Mode & Beauty alle pijlers

Buik

15-06-2010 09:40 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even een beetje zeuren...

Tot nu toe zat ik er niet mee dat mijn buik wat dikker en niet meer strak is na mijn zwangerschap. Hij zat toch verstopt onder dikke lagen kleding in de winter.

Maar nu gaan we vrijdag met vakantie naar de zon en vind ik het opeens toch wel heel erg jammer dat mijn buik niet is terug geveerd en dat ik er ook niets aan gedaan heb!!!

Nou ja misschien maar zo'n bikini kopen die over je buik valt...
Weet je wat een tankini is?

Mijn moeder draagt die altijd; daar zij een ietwat onfortuinlijke buik heeft en de rest van haar lichaam shaped is.

Zoek maar eens op, misschien wel wat voor jou
precies, dat heet een badpak en alle vrouwen die gebaard hebben zouden zo'n ding moeten dragen
Ach, ik draag met mijn obesitas ook gewoon een normale bikini. Vind ik het lekkerst zitten, en het vet verdwijnt niet spontaan als er een heel dun stukje stof overheen zit.
Liever elitair dan een pauper!
Dat klopt Kalliope, maar het staat wel iets flatteuzer.

Jij voelt je blijkbaar evenwel prettig in een 'gewone' bikini.

Prima, fijn voor jou en goed van je! Alle respect!

Dat werkt echter niet bij iedereen zo...
Ach, er zijn meer vrouwen die ook een buikje hebben.

Het is je eerste zomer na je bevalling, volgend jaar kan je er al heel anders uitzien, als je dat wilt en er naartoe werkt.

En wat je dan niet hebt kunnen veranderen kun je ook proberen te accepteren.

Dit jaar gewoon even doorheen maar wel genieten van de prestatie die jouw buik geleverd heeft..;-)

En dat kan best gewoon in een mooie bikini toch?
..popcorn?
Wat is erger dan iemand in bikini die geen bikini-lichaam heeft?

Iemand die geen bikini-lichaam heeft en in bikini gaat, om er doodongelukkig bij te lopen.

Beter een stevige vrouw blij in badpak, dan doodongelukkig in bikini.
Je hebt zulke mooi tankini's

Na drie bevallingen, goed in vorm maar met een buik waag ik mezelf ook niet meer in bikini, maar gelukkig zijn er genoeg allternatieven die ook heel vrouwelijk zijn

deze bijvoorbeeld, met een mooi decoleté

http://www.trendystyle.net/fotoweek/index9.html
meds, 16 minuten geleden

precies, dat heet een badpak en alle vrouwen die gebaard hebben zouden zo'n ding moeten dragen

Niet als je weer helemaal bent teruggeveerd.
quote:1eendje schreef op 15 juni 2010 @ 09:55:

Iemand die geen bikini lichaam heeft en in bikini gaat, om er doodongelukkig bij te lopen. Of ongelukkig in een badpak omdat ze van jou geen bikini mag dragen omdat ze geen bikinilijf heeft.
Klopt Liesken, maar dan kan ik toch nog wel een tegengeluid laten horen? Dat je ook zonder het lichaam van een model gewoon een bikini mag dragen. En dat je je daar - na misschien eerst een paar minuten te moeten wennen - gewoon lekker bij kan voelen.
Liever elitair dan een pauper!
quote:meds schreef op 15 juni 2010 @ 09:47:

:puke:

Ik draag nog liever een joggingpak op het strand dan zo'n zweterige tankini...Sorry, ben het er niet mee eens. Als ik iets lomp vind is het vrouwen onder de 40 met een badpak/tankini als ze wat vetjes hebben.

Ik vind zowel een badpak al tankini op zich best mooi, maar als je er dingen mee gaat verhullen sla je de plank mis.

Mooi bruin worden vind ik veel beter staan.

Dus mss even snel een paar x onder de zonnebank voordat je het strand op duikt?
Ik vind zo'n tankini vaak juist het buikvet accentueren ipv. verhullen. Vaak komt dat buikspek nog net tussen bovenstukje en broekje uitblubberen.

Verder ben ik het eens met eendje. Draag gewoon waar je je prettig in voelt. Of dat nou een bikini, tankini of badpak is. Voor mijn part ga je topless. Mij heb je er niet mee.
Hahahahaha wat een reacties heb ik uitgelokt zeg! Ik vind wel dat iedereen zelf mag weten wat zij aantrekt naar het strand en als dat een bikini is terwijl ze niet het figuur heeft van een topmodel, prima! Als je daar niet tegen aan wil kijken, moet je maar de andere kant op kijken, hihihihi.

@Nola: Dank voor jouw reactie. Mooi gezegd en een echte opsteker
Graag gedaan!
..popcorn?
quote:Whiskers schreef op 15 juni 2010 @ 10:04:

meds, 16 minuten geleden

Niet als je weer helemaal bent teruggeveerd.mwoah, de vrouwen die ik ken die zeggen teruggeveerd te zijn hebben echt geen platte buik meer hoor. Hooguit een platte buik met ribbels van het losse vel en striae.... Bikini is leuk als je dertien bent, maar ga als je ouder wordt gewoon voor het figuur ondersteunende badpak of de hippere naam Tankini
quote:amalia schreef op 15 juni 2010 @ 10:10:

[...]

:puke:

Ik draag nog liever een joggingpak op het strand dan zo'n zweterige tankini...Sorry, ben het er niet mee eens. Als ik iets lomp vind is het vrouwen onder de 40 met een badpak/tankini als ze wat vetjes hebben.

Ik vind zowel een badpak al tankini op zich best mooi, maar als je er dingen mee gaat verhullen sla je de plank mis.

Mooi bruin worden vind ik veel beter staan.

Dus mss even snel een paar x onder de zonnebank voordat je het strand op duikt?Ja ik zal wel ouderwetsch zijn maar ik vind vrouwen op leeftijd die bruin zijn alleen accentueren dat ze heel oud zijn. In ieder geval worden ze sneller oud dan ik. Leuk dat jij als een verschrompelde rozijn in je iene miene braziliaans gevalletje wilt rondhuppelen, ik zal daar in mijn tankini (ondanks sixpack) en factor 60 onder de parasol wat meewarig om lachen.
Och... ik dacht bij het terugzien van de strandfoto's wel even "oeps, die buik hangt er wel érg vrolijk bij", maar heb toch echt geen zin om de rest van mijn leven in een burkini te lopen. Dus degene die een probleem heeft met de post-zwangerschaps-rullen kijkt maar gewoon naar het vrolijke kind dat ernaast loopt. En zelf zie ik het toch niet. (Behalve op de foto's dan, maar wanneer kijk je die nou. )
Hey, Kalliopi, tuurlijk mag je tegengeluid laten horen.

Daar is een discussie voor bedoeld he.

Voel je niet aangevallen aub; ik probeerde nou juist mijn reactie zó te schrijven dat ik ook liet merken dat ik respect heb voor een ieders keuze.

Ook de jouwe!

Ik ben zelf ook niet bepaald slank, en durf me niet eens te vertonen in badkleding...

Dus...als ik jouw reactie lees heb ik bij voorbaat al bewondering voor hoe jij ermee omgaat.
quote:meds schreef op 15 juni 2010 @ 10:40:

Leuk dat jij als een verschrompelde rozijn in je iene miene braziliaans gevalletje wilt rondhuppelen, ik zal daar in mijn tankini (ondanks sixpack) en factor 60 onder de parasol wat meewarig om lachen.Sneu dat je daar je tijd aan besteedt...
quote:Liesken schreef op 15 juni 2010 @ 10:43:

Ik ben zelf ook niet bepaald slank, en durf me niet eens te vertonen in badkleding...

Jij gaat alleen maar naakt?
Haha qwertuu,

Eeehhmmm neen dus.

Ik ben meester in ontwijken van bepaalde situaties...
Toevallig ben ik afgelopen weekend naar de sauna geweest en ik moet eerlijk zeggen, ik vind dat zo'n verademing altijd. Iedereen, dik (en dan bedoel ik ook écht dik) of dun, loopt daar gewoon in volledige naaktheid rond, zonder dat daar raar over gedaan wordt. Daar kun je gewoon ongegeneerd jezelf zijn.

Als ik dan hier lees dat je van sommige mensen een buik met een rul teveel al moet "verhullen" in een badpak (alsof dat lukt ), dan word ik daar echt een beetje verdrietig van, eerlijk gezegd.
Gut, Meds, wat ben je lekker genuanceerd vandaag.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:qwertuu schreef op 15 juni 2010 @ 10:43:

[...]

Sneu dat je daar je tijd aan besteedt...wat aan insmeren?? mwoah zo gebeurd hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven