Bizarre complot theorieën

15-06-2010 11:45 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon samen met een complot minnende man.

Overal weet hij wel een nieuwe complot theorie van te maken. En hoewel ik er soms stapelgek van word ( werd, het is al een stuk minder ) , kan ik er wel om lachen.

De meest bizarre is dat hij serieus opzoek ging, en lid wilde worden van : The flat earth society. met , jawel, mensen die geloven dat de aarde plat is.

Ook heb ik al 1000x gehoord dat de eerste maanlanding een studio opname is. Dat Paul Mccartny dood is, en dat Jim Morrison nog leeft.

Sure sure.

Maar het lijkt mij zo leuk om hém ( Vriend dus, niet Jim ) eens om zijn oren te slaan met een volslagen belachelijke theorie. ( Een die bestaat, het liefst inc officiële website )

Iets van "New world order of the Creeping Buttercup" waarbij blijkt dat de boterbloem een schaduwregering heeft, en ons wil overheersen.

Welke leuke, bizarre, trieste complot theorieen kennen jullie ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Wat Katherina omschrijft is subliminal messages, jammer dat die niet werken.

Wiki:Subliminal stimuli (pronounced /sʌbˈlɪmɨnəl/, literally "below threshold"), contrary to supraliminal stimuli or "above threshold", are any sensory stimuli below an individual's absolute threshold for conscious perception. Visual stimuli may be quickly flashed before an individual may process them, or flashed and then masked, thereby interrupting the processing. Audio stimuli may be played below audible volumes, similarly masked by other stimuli, or recorded backwards in a process called backmasking. Introduced in 1897, the concept became controversial as "subliminal messages" in 1957 when marketing practitioners claimed its potential use in persuasion. Subsequent scientific research, however, has been unable to replicate most of these marketing claims beyond a mere placebo effect.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 15 juni 2010 @ 11:59:

Zolang hij maar niet begint over de theorie dat de Amerikanen zelf op 11 september in het WTC zijn gevlogen.

Dat vind ik zo'n nare theorie!

Die hebben we al gehad idd.

Ook dat de aanslagen door "de joden" gedaan zijn, want er zouden geen joden omgekomen zijn .

Maar goed, die hele vermoeiende extreme, ik geloof alles als het maar achterlijk is, periode is hij gelukkig voorbij ( Toen hij er nog allemaal extreem in geloofde leed hij aan PTSS, wat inmiddels door therapie verholpen is. )
quote:Katherina schreef op 15 juni 2010 @ 11:48:

Ik heb een oom, hij is imker, die is ervan overtuigd dat het bijenvolkje alras kleiner wordt. En als de bijen niet meer bestaan, gaan wij ook dood, omdat er dan minder bevrucht wordt.

En als je daarop gaat googelen is er nog behoorlijk wat over te vinden ook.

Ik vind het aardig bizar, maar misschien dat een echte complottheorist dit maar onzin vind.

Dat was toch ook in Beemovie? (animatiefilm) De bijen zijn verantwoordelijk voor de bestuiving en dus nieuwe bloei, als de bijen dat niet meer doen dan bloeit er niets nieuws meer.
Ik zou je man eens in contact brengen met 2Italy2. Dan kan hij met iemand praten die er ook in geloofd!
quote:dangeensuus schreef op 15 juni 2010 @ 12:01:

Jaaa catharina! En de platen van de beatles, als je die achterste voren afspeelt zit er een verborgen boodschap in.Hahah ja die heb ik ook gehoord. Mijn broer is nogal Beatles minded en kwam altijd met dat soort dingen, ook dat Paul McCartney niet meer de echte is. Websites met foto's.
quote:dangeensuus schreef op 15 juni 2010 @ 12:01:

Jaaa Katharina! En de platen van de beatles, als je die achterste voren afspeelt zit er een verborgen boodschap in.Dan is deze omkeert tekst het meest briljant : K3 = Satanisch !
even denken, wat hadden we nog meer???

oh ja, dat er verborgen codes zouden zitten in je mobieltje, en dat als je dat intoetst doorverbonden wordt met een of andere supergeheime CIA achtige organisatie
Dat van die nanochips in die Mexicaanse griepvaccinatie, waren ook genoeg mensen die dat geloofden.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Reptilians! Evil buitenaardsen die onder de mensheid zijn. Bush zou er een zijn. Het bewijs: Het tongetje van Bush

Het doel van reptilians is de mensheid naar de klote helpen.
Michael Drosnin en zijn bijbelcode.

Hij heeft 9/11 beschreven ongeveer 10 jaar voordat het plaats vond.

Leuke site voor de nuchtere mens onder ons is trouwens

http://www.skepsis.nl/
en de holocaust... is niet gebeurd
quote:Baudolino schreef op 15 juni 2010 @ 12:02:

[...]

Dat was toch ook in Beemovie? (animatiefilm) De bijen zijn verantwoordelijk voor de bestuiving en dus nieuwe bloei, als de bijen dat niet meer doen dan bloeit er niets nieuws meer.kan hoor, ik ken de film niet. Mijn oom is er al jaren van overtuigd, samen met zijn vrienden van de imkerclub. Heel vermoeiend, op z'n verjaardag, kan ik je melden.
ik krijg ongeveer dagelijks zulke mails van mijn moeder. als je wilt stuur ik ze door hahaha
quote:Katherina schreef op 15 juni 2010 @ 12:02:

Ik zou je man eens in contact brengen met 2Italy2. Dan kan hij met iemand praten die er ook in geloofd!

Mijn hele schoonfamilie is complottheorie, rechts stemmend*, sbs kijkend "volluk".

Wel leuk die verjaardagen altijd. Ik lag me ziek om die mafketels

( * met rechts bedoel ik een bepaald type, niet elke rechts stemmert is zo, ik neem aan dat jullie me even begrijpen, voordat we in een discussie over stemmen verzanden * )
Straling van de gsm antennes om ons mensen dom te houden.

Ook cool.
Ik had zo'n ex. Die kreeg toenmedicatie en heel veel hulpverlening. Inmiddels is hij weer van zijn medicatie af en zwerft ergens rond. Overtuigd van het bestaan van 'ze'.
MILF in the making ;-)
quote:Loreyi schreef op 15 juni 2010 @ 12:03:

Reptilians! Evil buitenaardsen die onder de mensheid zijn. Bush zou er een zijn. Het bewijs: Het tongetje van Bush

Het doel van reptilians is de mensheid naar de klote helpen.
Ik kreeg pas een mailtje van iemand, dat als je onder bedreiging je pincode in moet typen, en je doet het dan achterstevoren dat er dan linea recta een melding naar de politie gaat en dat er dan op het scherm een melding verschijnt dat de kas leeg is. Que?
Oh, je kan heb ook wijsmaken dat vlinders eigenlijk bloedzuigers zijn. Ze lijken wel lief, mooi en aardig, maar heb je wel eens in een vlinderpark gezien hoe lang hun tongen zijn en hoe ze te eten krijgen. Ze zeggen wel dat er suikerwater in die voerderdingen zit, maar eigenlijk is het menselijk plasma. Hoe dan ook, vlinders zijn dus bloedzuigende insekten, maar dat wordt verborgen gehouden door de vlinderbeschermers, aangezien veel vlinders al bijna uitsterven en dit nieuws ervoor zou zorgen dat iedereen ze dood zou slaan

Ik heb mijn broertje dit ooit ook wijsgemaakt toen hij 17 was en hij is een maand lang bang voor vlinders geweest.
Semper ubi sub ubi
Feitelijk zijn alle schokkende gebeurtenissen met eventueel de dood of heel veel geld verdienen tot gevolg een complot. Sommige mensen kunnen gewoon niet accepteren dat uitlaatgas uitlaatgas is, en dat een seriemoordenaar gewoon een seriemoordenaar is. En dat iemand miljoenen verdiend met een liedje zingen, daar MOET iets meer achter zitten/
Op www.niburu.nl kan hij ook zijn lol op.
quote:Katherina schreef op 15 juni 2010 @ 12:06:

Ik kreeg pas een mailtje van iemand, dat als je onder bedreiging je pincode in moet typen, en je doet het dan achterstevoren dat er dan linea recta een melding naar de politie gaat en dat er dan op het scherm een melding verschijnt dat de kas leeg is. Que? Maar ik heb een palindroom pincode!
quote:borodini schreef op 15 juni 2010 @ 12:04:

[...]

( * met rechts bedoel ik een bepaald type, niet elke rechts stemmert is zo, ik neem aan dat jullie me even begrijpen, voordat we in een discussie over stemmen verzanden * )Juist, laten we dat even benadrukken!
quote:Katherina schreef op 15 juni 2010 @ 12:06:

Ik kreeg pas een mailtje van iemand, dat als je onder bedreiging je pincode in moet typen, en je doet het dan achterstevoren dat er dan linea recta een melding naar de politie gaat en dat er dan op het scherm een melding verschijnt dat de kas leeg is. Que?

Oh ja, die was vervelend die mail. Verbazingwekkend dat Vriend dat dan weer niet geloofde.

( Soms denk ik wel eens dat gewoon in complotten wil geloven om mij dwars te zitten..... hey ik heb mijn eigen complotje )
Nostradamus

En het einde van de Maya kalender

( ZIE WIKI en veel plezier!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven