Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Hey janine,

in mijn dromen is de bevalling ook altijd een eitje!! Hahaha

Verder dit weekend een kinderwagen uitgezocht. Zit gewoon drie maanden levertijd op. Hij wordt nu een week voor mijn uitgerekende datum bezorgd. We hebben de maxicosi wel al meteen meegekregen voor het geval hij eerder wil komen, dan moet babyboef toch van het ziekenhuis mee naar huis vervoerd kunnen worden.

En voor de rest baal ik verschrikkelijk dat ik de wedstrijd maar halfbakken kan volgen zo.... We mogen geen scherm van mijn werkgever helaas en internet zal wel overbelast zijn. Heb helaas geen vrije dagen meer over anders had ik lekker vrijgenomen. Boefman gaat gezellig met al z'n collega's kijken...jaloers.
ow boefje.. das niet leuk! knuf voor jou.

Een kinderwagen uitzoeken, kijk dat zijn de leuke dingen om te doen.
@boefje: hopelijk gaat het niet mis met die levertijd! Belachelijk zeg, je moet dus eigenlijk alles al aanschaffen voor goed en wel weet of het goed zit...

Ik zit ook 'gewoon' te werken vandaag. Ben in mijn eentje thuis, en dan ga ik toch niet zo snel voor de TV zitten, zo leuk vind ik dat voetbal nou ook weer niet. Ik moet nog een boel kopen en doen in de stad, ik denk dat het vanmiddag wel lekker rustig zal zijn daar

@janine: maak er een goede dag van! Die moeheid lijkt me echt heel irritant. Maar je, er gebeurt ook zo veel bij jou van binnen nu!

Veel plezier vanmiddag met kijken!
@Boefje: even nieuwsgierig: wat voor kinderwagen is het geworden? ik vind een bugaboo zo leuk, maar zoooo duur....
je moet niet zien hoe... maar toch 2-0!!! tweede doelpunt was netjes afgemaakt door kuijt.. we vieren hier een klein feestje.

ow, we hadden lekkere dingen erbij.. hmmmm
je moet niet zien hoe... maar toch 2-0!!! tweede doelpunt was netjes afgemaakt door kuijt.. we vieren hier een klein feestje.

ow, we hadden lekkere dingen erbij.. hmmmm
vind het een beetje eng.. geen gespannen borsten en niet meer misselijk.. zelfs geen vlaagje meer.. hopen dat niets ergs is.
sorry wilde ik even kwijt
@ Pipo: Wij hebben de Maxicosi Mura 4 Fast Forward 2010 (zwart/grijs) uitgezocht. Ik heb maar een klein autootje dus het onderstel moet er wel inpassen. Deze en die van Bugaboo waren het kleinst. Ik wilde geen Bugaboo omdat je kindje dan vrij laag ligt...ik vind het leuker als de reiswieg dus wat hoger op het onderstel staat. Plus dat de Bugaboo nog veel duurder is.

Enneh....natuurlijk ga ik jullie foto's sturen als babyboef geboren is!! Sowieso komt er nog wel een update binnenkort met bolle buik en het kamertje als die helemaal af is!

X Boef
@ Janine: even relaxed doen meisje.... Je voelt echt niet de hele tijd vanalles hoor. Zolang je geen bloed verliest is er in principe niks aan de hand. Als mijn babyboef niet beweegt voel ik ook helemaal niks hoor! *Soms vergeet je wel eens even dat je zwanger bent.* En wees blij dat je niet misselijk bent!!!! Misschien krijg je wel een kwaalloze zwangerschap....jippie!!!
@boefje: ja, eigenlijk moet ik blij zijn dat ik vandaag een keer alles lekker vindt.. haha! Heb alleen zo'n last van hooikoorts.. ik nies alles onder (ja, getsie)..
@Janine: is het ook niet zo dat misselijkheid vooral bij het begin van de zwangerschap hoort? Misschien trekt het bij jou nu al weg. LIjkt me ook een hele gekke fase waar je nu in zit hoor. Straks krijg je een buikje en wordt het wat tastbaarder. Of zie je nu al wat?

@Boef: mooie wagen! Lekker strak En je hebt gelijk, die bugaboo is wel en beetje laag ja en duur maar ik wil hem nog steeds.
@pipo: nog niks te zien.. en nog geen gram aangekomen..

@boefje: ja, mooie wagen.. kannie wachten tot ik ook mag uitzoeken!
Mooie wagen boef! En updates over mooie buiken en babykamers zijn altijd welkom. Mijn schoonzusje moet nog 4 weken, dus ook spannend. Ze moet de kleine in ieder geval tot we terug zijn van vakantie binnen houden

Janine: fijn dat je niet echt veel last hebt van kwaaltjes.....buiten het heel erg moe zijn. Is mijn collega ook. Heel vervelend, maar gewoon aan toe geven.....als dat het enige is....houden zo!

Bugaboo is idd leuk.....maar ik moet bekennen dat dat de enige wagen is waar ik "rijervaring" mee heb Zou niet weten welke soorten, maten enz er allemaal zijn.

Eerst Assieman in de vakantie maar eens op het onderwerp krijgen.

Ik heb ook eens een droom gehad over mijn bevalling. Was een hele prettige bevalling, kon alles goed voelen, hele speciale ervaring....maar idd bijna geen pijn! De betere versies dus.

Zo, mijn tas staat zo goed als ingepakt klaar. Nog even een stofzuiger door huis, de laatste dingetjes doen.....de katjes zijn net opgehaald.....dus vakantietijd!

Tot over 2 weken. Hopelijk met een zwangere erbij. Nukje en moimoi.....ik duim voor jullie.
@assie: fijne vakantie.. geniet er flink van! En tot snel!
Fijne vakantie Assie!!!!

En die kinderwagen lijkt wel heel saai zo maar ik heb allang bedacht dat ik hem ga opvrolijken met een fleurig dekentje.
Fijne vakantie Assie

@janine

Hopelijk word je na de echo wat zekerder van je zaak. Dan zie je het hartje!

@boef

Mooi wagen hoor!

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Vier dagen eerder dan mijn normale -toch al korte- cyclus. En ik baal ervan, want het kwam juist zo mooi uit met de huwelijkereis.
@Frutje: laten we het er gewoon ophouden dat je heeeel veel eitjes hebt! Je bent vaker ongesteld en je hebt dus meer kans om zwanger te worden! (ik probeer je wat op te peppen )
@frutje: je eitjes staan te springen.. hoe kort is normaal je cyclus? 25 dagen toch? mijn moeder had ook een korte cyclus en is een keer door het spiraaltje (koper) heen zwanger geworden.. hoezo vruchtbaar..!
Hmm springende eitjes in overvloed... haha! Bij het terugrekenen kwam ik bovendien tot de conclusie dat het nu dag 23 ipv 25 is. Valt dus nog wel mee. Ik voel me wel echt bleeh. Buik-, rug- en hoofdpijn en een beetje misselijk. Kortom: ik ben even zielig. Zit strontsacherijnig op mijn werk waar het eigenlijk best druk is. Maar het is zoveel en zoveel verschillende projecten dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Zo meteen maar eens een interview doen...
frutje: dan hoef je niezo lang te wachten.. heerlijk is dat! twee van mijn vriendinnen zijn na 3 rondes zwanger geraakt maar hadden beide een cyclus van 35 dagen.. dus ja, dan moet je toch best lang wachten elke keer.. en ik kan je zeggen dat wachten is vreselijk!

Veel sterkte met het doorkomen van deze zware dag!
Frutje

@Janine: ben jij inmiddels alweer lekker misselijk

Pipoman heeft kunnen regelen dat we de vreselijk dure bruidssuite met korting kunnen krijgen. Dan is hij nog steeds vreselijk duur maar staat er wel champie en een jaccuzzi op ons te wachten na het feest. Heb er nu al zin in!!!
@pipo: wauw. een jacuzzi.. heeeeeerlijk. dat zul je dan wel nodig hebben hoor!

Niet misselijk, soms een klein vlaagje.. maar wel heeeel lichte steekjes in mijn buik.. alsof er ruimte moet komen ofzo..
Wauw Pipo!!!! SUPERGAAF joh......
@pipo... ach je trouwt ook maar 1x dan moet je het er ook van nemen toch! Lijkt helemaal geweldig.. na een daverend feest heerlijk superdeluxe-chillen in een mooie bruidssuite met alles er op en eraan...! Pure goddelijkheid...

Hier weer zoooo ontzettend saaaaaaaaaaaaaai...!!!! heb wel een geboortekaartje kunnen ontwerpen vanmorgen dat scheelt..

vanavond eten we lekker risotto.. hmmmmmmm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven