Tango shoes
maandag 14 juni 2010 om 17:12
Vaak hangt het er bij winkels ook wel vanaf wie er achter de balie staat en hoe je jezelf op stelt. Sommige winkels hebben regels en soms houdt men zich er aan en soms niet.
Ik zou zeggen: ga er eens langs, leg je probleem uit en kijk wat er gebeurt
Ik zou zeggen: ga er eens langs, leg je probleem uit en kijk wat er gebeurt
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
maandag 14 juni 2010 om 17:32
maandag 14 juni 2010 om 19:19
quote:DJ Momo schreef op 14 juni 2010 @ 17:29:
Tango biedt echt hele slechte service!!! Ik moest met het wetboek zwaaien om mijn gelijk te krijgen! Ging om hakken die in de 1e vijf minuten afbraken! Sja er is op gelopen... Duh. Maar jullie product is ondeugdelijk...
Ik heb juist hele goede ervaringen met Tango. Ik had een keer een suede laars die binnen 1 dag kapot was, Het leer was gescheurd op een rare plaats. Omdat het om een fabrieksfout ging kreeg ik een nieuw paar laarzen en daarbij geld terug, omdat die laars inmiddels in de aanbieding was!!
Het zal er dus inderdaad enorm aan liggen wie je treft.
Tango biedt echt hele slechte service!!! Ik moest met het wetboek zwaaien om mijn gelijk te krijgen! Ging om hakken die in de 1e vijf minuten afbraken! Sja er is op gelopen... Duh. Maar jullie product is ondeugdelijk...
Ik heb juist hele goede ervaringen met Tango. Ik had een keer een suede laars die binnen 1 dag kapot was, Het leer was gescheurd op een rare plaats. Omdat het om een fabrieksfout ging kreeg ik een nieuw paar laarzen en daarbij geld terug, omdat die laars inmiddels in de aanbieding was!!
Het zal er dus inderdaad enorm aan liggen wie je treft.