Wat te doen met een cent?

13-06-2010 19:19 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja wat te doen met een cent?

Zegt nog niets he, even onder mijn andere nick omdat mijn vriendin mijn andere nick kent. Ik heb een vriendin die in een stormachtige periode zit en ik zoek iets toepasselijks voor haar verjaardag.

Nou is ze binnenkort jarig en ze wil niets hebben voor haar verjaardag. Ik heb haar al de afgelopen jaren wat geluksdingetjes gegeven zoals een boeddha beeldje, een vriendschapsdoosje met van alles erin, een zilveren ketting met van die 7 ringen eraan, een engeltje, enz.

Ze wil niets hebben omdat ze juist haar huis leeg wilt hebben en zelfs doucheschuim end heb ik laatst al van haar gekregen, alle drank heeft ze aan mij meegegeven, kookboek enz. Dus dat is allemaal geen optie als verjaardagskado.

Nou wil ik haar een NL (geluks) cent geven van haar geboortejaar. Maar ja, ik wil niet die cent in een envelop doen. Ik ben echt altijd vrij crea bea met kadootjes maar wegens financieen kan ik het niet te gek maken.

Een ketting heb ik haar al gegeven dus een hanger van die cent laten maken wil ik ook niet, dat zou ze ook niet dragen. Wat voor leuks kan ik van die cent verder doen? Misschien komt het door mijn ongelovelijke hoofdpijn dat ik niets leuks kan verzinnen ermee. Wie wil mij een keer helpen? Ik heb nog nooit zo'n topic geopend omdat ik altijd zelf wel leuke kadootjes kan verzinnen, en help ook graag mee met anderen op hun topics over kadootjes (onder mijn bekende nick dan).

Als iemand een leuk idee heeft, dan heel graag.
Ik denk dat je vriendin je zo wel herkent hoor. Misschien heeft zij een idee
waarom wil je haar per sé iets geven als zij zo overduidelijk aangeeft niets te willen, en je zelfs eerder gegeven cadeaus terug krijgt?

Waarschijnlijk is je aanwezigheid meer dan genoeg!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Da's best lastig!

Misschien zou je de cent in een mooie, niet grote, lijst kunnen doen? (zo'n fotolijst) Maar ik weet niet of dat nou wel strookt met het leeg willen hebben van haar huis...
Plak hem in een Donald Duck, bij een verhaaltje over Dagobert.

Plak hem op een leuke kaart.

Lijst hem in. ( fotolijstje )

Geef hem kado in een nieuwe portemonnee.

Plak hem op haar voorhoofd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Iwannalive schreef op 13 juni 2010 @ 19:24:

Ik denk dat je vriendin je zo wel herkent hoor. Misschien heeft zij een idee

Voor zover ik weet komt ze niet op viva. Ze weet mijn naam omdat ik mijn blog wel eens aan haar heb doorgestuurd.

Ik weet dat ze vandaag niet achter de pc zit en morgen ook niet. En dan hoop ik al een super idee van jullie te hebben gehad .

Ik probeerde begin van de dag al dit topic te openen maar ik kreeg alleen maar foutmeldingen en ik kon er nu pas op onder deze nick.
Punnik een ding om die cent heen en maak er een sleutelhanger van.
ik zou een heel klein fotolijstje kopen en daar de cent indoen.
quote:himalaya schreef op 13 juni 2010 @ 19:25:

waarom wil je haar per sé iets geven als zij zo overduidelijk aangeeft niets te willen, en je zelfs eerder gegeven cadeaus terug krijgt?

Waarschijnlijk is je aanwezigheid meer dan genoeg!

Ja misschien heb je gelijk. Ik wil zo graag iets geven. Een soort hart onder de riem.

Nee mijn kado's heb ik niet terug gekregen, maar ze houdt een opruiming in haar huis ivm een verhuizing.

Fotolijstje lijkt me wel wat.

Weet iemand of je er een sleutelhanger van kan laten maken? Iemand ervaringen?
Ik zou haar niets geven als ze dat echt niet wil, maar iets anders doen. Een keer voor haar koken? Een hightea voor haar maken? Samen een dagje op pad? Ik zou iets gaan dóen in plaats van geven.
Peas on earth!
Mijn zus heeft van oude 5 centen (gulden tijdperk) broches (buttoms) gemaakt, vlak voordat de euro uit kwam, ze verkochten als een tierelier met Q-day misschien kan je er dus een broche/ buttom van maken?
Ja zat ik ook aan de denken Pode, voor haar te koken. Iets waar ik iig goed in ben .

Maar op zich heb ik die cent al.
Nelleke, ik denk niet dat ze een broche zou dragen, vind het wel een leuk idee. Maar dan denk ik toch tot nu toe een fotolijstje of een sleutelhanger. Laatste weet ik alleen niet waar ik het kan laten maken.
Ik heb nog een zilveren knaak..
Je weet toch!
Er bestaan ook sleutelhangers met leuke teksten ( sigarenboer ) waar je die cent op zou kunnen lijmen. Anders zou je even binnen moeten lopen bij een crea-winkel.
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q ... 64b87a30b4
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 juni 2010 @ 19:41:

Er bestaan ook sleutelhangers met leuke teksten ( sigarenboer ) waar je die cent op zou kunnen lijmen. Anders zou je even binnen moeten lopen bij een crea-winkel.

Ja dat kan ik dinsdag wel even doen bij een creawinkel langsgaan. Daar heb je gelijk in. Misschien hebben ze daar een sleutelhanger of fotolijstje waar ik het in kan doen.

Ja zoiets zie ik wel zitten.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 juni 2010 @ 19:42:

http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q ... 7a30b4Deze link doet het niet maar ik zal even op jouw woorden googelen.
Als ze graag leest, verwerk je hem in een boekenlegger.
Daar heb je nu niks aan, maar vond dit wel een leuke site: http://www.yoursurprise.nl/fotocadeau-divers
Oh BGB,dat is zeker een leuke site, ik heb hem even opgeslagen.

Ik kan je site niet vinden om van die cent een sleutelhanger te maken. Sorry, ben blijkbaar niet zo goed met google.
gooi die cent namens haar in een wensput
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Of je doet het andersom, je geeft haar een wensput en geen cent..
Je weet toch!
Ja jullie zijn gek, wie weet over 50 jaar is die cent nog geld waard.
een klein gaatje in die cent boren en daar dan een ringetje doorheen van een sleutelhanger, heb je je sleutelhanger met een cent.
Ik wil ook een motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven