Mode & Beauty alle pijlers

Tango shoes

14-06-2010 17:07 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,

Ik had even een vraagje. Ik heb vandaag schoenen gekocht bij Tango shoes, maar ben helaas niet tevreden erover. Weten jullie toevallig of je geld terug krijgt bij een ruiling of krijg je een tegoedbon??

Alvast bedankt!!
bel de winkel?
Als iemand het toevallig weet is het toch ook goed )
Ja, je krijgt je geld terug.
Ik heb geen motto.
Vaak hangt het er bij winkels ook wel vanaf wie er achter de balie staat en hoe je jezelf op stelt. Sommige winkels hebben regels en soms houdt men zich er aan en soms niet.

Ik zou zeggen: ga er eens langs, leg je probleem uit en kijk wat er gebeurt
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Via de webshop krijg je ook je geld terug. Hopen dat ze dan maar niet te moeilijk gaan doen. Ik vroeg me gewoon af wat voor regeling Tango Shoes heeft bij een ruiling. Najah ik ga ervan uit dat je gewoon je geld terug krijgt.
Staat het niet op de achterkant van je bon??
Tango biedt echt hele slechte service!!! Ik moest met het wetboek zwaaien om mijn gelijk te krijgen! Ging om hakken die in de 1e vijf minuten afbraken! Sja er is op gelopen... Duh. Maar jullie product is ondeugdelijk...
het staat helaas niet duidelijk op de bon, alleen dat je het binnen 8 dagen mag ruilen. Dus of je je geld terug krijgt, komt niet duidelijk naar voren.

Dj Momo dat is inderdaad wat minder. Je hoort wel gewoon een goed service te krijgen vooral als het product niet deugt
quote:DJ Momo schreef op 14 juni 2010 @ 17:29:

Tango biedt echt hele slechte service!!! Ik moest met het wetboek zwaaien om mijn gelijk te krijgen! Ging om hakken die in de 1e vijf minuten afbraken! Sja er is op gelopen... Duh. Maar jullie product is ondeugdelijk...

Ik heb juist hele goede ervaringen met Tango. Ik had een keer een suede laars die binnen 1 dag kapot was, Het leer was gescheurd op een rare plaats. Omdat het om een fabrieksfout ging kreeg ik een nieuw paar laarzen en daarbij geld terug, omdat die laars inmiddels in de aanbieding was!!

Het zal er dus inderdaad enorm aan liggen wie je treft.
zo zie je maar empress. ik kom er nu echt nooit meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven