3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
maandag 14 juni 2010 om 08:13
maandag 14 juni 2010 om 10:06
Ah hier zitten jullie dus, stiekum een nieuw topic openen als ik een RL heb he?
Freak succes met je sollie!
Zus flink bezig, ik moet een voorbeeld aan je nemen.
Sjook en Sgaap nog steeds helemaal heppie in luf, houwe zo!
*kruipt erbij op roze wolk*
Ik heb een heerlijk weekend gehad, EHBO was appeltje-eitje, voor niks druk gemaakt weer
Werd opgehaald daar door leuke meneer (met bloemen )en die is vanmorgen weer vertrokken
(vrijdag hele discussies hier over wel/niet te snel met kinderen maar sorry, BAM is en blijft eigenwijs en impulsief!)
Nu maar es even puinruimen in huis, eerst naar de winkel want mijn stofzuiger is overleden
Freak succes met je sollie!
Zus flink bezig, ik moet een voorbeeld aan je nemen.
Sjook en Sgaap nog steeds helemaal heppie in luf, houwe zo!
*kruipt erbij op roze wolk*
Ik heb een heerlijk weekend gehad, EHBO was appeltje-eitje, voor niks druk gemaakt weer
Werd opgehaald daar door leuke meneer (met bloemen )en die is vanmorgen weer vertrokken
(vrijdag hele discussies hier over wel/niet te snel met kinderen maar sorry, BAM is en blijft eigenwijs en impulsief!)
Nu maar es even puinruimen in huis, eerst naar de winkel want mijn stofzuiger is overleden
maandag 14 juni 2010 om 11:37
Thanks voor de steun meiden
Ik zit hier al strak in het pak en in de make- up.. nog een half uurtje even stressen en dan met een gezonde spanning het gesprek in!
Oh en die roze wolk is er hier ook nog hoor.. ondanks dat ik hem niet gezien heb van het weekend... de vlinders blijven
He zus goed bezig!
Bam ook al aan de bak of nog in niet?
Ik zit hier al strak in het pak en in de make- up.. nog een half uurtje even stressen en dan met een gezonde spanning het gesprek in!
Oh en die roze wolk is er hier ook nog hoor.. ondanks dat ik hem niet gezien heb van het weekend... de vlinders blijven
He zus goed bezig!
Bam ook al aan de bak of nog in niet?
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 14 juni 2010 om 11:46
Net bij de reumatoloog geweest voor mijn halfjaarlijkse controle, zijn mijn bloedwaarden niet in orde......
Maar ja geen gewrichtspijn, dus waarschijnlijk toch richting galblaas, gelukkig donderdag de echo, ga me toch wel wat zorgen maken.
Heb nu echt een enorm baalmoment, ik ben verdomme nog maar 26, houd het dan nooit op?
Maar ja geen gewrichtspijn, dus waarschijnlijk toch richting galblaas, gelukkig donderdag de echo, ga me toch wel wat zorgen maken.
Heb nu echt een enorm baalmoment, ik ben verdomme nog maar 26, houd het dan nooit op?