japaans restaurant

14-06-2010 09:44 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet er iemand een goed japaans restaurant in utrecht (of ergens in de buurt)?
als je googelt op japans restaurant vind je vast wel iets
Bedoel je een fusionkeuken van Japans en Javaans? (zie titel)
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik zou niet googelen op Japaans restaurant iig
dit misschien?
In Nieuwegein heb je een goeie, maar dat is Japans, ik ben niet helemaal zeker of je dat ook zoekt, aangezien je in de topictitel en je OP het over Japaans hebt.
op internet zijn er zo veel verschillende recensies dat ik door de bomen het bos niet meer zie

maar ik bedoelde japans, de aaaaa is een beetje blijven haaaangen
In Blaricum zit ook een goeie
Asian Tower is een goede.
quote:Tama schreef op 14 juni 2010 @ 09:57:

maar ik bedoelde japans, de aaaaa is een beetje blijven haaaangen2x, jaaahaaa
Konichi Wah in Utrecht is heel goed, maar prijzig. Ook lekker: LE:EN, da's meer Aziatische fusion hapjes/tapas-achtig. Ik vond daar alles wat Japans georienteerd was erg goed, de curries enzo wat minder.

En er zit nog een grote Japanner aan de Amsterdamsestraatweg, een stukje buiten het centrum. Daar heb ik lang geleden weleens gegeten, volgens mij was die prima.
Wat een originele namen hebben die restaurants he
Kimono in Hilversum! En betaalbaar...
Konichi Wah op de Mariaplaats Utrecht is inderdaad wel goed. Ze hebben vóór in de zaak goeie sushi, die echt razend vers is, wordt gemaakt op bestelling, dus niet zo'n lopend bandje oid). In het resaurant hebben ze ook teppan yaki en gerechten vd kaart. Beiden kan natuurlijk ook.
Computer says nooooo
Op de Voorstraat zit een goed sushitentje. kyushu

Het is er erg klein, dus je kunt er rond etenstijd het beste even reserveren.

Ben zelf een grote sushi-fan en ik vind het daar altijd erg goed smaken!
in amsterdam zit het sakura hotel, daar zit een japans restaurant met een michelin ster...schijnt 1 van de beste te zijn...maar wel prijzig volgens mij...maar veelmenen zeggen dt het het dik waard is
Ik denk dat je het Okura bedoelt?

Daar zit idd het Yamazato, erg de moeite waard. Inderdaad erg duur helaas, beste tip is om daar eens te gaan lunchen.
Computer says nooooo
quote:summer73 schreef op 14 juni 2010 @ 12:54:

Ik denk dat je het Okura bedoelt?

Daar zit idd het Yamazato, erg de moeite waard. Inderdaad erg duur helaas, beste tip is om daar eens te gaan lunchen.ja die bedoel ik ja was de naam even vergeten
Konichi Wah

Of -hoeheethijookalweer- aan de voorstraat.

Of kijk voor alle restaurants en recensies even op Iens
Dat zeg ik....
Je schreef het natuurlijk op z'n Utrechs...
Ehm, even denken...
In het Okura zit ook Sazanka, ook prijzig maar wel ontzettend lekker! Verder op de Nieuwe zijdsevoorburgwal zit Kobe house,, ook daar erg lekkere sushi.

Ik moet er wel bij zeggen dat lekker Japans toch vaak aan de prijs is maar vaak de prijs wel waard door de heerlijke verse vis
[quote]BananaBanshee schreef op 19 juni 2010 @ 19:48:

In het Okura zit ook Sazanka, ook prijzig maar wel ontzettend lekker! Verder op de Nieuwe zijdsevoorburgwal zit Kobe house,, ook daar erg lekkere sushi.

/quote]

Dit komt erg lachwekkend over, je gaat naar Kobe house om sushi te eten?! Nou ja, anyway,

Voor heel gerichte restaurantvragen pak ik er iens bij en dan word ik niet heel vrolijk als het gaat om japanners in utrecht.

http://www.iens.nl/restaurant/utrecht/japans
quote:wijnands schreef op 20 juni 2010 @ 09:49:

[quote]BananaBanshee schreef op 19 juni 2010 @ 19:48:

/quote]

Dit komt erg lachwekkend over, je gaat naar Kobe house om sushi te eten?! Nou ja, anyway,

Voor heel gerichte restaurantvragen pak ik er iens bij en dan word ik niet heel vrolijk als het gaat om japanners in utrecht.

http://www.iens.nl/restaurant/utrecht/japans

Ben toch wel heel benieuwd waarom dit lachwekkend overkomt.... Jij eet nooit sushi met iemand die bijvoorbeeld niet zo dol is op sushi en zoekt dan een combinatie van sushi en teppanyaki? We praten over betaalbaar sushi eten dus vandaar meerdere suggesties....

Overigens scoort Kobe op Iens een 7,6... misschien gewoon eens een kijkje nemen... http://www.kobehouse.nl/menu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven