatste echte relatie is bijna 7 jaar geleden geëindigd. Hierna heb ik nog 2 kortdurende relaties gehad die niet echt standvastig bleken te zijn, ookal had ik dat graag anders gezien.

Mijn kinderwens daarentegen is zeer standvastig, en wordt met de jaren alleen maar groter. Het laatste jaar denk ik er ook steeds vaker aan om deze misschien alleen in vervulling te laten gaan. Maar die gedachte vind ik ook wel wat eng.

Ik ben nu 32. Aan de ene kant zou je denken: je bent nog jong genoeg om iemand tegen te komen en een gezin mee te starten tzt.

En dat is misschien ook wel zo maar de andere kant van mij zegt dat dat de afgelopen 7 jaar ook niet is gelukt, dus waarom nu ineens wel.

Mijn hoofd is een warboel van dilemma's. Het fijne is dat vrienden er de laatste tijd zelf ook wel over beginnen en dat maakt te rustiger. Er zouden veel mensen achter me staan als ik deze stap zou nemen als ik het zo hoor. Maar het maakt mijn gedachten nog niet rustiger.

Kan ik het een kindje aandoen om zonder vader op te groeien? Ben ik niet ongeduldig omdat ik 'nog maar' 32 ben, en nog tijd heb. En aan de andere kant: ik wil geen oude moeder worden. Moet ik dan eerst 38 zijn voor een dergelijke stap gerechtvaardigd is?

Een kind alleen zal niet makkelijk zijn, en ook zwaar. Maar de stap alleen nemen zal wel een bewuste keuze zijn, dus anders denk ik als dat je plotseling alleen achter blijft met een kind.

Anyway, zoals je hoort: deze kikker is in de war!

Wie kan me van nuchter advies voorzien, van positieve en negatieve verhalen? Wie helpt me de chaos te ordenen?

*Zal ik dit topic plaatsen? Zal ik niet? Ja, ik druk op verzenden...*
Ja, die twijfels over leeftijd komen vooral door omgeving denk ik. Ach, je bent toch nog jong, tijd genoeg! Maar idd: een kindje heb ik op z'n vroegst op mijn 34e en als het langer duurt op mijn 35e, waarbij ik ook wel een tweede zou willen denk ik. In elk geval die optie zou willen.

Enne... tussen 12 en 18 kan ik ook! Alleen liever dan niet de 13e... dan ben ik jarig
*komt even gluren*

Dames is het niet handiger om meets achter de schermen te plannen, je weet maar nooit welke malloot er meeleest.
Heb je wel gelijk in ja... maar we hebben geen 'achter de schermen'

Eerst maar eens datum prikken en dan mss mailen over locatie?
Prima! 15 juli dan?
Ja, helemaal leuk! Nog meer gegadigden?
Ja! Ik kan!
anoniem_91317 wijzigde dit bericht op 12-06-2010 17:15
Reden: En weg is mijn mailadres
% gewijzigd
mijn speciaal hiervoor aangemaakte mailadres is xxx
Ik mail jullie vast even, dan kunnen jullie adressen hier weg!
Malaika, de mail naar jou krijg ik terug...
Vinyl, you've got mail!
Malaika en Dragonfly... jullie zijn dus gewoon overtijd! Maar waarom doen jullie dan geen testje? Dat kan vanaf de dag dat je ongesteld moet worden... willen jullie het niet zeker weten??

En overigens, hoe doen degenen die al bezig zijn met ZI het met de donor? Komt ie bij jou afleveren, doe jij je ding bij hem, doet hij zijn ding bij jou?

Malaika, volgens mij vroeg jij hoe ik aan mijn donor kwam (zie je, ik ben ook al meteen weer de draad kwijt). Donor is de man van een vriendin van mij. En zij zullen ook een band met het kind hebben. Als het allemaal gaat lukken natuurlijk...

De meet lijkt me ook leuk! Vinyl, heb je mijn mailadres nog?
oeps, moet zijn xx Excuses..
Jive: ik heb een andere laptop, dus ben bang dat ik hem niet zo 1-2-3 heb. Dus als jij mijn mail nog hebt?
Jive, hoe is het verder? Je schrijft ook al zo'n tijd mee, lijkt me leuk als je er bij bent bij de meet.
@ Jive: ja, waarom doe ik geen test?? Omdat ik alle verschijnselen van naderende ongesteldheid heb en er dus wel redelijk van overtuigd ben dat ik ongesteld word..?? omdat ik niet wil zien dat ik niet zwanger ben?? Geen idee eigenlijk. Stomme redenen. Heb dus net een test gehaald en zal zo kijken....

Mijn donor komt naar mij toe, doet zijn ding en gaat dan weer weg zodat ik mijn ding kan doen Werkt perfect voor mij.
Ik heb wel eens van ervaringsdeskundigen gehoord dat het voelen van een beginnende zwangerschap ook wel wat weg heeft van de ongesteldheids symptomen.

Ja, gek he zo'n test doen. Zo benieuwd dan naar het (positieve) resultaat! Maar tegelijk niet willen zien als het negatief is.

Maar toch, meten is weten.... ik zou het dan toch wel willen weten.

Ik stuur je een mail Vinyl!
Hey ladies!

Leuk zo'n meet! Maar merde, dan ben ik op vakantie ... (en de dag erna ben ik jarig, word ik formeel een ouwe taart). Er is zeker geen kansje dat we het verder opschuiven ... :-)

Jive en ik hebben alvast een datum geprikt voor volgend jaar: 6 juni 2011 willen we graag op strand baby's en buiken tellen!

Voor mij is het vandaag weer gestart, eerste onderzoekje in het ziekenhuis, straks online bestellen, maandag weer onderzoekje en later in deze week weer IUI...
Wat fijn zeg dit forum

@ Jive: ik vroeg naar je donor, maar op deze manier, zelf iemand meenemen kan het in Zwolle in een half jaar, dat is de tijd die nodig is voor de controle van donor en zijn zaad, zeiden ze tegen mij.

Maar wat 'ingewikkeld' lijkt me dat voor de verhoudingen dat de donor de man van je vriendin is.

Ik heb vrijdagmorgen een test gedaan omdat ik natuurlijk wel stiknieuwsgierig ben, maar daar was nog niets op te zien. Gelijk zitten googlen of dat echt een 'nee' betekend, maar het kan maar zo dat ik nog te weinig hcg aanmaak las ik ergens.

Probeer nu geduld te oefenen en net als malaika ook mezelf een beetje aan het indekken; ik zal wel ongesteld worden en wat als de test weer negatief is, wel spannend allemaal

Hoe ik met de donor doe? ZI zoals ik nu lees op dezelfde manier als malaika. Heel kort samengevat: hij kwam bij mij thuis, ging naar boven, vult een potje en gaat. Ik ga naar boven zuig het op in een spuitje en breng het in.
Oja mailadres

...............
anoniem_77268 wijzigde dit bericht op 17-06-2010 18:26
Reden: adres verwijderd
% gewijzigd
Lijkt me erg leuk om af te spreken!!! Maar een doordeweekse dag is voor mij niet haalbaar , dus helaas...
Ow was jij het Dragonfly! Ik raak ook steeds in de war...

Ja jeetje Innova, nu moet ik nog meer extra luiers meenemen!
hier stond hetzelfde...
AAAAAAAH, volgens de test ben ik zwanger!!! Kan het nog niet geloven, maar het staat er ECHT.

Vanmiddag dus toch maar een test gedaan. Ook al wist ik zeker dat ik ongesteld zou worden (heb nu ook nog buikkrampen), een test zou me wat rust geven bedacht ik. En toen ineens positief!! Ben nog bang dat het niet klopt, maar zo'n test schijnt toch behoorlijk betrouwbaar te zijn. In één keer raak, dat geloof je toch niet? Daar hoop je op, natuurlijk, maar dat het ook echt gebeurt?? Complete chaos in mijn hoofd.
Gefeliciteerd Malaika!!!!
Gefeliciteerd Malaika!!

(ben meelezer)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven