Wondje lelijk gehecht
maandag 14 juni 2010 om 20:30
Het is misschien stom maar vorige week is er een stukje speekselklier verwijderd, hiervoor werd er een sneetje onder mijn oorlel gemaakt, Van het wondje/litteken zou na de genezing niks meer te zien zijn aldus de folder.
Maar nu zit m'n oorlel heel raar/dubbel aan mijn hoofd gehecht, kan er eigenlijk wel van janken...Kan ik hiermee terug naar de arts? of is het gewoon pech?!
Maar nu zit m'n oorlel heel raar/dubbel aan mijn hoofd gehecht, kan er eigenlijk wel van janken...Kan ik hiermee terug naar de arts? of is het gewoon pech?!

maandag 14 juni 2010 om 20:41
Het is een week geleden! Natuurlijk ziet het er nu nog niet perfect uit, door zwelling, wondvocht ed.
Vetrouw je het echt niet, dan kun je inderdaad wel gewoon een afspraak maken bij de kno(?)arts waar je geweest bent op korte termijn. Is het echt niet goed, kan het nog gefixed worden hoor, ook als het langer geleden is.
Vetrouw je het echt niet, dan kun je inderdaad wel gewoon een afspraak maken bij de kno(?)arts waar je geweest bent op korte termijn. Is het echt niet goed, kan het nog gefixed worden hoor, ook als het langer geleden is.
maandag 14 juni 2010 om 21:13
Meestal trekken dat soort wondjes prachtig bij, dus ik zou nog even afwachten.
Als het een lelijk litteken blijft, kan het opnieuw geopend worden, er wordt dan alsware een nieuwe wond gemaakt, de oude wondranden worden dan verwijderd.
Nu kun je iniedergeval nog niks doen, het moet echt even genezen, dan pas kun je er echt wat zinnigs over zeggen.
Als het een lelijk litteken blijft, kan het opnieuw geopend worden, er wordt dan alsware een nieuwe wond gemaakt, de oude wondranden worden dan verwijderd.
Nu kun je iniedergeval nog niks doen, het moet echt even genezen, dan pas kun je er echt wat zinnigs over zeggen.
maandag 14 juni 2010 om 21:36
Dit was vanaf het begin al zo, ik had het eerst niet gezien omdat de verdoving doorgeschoten was naar mijn oog, die kon ik niet meer dicht krijgen en zag een beetje dubbel. en aangezien ze ook 2 verstandskiezen hadden weggebroken, was ik er niet echt mee bezig.
De volgende dag heb ik contact gehad met de assistente van de huisarts maar die vond het onzin dat de huisarts er naar zou kijken.
De volgende dag heb ik contact gehad met de assistente van de huisarts maar die vond het onzin dat de huisarts er naar zou kijken.

maandag 14 juni 2010 om 21:44
\Mwah, ik denk dat het uiteindelijk nog wel mee gaat vallen. Als je ooraanzet minder dik en rood wordt, zie je dat hapje nieteens meer waarschijnlijk. Als de hechtingen eruit gaan ontspant het ook wat meer..... ik zie dit nog wel goed komen (en heb er kijk op) maar weet niet hoede oorspronkelijk vorm van je oorlellen is.
Maar bij twijfel kun je teruggaan. Vraag is wel: wat het je ervoor over om het weer net als eerder te hebben? Ik denk dat dit maar weinig anderen op zal vallen als het geheeld is....
Maar bij twijfel kun je teruggaan. Vraag is wel: wat het je ervoor over om het weer net als eerder te hebben? Ik denk dat dit maar weinig anderen op zal vallen als het geheeld is....
maandag 14 juni 2010 om 21:50

maandag 14 juni 2010 om 23:01
Die silliconen pleisters zijn geweldig. Ik gebruik ze al 8 maanden na verwijdering van een moedervlek en het litteken is heel mooi geworden.
Jouw litteken ziet er dik en gezwollen uit, maar ik zou wel even teruggaan. Die assistente heeft er niets over te zeggen hoor! Gewoon er op staan dat de behandeld arts het even bekijkt.
Jouw litteken ziet er dik en gezwollen uit, maar ik zou wel even teruggaan. Die assistente heeft er niets over te zeggen hoor! Gewoon er op staan dat de behandeld arts het even bekijkt.
maandag 14 juni 2010 om 23:20
Hm, ik vind het vreemd. Ik vergelijk dit verhaal met de hechtingen vanwege de elleboog-operatie. Ik ben een aantal keren voor controle en voor klachten teruggegaan naar het ziekenhuis, vooral in april en mei. De artsen zeiden herhaaldelijk dat de hechtingen netjes zijn uitgevoerd. Ik kan ze niet zien, tenzij ik een spiegel gebruik. Een deel van het litteken op mijn elleboog is bijna onzichtbaar.
Deze aandacht zouden ze ook aan je oorschelp moeten geven, Marloesz. Ze zouden het genezingsproces op een soortgelijke wijze moeten volgen dan mijn artsen met de genezing van mijn elleboog.
Ik ben het overigens wel met Wintermuts eens.
Deze aandacht zouden ze ook aan je oorschelp moeten geven, Marloesz. Ze zouden het genezingsproces op een soortgelijke wijze moeten volgen dan mijn artsen met de genezing van mijn elleboog.
Ik ben het overigens wel met Wintermuts eens.
World of Warcraft: Legion