Gezondheid alle pijlers

Schuimende urine

14-06-2010 18:54 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik heb hier geen last van. Volgens google kun je last hebben van nierfilterontsteking.
Of je hebt veel eiwitten gegeten.
Haha gisteren bij de lunch wel 2 eitjes op, maar dat is niks nieuws.
Lijkt me niet normaal, maar ben geen dokter
Teveel bier??
Nee niet teveel eiwitten gegeten maar teveel eiwit in je urine.

(kan komen door te veel eiwit maar ook door dat je nieren de eiwitten niet goed kunnen filteren, dus dan zit daar het probleem)

Kan ook zijn dat je gewoon enorm hard plast, maar ik zou even mijn urine laten checken bij de HA.
Als je zeker weet dat het je urine is (en niet je toiletblok oid) zou ik die even laten controleren bij de huisarts. Ze dopen er een stickje in en weten meteen of je eiwit in je urine hebt (en dat kan idd verschillende oorzaken hebben, waarvan natuurlijk sommige ernstiger dan anderen).
even naar de huisarts gaan en vragen of je urine getest kan worden op infectie en op eiwitten.
quote:mika65 schreef op 14 juni 2010 @ 19:00:

Teveel bier??Plas puur bier
Had er niet bij nagedacht dat het misschien iets zou kunnen betekenen, stom eigenlijk. Ik kijk het even een dag of 2 aan en als het dan nog is ga ik even met mijn plasje naar de HA.
Als het daadwerkelijk teveel eiwitten in je urine zijn zou ik gewoon morgenochtend even een potje ophalen en niet twee dagen wachten.
.
als je geen andere klachten hebt (koorts, pijn, misselijk, beroerd gevoel, ) dan kan het echt wel 2 dgn wachten hoor.
dan moet je niet te veel kracht zetten als je piest, maar het er gewoon uit laten lopen
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Dat idee heb ik ook hoor Ramiaatje. Tot 10 minuten geleden had ik niet het idee dat het uberhaupt iets zou betekenen.
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 14 juni 2010 @ 19:20:

dan moet je niet te veel kracht zetten als je piest, maar het er gewoon uit laten lopen

Dat doe ik ook niet hoor, plas heel rustig, maar zal er bij het volgende toiletbezoek nog even op letten om extra rustig te plassen :-)

Haha wat een onderwerp
Ik weet niet hoe ik een topic kan kopieren, maar als je hiernaast bij google even urine intoetst krijg je een soortgelijk topic hierover. Mss heb je er wat aan?
heb je dan alleen urine ingetoetst? Als ik dat doe krijg ik van alles maar niet over schuimende urine.
Jij bent wel dól op topics openen he? Misschien ga je daar wel zo van schuimen...
Ik zou hier geen twee dagen mee wachten nee. Zie inderdaad ook het andere topic. Schuimende urine heb je over het algemeen niet zomaar en als er wel iets ernstigs aan de hand is (kan zonder andere klachten te hebben), dan kun je beter gewoon meteen naar de huisarts.
Ik toetste in 'schuim urine'. Het topic heet 'Urine'.
.
.
quote:amalia schreef op 14 juni 2010 @ 19:57:

Ik toetste in 'schuim urine'. Het topic heet 'Urine'.

Ah ok dat had ik niet gedaan had alleen op urine gezocht.

Ik ga nog even kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven