Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Hey Ingmagh, tegelijkertijd gepost :-)

Hoe is het met jou?

En ik heb dat topic wel gevolgd ja, maar wat is er aan de hand dan?
Nou, er schijnt helemaal niks ergs aan de hand te zijn, maar ze kijkt niet meer op het forum én haar e-mail is gehacked ofzo. Ik vind het raar en vraag me af of een forummer die we toch al een tijdje kennen, en waar ik naar mijn idee zelfs een foto op dat fototopic van heb gezien, nu ineens of niet bestaat, of heel raar bezig is. Ik ben benieuwd hoe dat afloopt!

Met mij gaat alles verder prima hoor! Lekker aan het werk, over 10 minuten begint de voetbalwedstrijd, maar geloof dat er hier toch niet heel soepel mee om wordt gegaan helaas.
Je zal ook eens geluk hebben, met je baas... mag je niet kijken op het werk?

Ik zal zo het topic eens opzoeken, maar het klinkt inderdaad su-per-vaag. Helaas.

Er is toch veel misbruik hè, van de anonimiteit van internet.

Maar voor nu: Hup Holland Hup!!!

Sterkte met het bloedprikken, lieve Robo.

Alvast een warme begroeting, voor als je straks thuiskomt.

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Robo, mag ik even je topic 'lenen', om onze lieve Leo te steunen?

.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Och, ik zit nu mijn tijd te verdoen op het NL-DK topic en via de lifestream van nu.nl. Ik maak het allemaal gewoon mee hoor!
Bo moet dat bloedprikken nu nog steeds in je ader? of kunnen ze het ook uit de site halen? Ik dacht dat wel eens gezien te hebben bij kinderen.

Als het in je ader moet dan hoop ik dat het in een keer is gelukt.....

Gewonnen het Nederlands elftal! gelukkig maar, anders was heel Nederland (waaronder mijn Man) in de depristand geschoten! En ík heb lekker mijn boodschappen in een über rustige winkel kunnen doen.
Ik zie dat ik het woordje Man met een hoofdletter heb geschreven, zou dat wat over onze relatie zeggen?
In ieder geval dat je 'm mateloos overschat
Ja haha maar het IS ook een mateloos lieve schat !
Prikken is in de ader, voor het bloed, want in het lab doen ze niet aan bloed afnemen via de site.

Geeft niet, het ging goed.

Leuk dat NL gewonnen heeft, dat maakt de kansen wat groter dat we verder komen!

Hier in huis ben ik degene die voetbal kijkt, Ro interesseert het 0,0. Gelukkig worden de wedstrijden gestreamd, dan kan ik ze kijken.
Jammer dat het niet uit de site kan, maar je hebt het gehad gelukkig. Morgen dus een afspraak met Petit, erg spannend altijd weer...heeft hij dan je bloeduitslagen al? Wel heel fijn dat jullie samen kunnen, dan ben je niet zo afhankelijk van die taxi.

Ik moet snel aan het koken nu, anders is het niet op tijd klaar.

fijne avond en eet smakelijk!
Succes voor de afspraak morgen Robo. Ik hoop dat Petit iets positiefs kan zeggen en dat het gif zijn werk doet.
lieve leo, geen idee wat je troubles zijn maar in ieder geval een knuffel

Bo, genoten van het voetbal? Hier is itsman de gek. Die kijkt alle wedstrijden die hij kan kijken. Maar dat scheelt dan heb ik meer forumtijd

Ik heb voetbal gekeken op het werk. Nou ja, we hadden buiten overleg maar als er getoeterd werd op die rotdingen renden we naar binnen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bo als de finale Nederland-Frankrijk is ben je nog wel voor Nederland hè?

Ben benieuwd naar je bloeduitslagen morgen bij Petit.
Phoehee, voor mijn zoon, die de franse nationaliteit heeft, was Frankrijk heel lang nummer 1 , maar nu na 20 jaar hier is het (met nog steeds een beetje moeite) Nederland, als die er uit liggen gaan we gewoon net zo graag verder met Frankrijk!

Tuurlijk is Bo voor Nederland, je blijft natuurlijk wel trouw aan je vlag, ze staat vast voor elke wedstrijd het volkslied mee te blèèren toch?
Tuurlijk ben ik voor Nederland!!!

Ik vind Frankrijk leuk hoor, het is hier fijn wonen, maar ik ben en blijf Nederlandse, in hart en nieren

En als ik niet voor NL meer kan zijn omdat ze eruit liggen is mijn natuurlijke neiging om voor Engeland te zijn, maar dat zal ik hier maar niet hardop zeggen, in het dorp...

Ben ook benieuwd wat petit zegt, maar het zal wel niks spectaculairs zijn. Ik denk dat het een evaluatie wordt van de eerste sessies chemo, en we zullen waarschijnlijk bespreken wat er de komende tijd staat te gebeuren.

Ik heb net zelf frietjes gemaakt, met een komkommersalade en een stukje gerookte makreel. het was heerlijk!
O zeker lekker, hier ook! zelfgemaakte frietjes met gerookte zalm bleekselderij en sla.

Ik heb verleden jaar de Actifry voor mijn verjaardag gekregen, het is een heerlijk ding, je kunt er vanalles in maken. Ik maak er wel het meest frietjes in, maar drumsticks en kipnuggets en speklapjes gaan ook erg goed en dat alles met bijna geen vet.

Zit ik wel een beetje reclame te maken, maar ik vind het een fijn ding zonder frituurlucht in huis.

Hopelijk geen gekke dingen morgen bij Petit, hoogstens een goede bloeduitslag en een geslonken stolsel.
Ik was het topic al wat dagen kwijt in mijn 'laatste gepost' lijst, zijn er hier al weer 14 nieuwe pagina's!

Bo, morgen dus weer naar Petit, ben benieuwd. Wat heerlijk te lezen hoe je je op de pups verheugd. Zo leuk, van die kleine bolletjes wol! Geniet van de voorpret.

En Leo, ik zie dat jij een goed kan gebruiken...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
voor Leo!

Succes bij Petit, Bo!

En verder een hoi-doei vandaag. Ben afgedraaid van het werk, moe en een beetje sjagge, ga zo maar snel naar bed. Trusten
Broer en schone zuster zijn weer weg. Ze hebben hier voetbal gekeken. Vanavond lekker asperges gegeten en even de kermis hier in het dorp (in de straat zelfs) op gelopen. ( 4 snoep en eetkramen, 3 tentjes voor de kinderen, een rups, botsauto's en een draaimolen en dat was de kermis. Schoonzus en ik hebben in de rups gezeten en we kregen de slappe lach om het onnozele gezicht van broer die er niets van snapte. Moeilijk hoor de slappe lach in een kermisattractie. Ik deed het bijna in mijn broek van het lachen en je kunt er niet uit. Maar we waren al heel erg lacherig. Er stond van gisteravond nog een pannetje pindasaus op het gasstel wat behoorlijk dik was geworden. Ik doe dat dan met een stukje keukenrol uit de pan halen. Het leek wel een drol, en ik vroeg mijn broer waarom zijn hond nog niet zindelijk was en liet het zien. Die ging bijna over zijn nek en rende weg. Dus schoonzus en ik stonden in de keuken al te gieren van het lachen. We waren behoorlijk melig en als je dan de kermis op gaat kun je gekke dingen doen.
Ik ga naar bed nu, maar ik heb weer even hard gelachen om dat pindadrollenverhaal
Lekker zelf friet maken. Heerlijk fijn je zo van genoten heb. Snel weer naar werk best druk. Ik mis gewoon soms gewoon huisvrouw was. Tja maar goed op werk was haast iedereen orange en radio uitslag gehoord Bij mijn schoonouders was het redelijk. Enkel pff zijn zo ze weten als beter. Nu ik ook niet maar hun ook niet. Lekker zo pindadrol deed vroeger met ontbijtkoek en water ook grappig. Liefs iedereen anita nu snel fietsen maar weer diepe rust
Môgge meissies,

Soms heb je dat. Dat melige. Maar we hebben wel gelachen.

Het was gezellig en Nederland heeft gewonnen. Hoe mooi.

Ik ben nu aan het werk. Nog één nachtje slapen.
Pindasausdrollen hahaha.

Okkie is gedraaid en al een beetje ingedaald. Hij heeft toch geluisterd dus naar mijn strenge woorden. Vrijdag nog een bevestigingsecho.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven