Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Fijn Bo, wat je te horen hebt gekregen is best gunstig, de markers zelfs iets omlaag, dat moet betekenen dat de chemo iets doet, ze waren tot nu toe immers steeds gestegen? Nu weer een dosis eroverheen en wie weet kunnen ze de ziekte zo nog een hele tijd terugdringen/ stilzetten.

Lekker uit eten, heel goed gedaan! een maand dat moet zeker gevierd worden! Hopelijk komen er nog vele vieringen.

Dat van die duim tegen mijn pols kon ik ook, maar nu net geprobeerd en dat gaat niet meer
Mooi Ro, iets gezakt, heeft die rotkanker toch weer mooi even een pasje op de plaats moeten maken.

Je hebt nu dus een weekje rust. Geniet er maar van.

Hopelijk is het weer mooi bij jullie. Hier staat zo'n koude Noorderwind, niks aan buiten.
Best goed nieuws, Bo. En leuk dat jullie uit eten zijn geweest. Een maand getrouwd, zo'n aanleiding voor een feestje mag je natuurlijk niet aan je voorbij laten gaan.

Haha, jij hebt ook rare vingers, Bo.
Dat zijn toch gematigd positieve berichten, Bo. Markers iets gezakt, bloed goed genoeg om door te gaan... Maar nu eerst na donderdag een weekje rust, fijn! Hebben jullie bij jullie "trouwrestaurant" gegeten?

Hoewel ik best lenige vingers heb, lukt het me niet om met wijs- en middelvingers een hartje te maken. Met duimen en wijsvingers is het een makkie, dus bij deze een duimen/wijsvingershartje!

Ik ben vanmiddag en vanavond bij mijn moeder. Ik heb haar meteen na mijn werk opgehaald uit het ziekenhuis, waar zij een ingreep aan haar rug heeft gehad: er zijn een aantalgevoelszenuwen platgelegd, in de hoop dat ze zo minder tot geen pijn in haar rug heeft. Toen ik haar zag lopen was ze al een stuk minder het gebogen vrouwtje dat ze de afgfelopen tijd was, ze kan wat meer strekken. Als dat het vooruitzicht is, ben ik (en zij ook, neem ik aan ) helemaal tevreden.

Och meiden, nog 4 dagen werken, nog 9 nachtjes slapen en dan begint mijn vakantie. Ben er behoorlijk aan toe (valt ook helemaal niet op geloof ik, ik meld bij zowat iedere post hoe lang nog...)! Ach ja, zo hebben we allemaal wat om naar uit te kijken: Bo en Zoebie de pups, Phoehee haar eigen kleine en ik vergeet ongetwijfeld nog andere belangrijke en/of heuglijke momenten.
Toch een kleine opsteker bij Petit Robo.

En bedankt voor dat rare hartje! Volgens mij heb ik mijn vingers verstuikt bij het proberen. Ze zijn te kort om zoiets te vormen. Zelfs geen klein hartje.
Nog 18 nachtjes slapen Bo en dan komen de puppy's.
18 dat is al snel! nu ga ik jullie een goede avond wensen en me snel even omkleden, we hebben een feestje vanavond, nog voor mijn verjaardag en die van mijn man, hij is vandaag echt jarig.

Vanmiddag ging de bel (we hebben intercom) was er een man die zei ''bloemen voor u'' natuurlijk meneer komt u boven, ik doe de deur even met de buzzer open. Komt er na een hele tijd een man met 10 bossen armetierige rozen die hij voor 10 euro per stuk verkocht wat een truc om binnen te komen zeg.......
Bo, blij te lezen dat jullie lekker uit eten zijn geweest en dat die markers in ieder geval een daling lieten zien.

Gefeliciteerd met je maandtrouwdag!

Gefeliciteerd Gelukkeling, met je man :-) En héél veel plezier gewenst met het feestje. Wat trek je aan? Een jurk, iets feestelijks?

Wij hebben in de tuin gezwoegd gewerkt aan het hondenhok. Nu even uitpuffen met een salade met makreel en dan zoeken naar een stream van de wedstrijd van Brazilië!

Ik voel nu al dat ik het niet laat ga maken vanavond....
Sjur, ik ben ook aan het aftellen hoor. Ik moet nog 34 nachtjes. Dat is nog 23 werkdagen als ik me niet vergis. Iets langer nog dan jij, maar dan mag ik ook heerlijk 3 weken met de tent richting Oostenrijk. Heerlijk vooruitzicht. Alleen al daarop kan ik nog even door. Ik ben nu weer thuis aan het werk, omdat ik op het werk nogal zenuwachtig word van alle mensen die wilden dat ik sneller werkte. Maar ik ben maar in m'n eentje om een heel hotel opnieuw in te tekenen, van iemand anders' gegevens omdat ik geen tijd heb om de metingen te verrichten. Dus dan nu maar rustig anderhalf uur aan de gang.

Gefeliciteerd Gelukkeling! Maak er een mooi feestje van. Na afgelopen periode is je dat zeker gegund. Komen je zoon en schoondochter en stieffamilie ook?

Bo, toch wel fijn dat de kuur in ieder geval iets uit begint te wijzen. Hoewel de markers niet altijd alleen maar op tumoren wijzen toch? Nou ja, Petit zal er wel verstand van hebben en als hij het "positief" bracht, dan is het zeker nieuws om voor uit eten te gaan. En anders is een maand getrouwd dat ook zeker! (wij vergeten onze jubileums elke keer. Ergens helemaal in het begin zijn we uit eten geweest omdat we drie maanden samen waren, maar daarna hebben we nooit meer iets echt gevierd. Van de zomer zijn we 3,5 jaar samen. Misschien toch maar eens wat aan doen. Jij weet nog wel een leuk restaurant geloof ik, he?)

En het hok, is het echt zwoegen, of wil Ro het gewoon af hebben voordat hij weer aan het werk moet? Nog even en dan is het zover. Nog 18 nachtjes, spannend hoor!

Ik ga even aan de gang!

liefs
Robo toch voorzichtig goed nieuws, gezakte markers. Bo strikes back!

En gefeliciteerd met jullie jubileum, 1 maand alweer wat vliegt te tijd. Houden jullie nu als trouwdatum de Vegas of de Franse datum aan? Of beide voor dubbel feest? (zou voor het laatste gaan)

Ingmagh lekker naar Oostenrijk de bergen in, heerlijk. Maak je een mooie foto van jou in Dirndl? Kan je mij nog je 06 mailen dan stuur ik je een sms als Okkie er is, je bent dan denk ik op vakantie!

Gelukkeling gefeliciteerd met je man.

Zoebie morgen is spannend! Hoe zal Sedi reageren? En leuk al die puppie inboedel, ze zullen het bij jou ook naar hun zin hebben.
Oja en dat hartje met je vingers kan ik ook, vrij makkelijk eigenlijk sorry!
Pfft ik moest nog notulen maken van een vergadering van 19 mei. Gelukkig wist ik alles nog. Ik schrijf alles altijd maar summier op omdat ik de notulen altijd meteen maak.

Nou ja die taak zit erop.

Ik kan me nu helemaal aan de puppy's geven. Ik denk ook dat ik ze zo leuk vind dat ik helemaal geen tijd meer kan vinden voor het forum. Dus als jullie me missen, het komt door twee kleine wolbaaltjes.
Bo, dus toch nog een opsteker. Gefeliciteerd met je huwelijksdag

Gelukkeling gefeliciteerd met manlief

leo

ik kan geen hartje maken en als mijn duim mojn pols raakt is hij waarschijnlijk gebroken. Maar ik kan ook niet met gestrekte benen mijn tenen aanraken. Dus ergens is er iets niet goed gegaan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bo, gefeliciteerd met je één maand getrouwd zijn! En toch een beetje goed nieuws nog gekregen van Petit.

Zoebie, hoe laat haal je de hondjes op? Je moet morgen natuurlijk wel verslag uit komen brengen he! Raar hoor, maar ik verheug me er op....puppies zijn zó leuk! Grote honden ook hoor, heb vanavond weer smakelijk gelachen om Tara. Die ging helemaal los in de polder met een plastic flesje. Raar beest, maar zo lief...
Robo, wat fijn dat je toch nog wat positief nieuws krijgt op deze feestdag!

Zoebie, succes en vooral veel plezier met de hondjes, geniet ervan!
Morgen tussen 10 en half 11 ben ik bij de hondjes. Ik denk zo rond 12 uur terug te zijn. Het is zeker een vreemd (maar heerlijk) idee dat hier morgen twee puppy's ronddartelen, die niet eens van mij zijn.

Vanmiddag kreeg ik bij de slager een oranje leren voetbal. Hij moest nog opgepompt worden. Dus ik leg de In elkaar gedeukte bal op de magnetron. Sedi heeft alleen maar naar die bal liggen kijken en naar mij. Duidelijk dat ze niet snapte waarom ze hem niet kreeg. Toen manlief thuis kwam en we hem op wilden pompen, bleek die lek. Morgen een andere halen. Sedi had pech maar is met manlief naar het voetbalveldje hier tegenover gegaan met een andere bal. Kon ze zich toch nog even lekker 10 minuten uitleven. Ze blijft met die grote bal aan het rennen en na 10 minuten is ze uitgeput. Als je haar laat gaan is ze er wel een half uur mee bezig.

Jaja Bo, Border Collies en ballen. Je komt er nog wel achter, want de puppy's rennen er ook al achteraan heb ik gezien.
Oh spannend Zoebie! De eerste foto's dus ook rond 12 uur?
Zoebie, ben je de hondjes al aan het halen?
quote:ingmagh schreef op 16 juni 2010 @ 08:17:

Oh spannend Zoebie! De eerste foto's dus ook rond 12 uur? Of video...?
Ik ben nog aan het werk hoor. Nou ja nog maar drie minuten, maar toch.
Ja, en dan een webcam erop en live streamen

Nee hoor, zo erg is het nog niet. Maar ik ben wel benieuwd of ze bij je kunnen aarden en of je ze in die 17 dagen wat kunt bijbrengen. Benieuwd ook hoe je eigen hond op twee van die aandachtvragertjes reageert!

Bo, hoop jij ook weer bent bijgekomen van de drukke dag gisteren! Mooi weer op komst, of net zo erg als in de Cote d'Azur? (al ligt dat net zo ver van jouw huis als je van ons af woont geloof ik).
Bo, zo spannend, nu gaat het snel met de pups. Fijne zonnige dag vandaag.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Zo alles in de auto gezet. Geld gehaald en nu dan op weg. Tot 12 uur. Ik ben er gewoon een beetje zenuwachtig van.

Doei doei.
Zoebie, ben net te laat opgestaan merk ik!!!

Heel veel plezier en ik denk aan je én aan Joe en Sam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven