Gezondheid alle pijlers

Schuimende urine

14-06-2010 18:54 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Moet je het niet op een forum vragen, maar aan een deskundige...je huisarts ofzo.
.
Uuh... weet je echt zeker dat het niet door schoonmaakmiddelen komt? Ik heb het ook altijd een beetje als ik thuis plas, maar op mijn werk hebben we een toilet met een 'plateautje', en dan komt het dus nog niet direct in contact met het water in de pot, en dan schuimt het niet.
quote:misschicken schreef op 14 juni 2010 @ 19:34:

Jij bent wel dól op topics openen he? Misschien ga je daar wel zo van schuimen...Tis dat jij het zegt....
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:klazienaveen schreef op 14 juni 2010 @ 20:09:

[...]

Ja tuurlijk maar zoals je had kunnen lezen had ik me tot het openen van dit topic niet gerealiseerd dat het iets zou kunnen zijn waarvoor ik naar de HA zou moeten, dus toch goed dat ik het topic heb geopend want anders had ik er nooit wat mee gedaan.

Als jij je zorgen maakt om je urine dan heb je meer aan een arts dan aan een forum.

NEXT!
quote:misschicken schreef op 14 juni 2010 @ 20:27:

[...]

Als jij je zorgen maakt om je urine dan heb je meer aan een arts dan aan een forum.

NEXT!

Ik maak me geen zorgen om mijn urine ik vroeg me iets af.

LE-ZEN
Ga morgen nou gewoon met je ochtendurine naar de HA en dan weet je het direct.

Succes ermee!
Ik vraag me ook wel eens iets af....maar daar open ik dan niet om de dag een topic over.
nou, kan het niet wat vriendelijker?

Je kunt best een paar dagen wachten mits je geen andere klachten hebt. Als je toch zorgen maakt dan kun je ook morgen gaan, ik zou wel eerst even bellen, soms willen ze liever dat je het in het lab laat controleren, ze kunnen in het lab preciezer kijken naar eiwitten in de urine. De stikjes zijn niet altijd even betrouwbaar.
Hey Klazienaveen,

Het kan idd komen doordat je (veel) meer eiwitten binnen hebt gekregen dan normaal (door vlees en vooral vis). Ik zou er ook gerust nog even mee wachten, hoor, voor je naar de huisarts gaat, zeker als je verder geen klachten hebt.

Mocht je nou vegetarisch zijn, dan weet ik het ook niet

En trek je nix aan van de negatievere reacties: zie topic 'waarom zeuren mensen zo' onder 'actueel'

Succes!
Staat trouwens onder 'overig'... en ik zie dat jij die gestart hebt
.
Linda, geniaal! hahahaha
En tis nog een nieuweling ook

Maar Klaas/Keutel ik zou gewoon morgen echt even gaan en dus niet wachten, echt niet.

Die eiwit deeltjes zijn nml te groot voor je nieren om te filteren en kunnen je nieren dus beschadigen zeg maar.

Zou ook wel twee dagen kunnen wachten maar toch, beter snel bij zo iets.
Mijn vriend heeft dit ook vaak. Soms denk ik zelfs (na doorspoelen) dat hij de wc heeft schoongemaakt. Maar dat hij dat niet doet, had ik eigenlijk wel kunnen weten.

Toen ik hem over dit topic vertelde zei hij dat het bij hem vast komt omdat hij vaak per ongeluk shampoo inslikt. Dus.
quote:Linda0123 schreef op 14 juni 2010 @ 21:10:

Hey Klazienaveen,

Het kan idd komen doordat je (veel) meer eiwitten binnen hebt gekregen dan normaal (door vlees en vooral vis). Ik zou er ook gerust nog even mee wachten, hoor, voor je naar de huisarts gaat, zeker als je verder geen klachten hebt.

Mocht je nou vegetarisch zijn, dan weet ik het ook niet

En trek je nix aan van de negatievere reacties: zie topic 'waarom zeuren mensen zo' onder 'actueel'

Succes!Sorry, maar dat is echt flauwekul. Normaal gesproken plas je eiwitten nl. niet uit, die passen niet door de filtertjes van je nieren, als het ware. Schuim op je urine=even laten sticken bij de HA.
quote:Pelikaan schreef op 14 juni 2010 @ 22:17:

[...]

Sorry, maar dat is echt flauwekul. Normaal gesproken plas je eiwitten nl. niet uit, die passen niet door de filtertjes van je nieren, als het ware. Schuim op je urine=even laten sticken bij de HA.Eiwitten zitten dan ook niet in je urine, maar de samenstelling (afvalstoffen) is wel degelijk anders (waardoor het dus schuimt). Niet helemaal duidelijk verwoord
Hoeft geen ochtendurine te zijn. Beste is om zo vers mogelijke urine in te leveren (lees: daar plassen). Maar dat zal de huisarts / assistente / verpleegkundige op het lab je ook kunnen vertellen. Je moet ook even in een schoon potje plassen, om te voorkomen dat je urine stiekem via het potje besmet raakt met het een of ander...
quote:ramiaatje schreef op 14 juni 2010 @ 19:01:

even naar de huisarts gaan en vragen of je urine getest kan worden op infectie en op eiwitten.Of je gaat gewoon naar de huisarts en legt je vraag voor, en laat dan de beste man of vrouw zélf bedenken wat voor onderzoek daar eventueel bij noodzakelijk is.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Klinkt niet raar. Ik denk dat ik dat inderdaad weleens gezien heb.
En? Inmiddels al contact gehad met je huisarts?
quote:misschicken schreef op 14 juni 2010 @ 20:36:

Ik vraag me ook wel eens iets af....maar daar open ik dan niet om de dag een topic over. Ah, dus als jij dat niet doet, hoort iemand anders dat ook niet te doen! Sjonge, die logica van sommige mensen is echt verhelderend
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dit is afgelopen. Nog nooit van gehoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven