Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Nog maar een paar dagen tot zaterdag, dus dat is bijna 30 weken toch?!

Mijn bugaboo is ruim 7 jaar oud, dus van die sjieke nieuwe modellen weet ik niks. de 5e baby gaat er nu in (na jongste is 'ie uitgeleend geweest aan vrienden). Dat is toch wel optimaal gebruik maken van de spullen Net als onze box, is pas weer terug nadat er 3 baby's van anderen in gelegen hebben. Ik mag dus best een nieuw boxkleed kopen van mezelf. En misschien ook een leuke kap voor de kinderwagen, zou dat compatible zijn met oud model?

Ach, die arme L. Wel héél braaf van 'm. Ze moeten hier ook altijd in bed blijven tot 7.00 (door de week) of 7.30 (weekend). Maar naast e wekker staat een potje, daar gaan ze gewoon op als ze eerder moeten plassen gelukkig.

Vanmiddag naar VK, ze gaat een echo maken, ben heel benieuwd hoe meisje nu is gaan liggen.
***komt even binnen vliegen voor babynieuws***

Nog niets Amalia? Ohh, ze laat je wel wachten he! En dan zeggen 'ze' altijd dan volgende kindjes eerder geboren worden... Wat komt de vk doen bij je, nog eens strippen? Bij mij was het ook in drie keer, en ik had bij de eerste x al 3 cm. Bevalling was wel een eitje omdat ik al bijna op de helft zat, hihi. Jij bent er ook al bijna! Bel de oppas maar vast, dan nog maar snel een keer naar boven, lakentje van het wiegje nog eens rechttrekken en dan hup door naar je eigen bed om te bevallen!!!!! Gogogogogogogogoooooo!
Zo, die zijn opgeruimd en wel. Nu wel een aardbeienvlek in mijn t-shirt... ziet er ook niet uit.
@sardegna heb jij nog verwachtingen dat het voor na of op 8 juli komt?

Tijdens finale WK ?? ( ik weet die datums niet hoor dus ik zeg maar wat )
Oh aardbeien, gooi maar gauw in de wasmachibe
Ik ga zo maar eens heeeeel langzaam douchen
Sardegna, ik hoop zo dat je meisje goed ligt! Dat zou wel echt geweldig zijn.

Aapje, ik ga me niet nog een keer laten strippen. Ben van mening dat het eigenlijk niet helpt en als het wel helpt dat je dan toch al wel ging bevallen zeg maar. Ik zat de vorige keren zo hyper op elk krampje en steekje te letten. Doe is sowieso al natuurlijk, maar na het strippen helemaal. Niet fijn, dus ik laat lekker mijn bloeddruk controleren en het hartje van de baby en dan ga ik de volgende stappen met haar bespreken.

De 1e echo met 11 weken is de bevallingsdatum op 6 juni berekend. 4 dagen later met de nekplooimeting op 10 juni, maar ze laten dan die 6 staan. Bij de 20weken echo kwam ze ook op 10 juni uit maar omdat dan niet meer betrouwbaar is houden ze dus nog steeds die 6 juni aan.

Dan ben ik nu dus 9 dagen overtijd (de andere 12, dus ze heeft nog 3 ). Maar als het tóch 10 juni was, ben ik 'pas' 5 dagen overtijd. Dan valt het dus mee.

Anyway, als er vandaag of morgen niets komt wil ik donderdag naar het zkh om ingeleid te worden. zondag ben ik 42 weken, en ik wil niet over het weekend getild worden. Inleiden doen ze volgens mij niet in het weekend of op vrijdag dus dan donderdag maar. Niet dat ik op inleiden zit te wachten, maar het is wel goed zo. Als ze niet vanzelf komt dan maar met wat hulp.. Ze moet eruit!!!

Hoor je dat dametje?

En dat was het verhaal van de dag

Heeft Viool weer wat te lezen.
Ik denk dat het gewoon rondom de 8e gaat worden. Grappig: oudste weet al wanneer de baby komt. Heeft 'ie nl uitgerekend. "mama, ik kwam precies op mijn uitgerekende datum toch?, en F vier dagen eerder, dus de nieuwe baby komt weer 4 dagen eerder, op 30 juni dus."

Lijkt me een prima plan

Maar ze zeggen wel eens dat meisjes over het algemeen langer blijven zitten...
Nou, je hebt iig duidelijk bedacht wat je wil, goed zo. Dus als VK/gyn meewerken heb je voor komend weekend je baby. (maar ik hoop voor je vanmiddag al, 't is een mooie dag vandaag )
Ik heb trouwens gister 3 babywasjes gedraaid, een witte, een bonte en één met de nieuwe lakentjes, dekentje en aankleedkussenhoezen. Helemaal blij met m'n schone en nieuwe spulletjes, zo lekker alles opvouwen en schoon en fris de commode in. Nu nog bedje van zolder en opmaken. Wat denken jullie, zou de nesteldrang begonnen zijn??
@sardegna dat klinkt als !!

Wat leuk ook dat de kinderen meedenken.

Het zou mooi zijn 30 juni ..

@Amalia goed zo, de kleine komt dus nog voor maandag A S

wat goed dat je zelf duidelijk de te volgen stappen voelt.

Inleiden is niet altijd leuk maar soms kan t prima gaan hoor, dus zegt niks.

En ik snap dat langer wachten dan een bepaalde marge ook naar is.. Zo richting 14 dagen over tijd... Moet er toch iets gaan komen..
Ik moet natuurlijk ook luiers, billendoekjes, zalf, badmelk enzo kopen. Is het heel dom dat ik daar nu pas aan denk? Wat vinden jullie onmisbaar aan babyspulletjes?
Billendoekjes in de bonus bij de Appie Sar, ik heb net 18 pakjes doekjes gehaald voor 25 euro.

Weer gestript. Vond de vk toch wel een goed idee. Donderdag komt ze weer (al denkt ze dat ik vandaag of morgen ga bevallen zo aan de bmmond te voelen) en vrijdag CTG en vruchtwaterecho in het zkh. Eventueel maandag inleiden (42+1!!). Dat vond ik geen goed idee, wilde dat vrijdag of in het weekend. Ze zei dat als alles goed was ze nu tot 42,1 wachten. Ja ja,omdat het weekend is zeker. Ik heb gezegd dat ik echt niet na 42 weken wil bevallen. Het kon eventueel ook wel het weekend zei ze, maar ze dacht dat het sowieso niet nodig was want dat ze echt dacht dat ik vandaag of morgen zou gaan bevallen.

goed, ik hoop het maar..

Iphone in da house! Man heeft hem meteen uitgepakt en is hem aan het synchroniseren. Fijn, zo'n kadootje voor mezelf Nouja, hij vindt het leuk, prima.
Ja.... Ik had t toch eigenlijk allemaal wel erg graag in huis... Nou vind ik een commode beter misbaar dan die spulletjes, je aankleedkussen leg je overal neer en ik gebruikte de commode nooit.
Wat me hier opvalt, je kan gewoon bellen naar ziekenhuis dat je er aankomt bijv omdat je je xorgen maakt, dan kunnen ze je moeilijk met 42 wk in het weekend weer terugsturen toch ???
Yeeeaaahhhh amalia heeft haar Iphone !!

Yeeeaahh
Laten we hopen dat VK gelijk heeft en dat je vandaag of morgen spontaan begint. Ik duim voor je hoor Amalia!
18 pakken billendoekjes is wel heel veel?? Ik dacht om te beginnen maar eens 1 pakje aan te schaffen....

By the way, volgens mij heb ik blaasontsteking, net urine weggebracht naar HA. Wat kreeg jij daar laatst voor amalia? AB? En zo ja, welke? Amoxycilline is dacht ik het meest veilig voor babies, maar lijkt me niet het beste middel tegen een blaasontsteking. Nou ja, HA zal het wel weten.
Oh, de iphone, wat goed! Krijgen we livebevallingsverslag straks hi hi
18pakjes is dat wel genoeg ???
Tsja, 18 pakjes, roze wolk schijnt er heel veel ndig te hebben voor haar bruine wolk-baby... Misschien toch wel goed om een voorraadje aan te leggen
Dat wou ik dus net niet zeggen...
Maar ik heb man gevraagd om een kruiwagen
Over wagens gesproken, ik heb de bugaboo bee nu. Met geel baby slaapzakje en gele kap.

Die verander ik t z t dan in roze.
Valt het op dat ik verlof heb? Ik heb al 10x gepost vandaag

Is voor het goeie doel hè, viooltje bezig houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven