Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Happy Birtday to you, Happy Birtday to you,

Happy Birtday to C-estelle

Gefeliciteerd, veel plezier vandaag.

Gisteren toch nog 2 kaartjes ontvangen. Een hele leuke uit Duitsland met een verhaal achterop. En een kaartje uit Ierland met alleen "Greetings from Ireland".

Ik mag nog 1 adres aanvragen maar denk dat ik wacht dat er meer zijn.
Hallo allemaal. Schandalig lang geleden dat ik hier heb bijgelezen en gepost... Druk met alles behalve postcrossing. Leuke dingen (nieuwe baan, weekendjes weg) en niet leuke dingen (overlijden opa, afronden studie). Maar al met al dus al weken geen kaart verstuurd (en maar een paar ontvangen). En gisteren kreeg ik zelfs een berichtje dat ik een kaart niet had geregistreerd, die ik al weken terug heb ontvangen OEPS. Echt niets voor mij!!!

Ik hoop dat ik weer snel kaartjes ga sturen, maar ook vandaag zit het er nog even niet in. En ik heb nog wel zo veel leuke kaarten liggen. Die vragen om verstuurd te worden. Ik ga er gewoon tijd voor MAKEN!
2 nieuwe adressen aangevraagd.. NL en Duitsland.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik kan vandaag maar niet goed wakker worden, ligt vast aan het weer of het komt door die vuvuzela's! Enfin, het is zo'n "niks"dag.

@C-Estelle > je hebt een prachtige dag om te verjaren, gefeliciteerd!

@JJ > wow, een bod uitbrengen, nou komt het wel echt dichtbij je eigen plek met je lief.

@Anita > volgens mij had jij gisteren een reuze gezellig dag. Je kunt je zegels ook online bij TNT Post bestellen, er komen geen bezorgkosten bij.

@Noa > ik zie het helemaal voor me, jij dartelend in het bos.

@Steph > therapeutisch kaartjes schrijven is een goede afleiding. Heel veel sterkte morgen!

@Plieno > soms moet je je prioriteiten even verleggen. Neem ook de tijd voor leuke dingen.
quote:neferisis schreef op 13 juni 2010 @ 13:48:

@Noa > ik zie het helemaal voor me, jij dartelend in het bos.

Net als een jong hertje .

Begin weer heerlijk mezelf te worden na een heel vervelende relatie waarin ik heel klein gehouden werd en dan nu zo uitgelaten kunnen zijn is echt even dubbel bijtanken.
3 nieuwe kaarten geschreven naar:

- Finland (kaart van Internationaal Danstheater)

- Tsjechië (mapcard Noord-Brabant)

- Nederland, naar de moeder van één van mn vroegere basisschoolvriendinnetjes!! Superleuk haha. Is een kaart van Breda geworden, omdat ze graag kaarten wil van plaatsen die ze per motor kan bezoeken.
Toch een adres aangevraagd. Had nog andere kaartjes die gepost moesten worden.

Kaartje gaan naar een Nederlandse die in de UK woont. Ik heb het leesplankje voor haar uitgekozen.
Dag lieve mensen,

Jokejacket, Wow dat lijkt mij echt wel heel spannend hoor zo op huisjesjacht! Ze zeggen wel eens dat je 1e gevoel het beste is :D k ben hele benieuwd voor je!! zou voor je meeduimen!

En wat een toeval dat je een kaartje mag sturen naar een moeder van je oudschoolvriendinnetje!

Plieno, welkom terug dan maar iedereen heeft denk ik wel eens een "postcrossingdip" vooral als je het al een poosje doet, ik had laatst bijna ene maand een "stop" maar dat moest ivm de centjes haha

Noa_lynn, hihi als een dartelend hertje, heerlijk! kan mij voorstellen dat het heerlijk was zo'n wandeling!

Ik heb een vraagje voor de mensen die ervaring hebben met een boxkleed ;)

in augustus komt er weer een kleine in de omgeving en mij is gevraagd een boxkleed te maken.

Nou had ik bedacht dat ik er een boom op wil maken met heel veel blaadjes in allerlei kleuren en stofjes om er een soort voelkleed van te maken, maar hoort dat een beetje op een boxkleed? of moet dat een beetje rustig blijven?

ik had bijv. ook bedacht om wat "knisperplastic" erin te stoppen bij een aantal blaadjes zodat dat ook geluid maakt.

Alle tips zijn welkom :D
Doe mij zo'n boxkleed.

Helemaal leuk hoor.

Heb er hier eentje met lieveheersbeestjes op.

En een met allemaal speeldingetjes en een spiegeltje in verwerkt.

Vind ze allebei erg fijn en je wisselt ze toch wel af.

Succes met maken.
Chayuz, leuk dat je zo creatief bent. Dat boxkleed klinkt helemaal goed! Enige voorwaarde is dat zo'n kleed in de was kan en er mogen geen onderdeeltjes opzitten die gevaarlijk zijn (bv knoopjes die ze er af kunnen sabbelen/bijten/trekken). En ze moeten lekker zacht zijn natuurlijk. Maar hoe meer variatie hoe leuker, zeker als de baby wat groter is. Op 1 van de boxkleden hier staat een schaap waarvan de oren er "uit steken", ik vond dat zelf heel leuk, maar de kids keken er niet echt naar om. Ik denk dat een beetje meer kleur het al interessanter maakt voor ze. Succes!
Hoihoi,

Bedankt alvast voor de tips

ik wou in eerste instantie veel kleurtjes in de bladeren doen, maar ben er nu achter gekomen dat 3 kleuren prima werken.

Ondergrond is paars, de "boomstam" wil ik een groene fleece of badstof stofje voor halen en de blaadjes zijn, fluweelpaars, paars met witte stipjes en groen. denk niet dat er meer bij moet anders wordt het wel heel druk!

alleen heel dom, ik ben vergeten dat zo'n kleed natuurlijk ook een achterkant heeft haha, heb nu maar stof voor 1 kant, njah verzin ik wel iets op, misschien iets met quilten (of hoe schrijf je dat!) nu nog verzinnen wat ik als vulling ga gebruiken en hoe dik het moet zijn (niet al te dik toch??)

hoop zo dat het gaat lukken :D lang leve de vivamama's :D dank jullie wel!
Chayuz, leuk een zelfgemaakt boxkleed! Mijn kinderen heb er verschillende gehad. Het materiaal moet inderdaad wasbaar zijn en niet van die 'kleef'stof en bestand tegen kleine wriemelvingertjes die alles los kunnen krijgen.

Mijn kinderen hielden van felgekleurd en knispers, maar dat geluidmakende/uitstekende deel wel in de hoeken/aan de randen doen. Vaak vallen ze op het boxkleed in slaap en dan is het niet lekker om op een bobbeltje of iets lawaaiigs te liggen. En als je het aan de randen doet proberen ze al snel er heen te rollen.
Chayuz, ik had voor de onderkant van zo'n boxkleed allemaal oude handdoeken gebruikt, in patchwork.
thank you thank you hier kan ik echt wat mee
Hoi meiden!

Hoe is jullie zondag geweest? Hier alles oke! Het hele weekend geen hurrays helaas...

Chayuz wat leuk een boxkleed!!! Ben gek op baby stuff:) Heb zojuist eens wat fotos uit zitten zoeken.. Wat was ik lief whahahahaha

C_estelle, van harte gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad!!!

Janna, leuke kaarten kunnen vinden voor de profielen?

Plieno, wat is er veel gebeurd bij jou, jeetje... Gezellig dat je er weer bent!

Noa-Lynn, heb je de buurman nog gespot?

Steph, heel veel sterkte morgen, ook aan je vriend.
quote:tine2804 schreef op 13 juni 2010 @ 21:24:

Noa-Lynn, heb je de buurman nog gespot?

Zag hm vanmiddag thuis komen, najah aankomen rijden en zag 2 autodeuren open gaan. Meer niet..

Heb hm wel horen praten met de buren maar zelf dus helemaal geen contact gehad .

Iets in mij zegt me dat mijn gevoel zo fout zit en hij helemaal niet meer dan geinteresseerd is, terwijl anderen dus juist zeggen dat ie haast niet anders kan.

Lekker dubbel dus.
Dank jullie allemaal voor alle felicitaties ..... wilde het even melden maar ben bekaf..... duik lekker mijn bed in... moet morgen weer werken.

Ben trouwens wel benieuwd of er morgen op het werk nog voetbal gekeken kan worden. Voor zover ik weet is er geen tv-aansluiting op het bedrijf. Wel nog ergens in het bedrijf een tv gespot maar daar kunnen alleen video's op afgespeeld worden.

En op internet is er heel veel geblokt door ICT.

Ach wel zullen zien...... (of niet natuurlijk )
Chayuz, wat klinkt dat gaaf zeg! Ben benieuwd naar het eindresultaat, tegen die tijd een fotootje?

C_estelle, ben / was je jarig? Ik kan namelijk op de één of andere manier niet op de vorige pagina's kijken op dit moment... Dus bij deze feliciteer ik je ook, maar weet niet precies waarmee!

Steph, heel veel sterkte morgen.

Plieno, leuk dat je weer meeschrijft.

Ik had vandaag VIJF hurray's! Dus ook maar weer vijf kaarten aangevraagd. Engeland, Duitsland, China, Taiwan (alweeeeeer!) en een hele leuke: Malaysia! Wie is er ook al weer gek op dat land? Chayuz??

Die ene kaart, dat getekende vodje, heb ik nog steeds niet geregistreerd.
1 van mijn officials gaat naar iemand van hier...jeej:P
quote:c_estelle schreef op 11 juni 2010 @ 21:26:

Ligaa, aan de Hurray te lezen had je eigenlijk gewoon een I-drukkerkaart gestuur...... of niet?

De hurray ging over deze kaart:

Zo het weekend zit er weer op. Was de hele tijd bij mijn ouders. En nu moet ik daar echt even van uitrusten

Morgen ben ik dus lekker vrij! Nu snel het nest in!
Goedemorgen dames, geen tijd om alles bij te lezen nu (wat gaat dit topic hard!!) Voor mij helaas geen nieuw PC kaarten in mijn brievenbus, wel was mijn kaartje naar Oekraine aangekomen. En een nieuwe opgestuurd naar Taiwan.

Allemaal een fijn weekend gehad??
Ik zie zo tegen vandaag op, mijn vriend ook. Gisteren afscheid genomen, zo onwerkelijk.

*sorry moest het ff kwijt*.

Jullie wel heel veel plezier vandaag.
Noa_lynn, je bent maar druk met die vent! 'vreet" jezelf er niet teveel door op om eventuele teleurstellingen te voorkomen (jaja ik kan ook wel wijsheden uitbrabbelen!)

C_estelle, fijn dat je een mooie/drukke dag hebt gehad! ik ga vandaag erg mijn best doen al het voetbalgebeuren te vermijden. vriendlief begint later vandaag op zijn werk ivm voetbal :S denk dat ik maar eerder richting mijn werk waggel!

Juuf, ik plaats alleen een fotootje als ik zelf tevreden ben over het eindresultaat En nee, Maleisie is niet mijn favoriete land weet zo ook niet meer wie dat was!

Varisha, spannend!! iedereen ligt nu vast te wachten voor de brievenbus!

Ligaa, die kaart is stiekem best wel leuk, summerfeeling!

Kaatje, je bent helemaal op dreef he met kaartjes sturen :D leukleuk, en ja ik heb een prettig weekend gehad, ik hou van het weekend!
steph, heel veel sterkte vandaag, ik weet vrijwel zeker dat iedereen van hier aan je denkt! en tuurlijk mag je dat hier kwijt! daar zijn wij ook voor hoor!
Steph: veel sterkte vandaag. Tuurlijk mag je hier je verdriet kwijt.

Verder geen PC nieuws hier (niet zo vreemd met nog maar 1 kaartje onderweg naar China). Ben benieuwd of ik vanmiddag kaartjes in de bus heb.
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven