Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
@Steph: Heel veel sterkte vandaag. Dit is vast een loodzware dag voor jullie. Sterkte ermee, er zijn veel gedachten ook bij jullie.

@plieno: Leuk dat de PC-koorts weer heeft toegeslagen. Rustig aan beginnen, dan blijft het leuk.

@Noa-Lynn: Die buurman houdt iedereen lekker bezig. Ik blijf het leuk vinden om erover te lezen. Hopelijk blijf jij er ook lol in houden om erover te schrijven.

@chayuz: De tips van Neferisis kan ik alleen maar onderschrijven. Uitdaging naar de buitenkant, zodat er gerold kan worden en ontdekt kan worden. Misschien met klittenband ergens nog wat verstopplekjes maken tussen de bladeren (een nest, wat jong beestjes). En het is handig als het goed wasbaar materiaal is en dan niet te zwaar.

Ik had vannacht/vroeg in de ochtend ineens 2 Hurrays. Mijn kaarten naar Wit-Rusland en Duitsland waren aangekomen. Geen hele bijzondere bedankjes.

Nieuwe kaarten gaan naar Noord-Ierland (Engeland dus) en opnieuw Duitsland.

Nog 1 kaart en ik heb er 60 verstuurd en dan mag ik weer een extra kaart onderweg hebben.

Iedereen veel post toegewenst. Hier verwacht ik ook nog een aantal kaarten. Het verschil tussen verstuurd en ontvangen is nu 8, dus dat is best veel.

Lampje
@Steph: Heel veel sterkte vandaag. Dit is vast een loodzware dag voor jullie. Sterkte ermee, er zijn veel gedachten ook bij jullie.

@plieno: Leuk dat de PC-koorts weer heeft toegeslagen. Rustig aan beginnen, dan blijft het leuk.

@Noa-Lynn: Die buurman houdt iedereen lekker bezig. Ik blijf het leuk vinden om erover te lezen. Hopelijk blijf jij er ook lol in houden om erover te schrijven.

@chayuz: De tips van Neferisis kan ik alleen maar onderschrijven. Uitdaging naar de buitenkant, zodat er gerold kan worden en ontdekt kan worden. Misschien met klittenband ergens nog wat verstopplekjes maken tussen de bladeren (een nest, wat jong beestjes). En het is handig als het goed wasbaar materiaal is en dan niet te zwaar.

Ik had vannacht/vroeg in de ochtend ineens 2 Hurrays. Mijn kaarten naar Wit-Rusland en Duitsland waren aangekomen. Geen hele bijzondere bedankjes.

Nieuwe kaarten gaan naar Noord-Ierland (Engeland dus) en opnieuw Duitsland.

Nog 1 kaart en ik heb er 60 verstuurd en dan mag ik weer een extra kaart onderweg hebben.

Iedereen veel post toegewenst. Hier verwacht ik ook nog een aantal kaarten. Het verschil tussen verstuurd en ontvangen is nu 8, dus dat is best veel.

Lampje
Oooh Steph, heel veel sterkte vandaag en de komende tijd...
Steph heel veel sterkte vandaag!

Wij zijn hier voor luchtige dingen maar ook voor de dingen die wat zwaarder zijn. Je verdriet mag je hier altijd uiten.
Steph, veel sterkte!

Kaatje, kom jij eens naar het Lush topic

Ligaa, ik vind dat een leuke, zomerse kaart!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Steph veel sterkte!!

Ik had 2 kaartjes vandaag, Finland en Italië. Verder mag ik nu nog 1 onderweg hebben maar ik wacht even. Binnen 5 dagen zijn er 2 expired, Australie (al meer dan een maand niet online geweest) en dan China. Raar dat het echt 2 zijn, die van China had wel gereageerd maar het kaartje (nog) niet ontvangen. Ik had even gekeken, mss ben k vergeten ze op te sturen, maar een ander kaartje die ik die dag heb aangevraagd is wel geregistreerd, dus daaraan ligt het niet.. Nuja, binnen 5 dagen 2 expired, ik wacht even voor adressen. Ben toch druk bezig in de keuken

Lampje jij verwacht idd nog een paar kaarten :-) Ik sta er maar 3 achter ofzo, dus het wordt kalmer bij mij :-)
Steph heel veel sterkte vandaag en de komende tijd!!!
Wie is die man met enorme wenkbrauwen en zwarte bos haar die aan de tafel zit bij voetbal? is dat 'onze oude Dani' soms ?

Afschuwelijk hoe hij praat. Slecht nederlands en wát hij zegt slaat nergens op.

Ontopic: geen hurrays, vandaag gaan er wel weer wat kaartjes de bus uit
Sweetcandy, voetbal in het algemeen slaat nergens op. Ik ga zo vast richting mijn werk, zucht zelfs de voorbeschouwing wordt hier gekeken (NOOOO)

overdreven gedoe allemaal... (gelukkig maar dat smaken verschillen)

Ik ga zo mijn kaartje naar Duitsland op de post doen, een extreme kattenvrouw die 2e staat met verstuurde kaarten! toevallig had ik laatst een lading lelijke kattenkaarten gekocht bij de kringloop :D

Oeh en wat het boxkleed betreft, ik blijf in de paars/groen sfeer, heb bij de action leuke handdoeken en theedoeken gekocht (stof is stof) de ene kant wordt dus een boom met blaadjes en de andere kant OF soort patchwork met rondjes OF patchworkachtig iets met vlinders, wat zouden jullie doen (nee we weten nog niet wat het wordt al hebben wij onze vermoedens )
Off-topic:

Een vreemde nacht achter de rug. Ik ging om een uur of half twee naar bed, had overal net het licht uitgedaan en moest nog even in de keuken zijn, toen ik daar onder het rolgordijn door een zaklantaarn naar binnen zag schijnen. Ik er naar toe geslopen en als een duveltje uit een doosje vanachter het aanrecht plotseling omhoog voor het raam. De persoon aan de andere kant van het glas schrok zich een ongeluk en rende weg en twee tellen later schoot een tweede persoon tussen onze auto's weg en vloog achter die ander aan. Een heterdaadje dus.

Politie gebeld en die kwamen 10 minuten later poolshoogte nemen. Kon natuurlijk weinig doen, ik had alleen twee mannen in donkere kleding gezien (capuchon op, de ene met een bontrand eraan) en gezien welke kant ze opgingen. Even bij onze auto's gekeken of er braakpogingen waren, niks te zien.

Om half drie lagen man en ik weer in bed, maar door alle adrenaline pas vroeg in de ochtend ingeslapen. Al met al niks dramatisch, maar ik voel me toch ongemakkelijk. Manlief is best vaak een nacht van huis, binnenkort zelfs een week.
Zo! Dat is schrikken!

Zijn jullie ramen en deuren allemaal goed afgesloten?

Is er iets te halen, wat ze gezien kunnen hebben? (Flatscreen, laptop?)

Is er de laatste tijd meer ingebroken in jullie buurt?

quote:sweetcandy schreef op 14 juni 2010 @ 12:48:

Wie is die man met enorme wenkbrauwen en zwarte bos haar die aan de tafel zit bij voetbal? is dat 'onze oude Dani' soms ?

Afschuwelijk hoe hij praat. Slecht nederlands en wát hij zegt slaat nergens op.Kenneth Perez, Deense voetballer, speelt bij FC Twente
Jeetje neferisis dat is schrikken !!! Je wilt er toch niet aan denken als... Gelukkig heb je ze kunnen verjagen en is de politie geweest.

Oja: sterkte Steph !!! Voor nu, maar ook de komende periode
Janna, in de buurt wordt regelmatig ingebroken en wij hebben lang geleden na een inbraakpoging al alles met keurmerkdingen beveiligd. Maar het idee dat er mensen rond je huis rondsluipen... We hebben geen flatscreens, en andere waardevolle spullen zijn niet in het zicht.
Dus als het goed is, zouden ze door die keurmerk dingen niet binnen kunnen komen?

Ik las laatst ergens dat als er in de buurt ingebroken is, dat een verhoogde kans geeft op een inbraak. Dus goed dat jullie alles hebben laten beveiligen!

Kun je een hond lenen anders?
quote:Janna80 schreef op 14 juni 2010 @ 13:23:

Kun je een hond lenen anders? Dan durf ik zelf ook niet meer in mijn huis rond te lopen
Hihi, hij kan ook buiten?
@neferisis een heterdaadje! toe maar ik moet er niet aan denken maar in jou geval geluk dat je nog even iets moest halen...

Ik hou ervan dat de postbode speciaal met z'n auto voor mijn deur stopt en dan 1 kaartje van PC in mijn brievenbus stopt!

Eentje uit NL, een hele leuke!
quote:chrisy1 schreef op 14 juni 2010 @ 14:32:

Eentje uit NL, een hele leuke![/i]Nodig je Nederlandse mensen die leuke kaartjes sturen wel uit om hier te komen schrijven? (Enne, mee te doen aan hyves ruils enzo, tzt...)
quote:sweetcandy schreef op 14 juni 2010 @ 12:48:

Afschuwelijk hoe hij praat. Slecht nederlands en wát hij zegt slaat nergens op.Hij is Deens, je hoort het als hij praat. Ik vind het knap dat hij zo goed Nederlands spreekt. Wat hij zegt vind ik zeker wel ergens op slaan.
Steph

Chayuz bedankt voor je leuke kaart!!
Steph en net wat de anderen zeggen, je mag het ook altijd hier spuien.

Chayuz, bedankt voor je kaartje, die kwam vandaag aan! Leuk zo'n aankleedpop!

Gisteravond laat nog een Hurray uit de USA.

Helaas heb ik een kaartje naar Duitsland die al 58 dagen onderweg is en het is de 2e account van die meid. En daarmee is ze al bijna 2 maanden niet online geweest. Ik ga ook niet nog een kaartje sturen.

Ik heb trouwens inmiddels al 7 expired kaarten. En de meesten zijn ook al heel lange tijd niet online geweest. Degenen die nog wel actief zijn, reageren niet op mijn berichtjes en in 1 geval heb ik al een 2e kaartje gestuurd maar die wordt ook niet geregistreerd.
Net een kaartje uit de brievenbus gevist, uit Taiwan. Het is een foto van een plafond van een of ander station, heel erg gaaf met allemaal verschillende kleuren glas enzo.

Het meisje heeft de kaart zelf gemaakt: het is een foto die haar vader heeft gemaakt. Vond het een erg leuke kaart!

Stond trouwens op geschreven: 10.6.9 dus ik neem aan dattie op 9 juni 2010 verstuurd is. Maar bij de ''traveltime'' op PC stond 62 dagen.....lijkt me erg stug want zo lang woon ik nog niet op mijn nieuwe adres

Ik mag nu overigens 6 kaartjes onderweg hebben dus ik ga zo nog 2 nieuwe adressen aanvragen.
Haai iedereen!

Steph hoe gaat het? Was het een mooie rustige uitvaart? Nogmaals sterkte.

Cestelle, jeetje wat een hoop expireds... Kunnen ze daar niet wat tegen doen.. Dat mensen die zo lang niet online zijn geweest dat je die gewoon geen kaart kan sturen ofzo..

Neferisis. dat is schrikken zeg... Ik ben zelf nooit zon held, wbt alleen in een groot huis slapen en zou na ik zoiets zou mee gemaakt hebben helemaal niet meer fijn liggen... Gelukkig zitten overal goede sloten op!

Chayuz, ben heel benieuwd naar je boxkleed straks:)

Hier vandaag geen post. wel een hurray vanmorgen vroeg. Mn kaart naar Duitsland is na 20 dagen aangekomen. Ze vond em erg leuk en heeft hem direct favoriet gmaakt. En dat voor een stadskaartje van Alkmaar....

Net even een nieuw kaartje geschreven, naar Igor uit Brazilie... iiiieeeuuuwww ik vind het een beetje een spook... In zijn voorstel stukje op postcrossing.com staat You are so special person:) He bah slijmbak..Maar goed hij krijgt de goudvis van de postcardstore!

En nu ga ik me snel omkleden! Ga straks eerst kinesis doen en daarna een uurtje steppen!! Tot later!!
Tine, ik zou willen dat ze daar wat tegen zouden kunnen doen.....

Ik vraag net een nieuw adres aan..... USA, naar een supernerd, lees maar

I'm interested in computer graphics and photography. I write poetry sometimes and create things so that I can share my drawings or photos with other people on deviantART

The only countries I've ever visited are USA, Canada and England so I'd love to see postcards from anywhere. My favorite postcards would be those of architecture, especially religious architecture and artistic postcards, but I'm on postcrossing to "visit" the world, so I would appreciate anything.

I'm 47 and program computers for a living. I really enjoy the problem solving and sleuthing that programming often requires--it's always something different.

I have 8 nephews and nieces and a large extended family. My grandfather is 97. I'm fortunate enough to have known most of my great-grandparents.

I enjoy traveling and find driving very meditative, but I hate driving in big cities. I also am a telephone addict and fortunately, the telephone is much less expensive than it was 15 years ago.

I really enjoy mathematics and engineering. I like understanding math concepts and working with geometry. Also, I build digital electronic circuits, but I haven't done that for a while.

I'm really isolated from TV (a good thing). I don't really enjoy it and my TV turns on maybe once a month and then only to watch a movie

Wat ga ik hier nou in godsnaam heen sturen, hij heeft geen favorites....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven