Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Jeetje Zoebie, je krijgt het nog voor elkaar dat we jaloers worden zo!

Heerlijk dat melige. Ik hou daar wel van. Lang geleden dat ik zó hard gelachen heb dat ik er van in mijn broek plaste trouwens. Heb het ooit een keer gehad tijdens mijn les mechanica (en dat is serieuze kost hoor!) Ik had het niet meer. En ik wilde zo graag stoppen, maar het lukte niet. Uiteindelijk ben ik ouderwets de klas uit gezet om op de gang uit te razen. Het erge was ook dat ik in mijn eentje zo moest lachen. Geen idee meer waarom!

Maar Zoebie, klinkt lekker volwassen

Gelukkeling, gelukkig dat hij zo'n mateloze schat is. Maar wel eentje die zijn strijkwas weggeeft Nee hoor. We hebben het hier allemaal over het algemeen wel getroffen geloof ik. Fijn te weten dat er meer dan 1 leuke man op deze aardbol rondloopt!

Oh trouwens, als Frankrijk met ons in de finale wil komen, zullen ze eerst moeten winnen. De eerste wedstrijd hebben ze toch gelijk gespeeld?

Robo, succes vandaag. Hopelijk weer een keer een positief geluid van Petit. En fijn dat je samen kunt gaan, geeft een hoop VSL rust, denk?

Anita, rustig aan he! Denk aan jezelf. Maar het klinkt wel alsof je er plezier in hebt te werken.

Leo, in al je misère even een van mij. Hoop dat je 'm snel niet meer nodig hebt!

Liefs allemaal
Oh Phoehee, wat fijn! Dat klinkt alsof het helemaal goed gaat komen. Nog 8 weken ofzo?
Nog 6 wk en 4 dagen!
Dank voor de knuffels en lieve woorden!

Bo, sterks vandaag he bij Petit, we gaan allemaal weer mee hoor in gedachten.

Sterkte voor vandaag, Bo.

Elynn, ik zal wel iets verkeerds doen of rare vingers hebben, maar ik krijg niet én mijn wijsvingers rond én mijn middelvingers recht om een hartje te maken. Heb je het zelf geprobeerd? Ik voel me een beetje debiel als ik het doe, compleet met tong uit de mond en schele ogen
Heel veel sterkte bij Petit, ik hoop dat hij je alleen maar (naar omstandigheden) positieve dingen te melden heeft.

Ingmagh nu je het zegt, dat had ik je al eens verteld! ja iedereen heeft zo zijn gebreken en over het geheel genomen is hij, ondanks het niet kunnen koken en strijken, voor mij toch een toppertje hoor.

Phoehee goed nieuws, het gaat dus allemaal naar wens, wat spannend joh, wij zitten straks allemaal achter het scherm als je gaat bevallen en dan kun je tussen de weeen door ons op de hoogte houden op je aaifoon.

Zoebie lekker flauwe poepgrappen, mijn vader had er ook een heel scala van, we lagen regelmatig dubbel, nu nog als we het er over hebben.

Leo voor vandaag
goedemorgen

Bo, in mijn gedachten ben ik bij je

Leo

heerlijk zoeb zulke grappen

Poehee, nog even dus. Fijn dat het allemaal naar wens gaat.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Haha, Ingmagh. Heb het net ook geprobeerd en het lukt me! Het geheim is, denk ik, je handen schuin naar je toe te houden.

*Stelt zich voor dat Ingmagh dit nu verbeten gaat oefenen*
Lieverd, hopelijk heeft Petit al iets goeds te melden.

Ik duim voor je en het kaarsje brand.

Ik moest een tafeltje halen dat ik had besteld, maar het was er niet. Ik kwam met een soort dekbed thuis waar de puppy's op kunnen liggen. Het kan in de wasmachine en het koste maar 5.-

Ideaal dus, Sedi zal het na die tijd wel inpikken denk ik.

Eigenlijk was het flauw, maar dat gezicht van mijn broer maakte dat we zo vreselijk moesten lachen. Het was voor mij ook weer erg lang geleden dat ik zo heb gelachen.
Het lukt me écht niet!

Heb je korte vingers?
Dag lieve Robo, en allen hier,

Kom ook even zeggen, dat ik aan je denk, en de hoop uitspreek, dat je strakjes met goed nieuws thuis komt.

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:ingmagh schreef op 15 juni 2010 @ 11:49:

Het lukt me écht niet!Ik heb t ook geprobeerd, het lukt wel, maar met de duimen.
Ik heb juist vrij lange vingers.. Ach, als het Binkie ook niet lukt, dan ben jij misschien juist wel raar Elynn
Is goed, dan ben ik gewoon raar.
mij lukt het ook niet overigens, zelfs niet als ik heel vreemde gezichten erbij trek
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mij lukt het net, je moet wel lenige vingers hebben en je wijs en middelvingers heel ver spreiden.

Zoebie mannen en poep(luiers) dat gaat al niet samen.

kennen jullie het gedicht van de wind? mijn vader droeg het altijd voor en wij als kinderen vergingen zowat van de lol.

het gaat zo:

Een scheet is maar een wind,

een stuiver voor wie hem vindt.

een dubbeltje voor wie hem naloopt

een kwartje voor wie hem aan elkaar knoopt

hij roept, hij poept, hij raast en blaast,

verlaat de poepdarm

maakt éven de broek warm

en vervolgens met een schel gefluit,

de broekspijp uit!

en ieder die niet beter weet,

lacht om zijn eigen scheet!
Haha. Ja die is leuk Gelukkeling.

Mijn man heeft anders ook altijd de luiers verwisseld hoor. 't Is gewoon wennen, net als wij vrouwen. Hoewel ik inderdaad mannen ken die er bij staan te kokhalzen.

Mij lukt het ook niet, terwijl ik wel al mijn vingers uit elkaar kan.

Ben zo benieuwd wat Petit heeft gezegd. Ze zijn natuurlijk inkopen voor Sam en Joe aan het doen.
Ik voel me steeds raarder.
YEah, het is me gelukt! Morgen geen kracht meer in m'n vingers, maar ik ben in ieder geval net zo raar als Elynn!

Ben ook benieuwd wat Petit te zeggen heeft. Hoewel er volgens mij alleen maar bloed geprikt is, toch?

Is je huis al sam-en-joe-proof Zoebie?
quote:Elynn schreef op 15 juni 2010 @ 13:23:

Ik voel me steeds raarder. ik kan het ook hoor
²Ben er weer!

Was een korte afspraak, alleen alles doorgenomen van hoe het gaat tot zover.

De markers zijn iets gezakt, niet spectaculair, maar toch. Het bloed is goed genoeg om zo door te gaan, dus 4 weken chemo, 1 week rust.

daarna hebben we in een restaurant gegeten, want tsja, we zijn vandaag toch één maand getrouwd

En eh, ik kan dat hartje ook maken hoor, met mijn handen! Makkelijk zelfs Maar goed, ik kan ook mijn duim plat tegen mijn pols aanleggen, dus misschien ben ik wel vreemd.
Lekker Bo samen uit eten. En alweer een maand getrouwd. Gaat snel hé.

En toch ook al een beetje resultaat als de markers iets gezakt waren. Dus de chemo doet zijn werk. Misschien niet zo spectaculair als je had gehoopt, maar ze waren gezakt. Niet eens gelijk gebleven. En dat is het belangrijkste.

Mijn huis is altijd al hondenproef geweest hoor. Daar hoef ik weinig aan te veranderen.
Wat een fijn nieuws, Robo.

Ieder 'klein' stapje in de goede richting is er 1.

En vele kleine stapjes, kunnen één grote maken toch??.

Fijne huwelijksdag gewenst. .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven