Mode & Beauty alle pijlers

Verbrand

14-06-2010 21:16 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij het strijken van een nieuwe zwarte blouse, was het ijzer te heet. Gevolg= glanzende doordrukking (geen ijzervorm)

Heb hem maar nu in de was gedaan. De naad is ook verzilverd.

Ik heb dit wel eens bij broeken gehad, maar het scheen nooit door, enkel aan de binnenkant.
Zonde zeg!
Ah klote zeg!
Je hebt de stof verbrand, helaas geen wasmachine die daar wat aan doet ben ik bang! Balen zeg.
Zal kijken of er zaterdag nog 1 in de winkel is, zag ze nu afgeprijsd. Maar mijn maat zal er niet bij zitten.
Dubbel genaaid dus, én verknald met strijkijzer én nu al afgeprijsd. Succes!
Oeh dat is zwaar balen!

Is het van een bekend merk? Want dan is hij misschien nog op internet verkrijgbaar.
Wel van een bekend kledingketen, ik zou eventueel in een andere stad kunnen kijken. Maar heb daar eigenlijk nu ook geen tijd & geld voor.

Wat een pech en dat terwijl ik altijd zo voorzichtig ben.
Dat is meestal zo. Op de spullen waar je het zuinigst op bent, gebeurt altijd als eerste iets mee.

Misschien de winkel laten bellen naar een ander filiaal. Dat bespaart in ieder geval tijd.
Ga het zaterdag proberen, maar acht de kans klein. Heb het al een tijd geleden gekocht.

Dacht eerst nog dat het niet naar de buitenkant doordrong, maar ja. Dunne stof.

Ben er echt pissig om, zeg!

Hoopte dat de was het zou afkoelen, maar er is natuurlijk niks aan te redden.
Het is erger dab verwacht, zelfs iets gescheurd.

Nee, ik kan hem echt niet aan!
@ Ksenija

Als het goed is kun je dit verhalen op je verzekering. Het is brandschade.
beter het bloesje verbrand dan jij.....
Het is niet zo'n duur ding, hoor!

Lijkt me eigenlijk ook niet iets voor een verzekering.

Maansa; dat zou mijn moeder nou ook zeggen.

Zegt ze ook altijd van de auto; zorg jij dat jij geen krassen krijgt!

Maar baal er gewoon ff van, heb het geen 1 keer aangehad en wilde het vrijdag aan doen. Had een superleuk outfit.

Misschien dat mijn moeder woensdag even langs de winkel, om te kijken voor de zekerheid.
Als de winkel het niet terugneemt, gewoon proberen.

Daarvoor heb je de verzekering. Je kunt voor zoveel dingen je verzekering aanspreken.
De winkel heeft niks terug te nemen, IK ben onvoorzichtig geweest. Verzekeringen zijn ook niet gek, ik vind je wel erg naief. Je kan amper "echte" zaken regelen, laat staan een blouse van een paar tientjes.
@Lucifer; lijkt me niet dat je verzekering dit dekt. Zou ook geen goede zaak zijn, dan kun je alles wel gaan claimen. Gaan de premies nog meer omhoog....
quote:maansa schreef op 14 juni 2010 @ 22:26:

beter het bloesje verbrand dan jij.....

Nee, hier heeft ze wat aan. Wat een dooddoener.

Ksenija, wat ongelooflijk balen! Kun je het nog aan met een vestje er over heen ofzo?

Echt heel erg shit!
Nou ja. het was een suggestie. Blijkbaar hadden mijn ouders in Nl een goede verzekering. Ik heb ooit een duur kledingstuk dat bij het strijken was verbrand terug gekregen van de verzekering, omdat het brandschade was,

En van de winkelier heb ik een blouse vergoed gekregen omdat ik er zo doorheen streek.

Maar goed, tijden veranderen kennelijk.
Het was ook duidelijk goed bedoeld, Lucifer!

Gelukkig was het niet duur en...

IK HEB ER 1 WETEN TE SCOREN!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven