Bizarre complot theorieën

15-06-2010 11:45 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon samen met een complot minnende man.

Overal weet hij wel een nieuwe complot theorie van te maken. En hoewel ik er soms stapelgek van word ( werd, het is al een stuk minder ) , kan ik er wel om lachen.

De meest bizarre is dat hij serieus opzoek ging, en lid wilde worden van : The flat earth society. met , jawel, mensen die geloven dat de aarde plat is.

Ook heb ik al 1000x gehoord dat de eerste maanlanding een studio opname is. Dat Paul Mccartny dood is, en dat Jim Morrison nog leeft.

Sure sure.

Maar het lijkt mij zo leuk om hém ( Vriend dus, niet Jim ) eens om zijn oren te slaan met een volslagen belachelijke theorie. ( Een die bestaat, het liefst inc officiële website )

Iets van "New world order of the Creeping Buttercup" waarbij blijkt dat de boterbloem een schaduwregering heeft, en ons wil overheersen.

Welke leuke, bizarre, trieste complot theorieen kennen jullie ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
De Matrix, geweldige film!!

Wij allen zijn aan een mainframe gekoppeld zonder dat wij dat weten.

Wake-up!! We leven in een droomwereld en in werkelijkheid in een soort van kraamkamers. Onze gedachten worden gecontroleerd door de techniek.

-goede film-
Check google eens op illuminatie, wiki link

of de Bilderbergconferentie.

Beide zouden een wereldregering willen hebben en aantal miljard mensen willen uitroeien..En allerlei belangrijke mensen doen eraan mee...

Vind complottheorieën ook altijd leuk hoor ;) beetje doemdenken op zijn tijd haha.
Heerlijke tip: Neem willekeurig Engels woord en plak er 'conspiracy' achter, ik heb net AIDS, cancer en water fuel geprobeerd, maar er is vast nog veel meer.
En de Galactische Federatie, kennen jullie die? Een soort Startrek maar dan 'echt'.

http://www.crystaldimensions.nl/galacti ... ratie.html

*al weet ik niet of het echt een complot is, grappig is het wel*
quote:Katherina schreef op 15 juni 2010 @ 12:12:

[...]

Ja, dat denkt mijn oom ook. Zo grappig is dat niet hoor. Al jaren tellen ze hun volkjes, en elk jaar worden het er minder. Oh,oh, oh, we kunnen ons wel druk maken om de klimaatverandering, maar 'ze' zouden eens volkjes moeten tellen.Het was overigens Einstein die opperde dat als de bijen uit zouden sterven dat het dan snel met de mensheid gedaan zou zijn. Aldus Google.
Streepjescodes, ff googlen de theorie.
De matrix is idd een geweldige film voor complet-denkers. Zelfs een normaal mens werd daar wel even bang van.
quote:Tama schreef op 15 juni 2010 @ 12:16:

ik weet er nog een: dat roomboter beter (lees: gezonder) is dan margarine (becel e.d.), want aan margarine worden heel veel dingen toegevoegd wat niet op de verpakking vermeld wordt en waar je ziek van wordt.

Met als gevolg mijn ouders smeren allebei alleen maar boter op brood (en mijn vader heeft een torenhoge cholesterol!!!!)Dat is geen complot hoor, dat is geld verdienen in de voedselindustrie.
quote:Chatterly schreef op 15 juni 2010 @ 12:13:

Mijn man denkt nog steeds dat Pim Fortuyn in opdracht van . Wim Kok . door Volker van der G vermoord is.Wordt hier geloofd.
Dat van die bijen is helaas wel echt: http://en.wikipedia.org/wiki/Colony_collapse_disorder. Bijenkolonien sterven op mysterieuze wijze uit. 36% van de bijenkolonien in de VS werden hierdoor getroffen.
quote:2Italy2 schreef op 15 juni 2010 @ 12:18:

Streepjescodes, ff googlen de theorie.Dan kan je gelijk RFID opzoeken, dat wordt serieus de toekomst..en of we daar blij mee moeten zijn, is zeer de vraag. Ook leuke filmpjes van op youtube, hoe RFID werkt
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 12:13:

Ik ben net als 2Italy2 wel gek op dat soort complotten (uitzonderingen daargelaten, 9/11 en holocaust enzo)..

De bizarre ( Flat earth bijv. ) vind ik ook erg leuk.

Ruzie hebben we gehad om 9/11, kanker en aids. Wat een kutcomplotten zijn dat.
Die van de streepjescode kende ik nog niet, geweldig!
Illuminati zegt hem ook wel iets zeker?
Yup, gelezen!
quote:marie_liselotte1981 schreef op 15 juni 2010 @ 12:20:

[...]

Dan kan je gelijk RFID opzoeken, dat wordt serieus de toekomst..en of we daar blij mee moeten zijn, is zeer de vraag. Ook leuke filmpjes van op youtube, hoe RFID werkt

En wat is de beste plek om deze te dragen?

Juist, tussen de ogen op het voorhoofd. Het merkteken van het beest.

Ai.
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 12:19:

[...]

Dat is geen complot hoor, dat is geld verdienen in de voedselindustrie.Idd
tijdsgeest-zeistgeist echt super een complot waar een film/documantaire over bestaat, heel heftig en goed doordacht is enmet een eigen website!
..popcorn?
Maar wat vinden jullie dan van die van de MAAN?

Denken jullie dat we daar geweest zijn??

Ik vind het wel vreemd dat we in al die jaren nog nooit teruggeweest zijn. Dat is zo on-Amerikaans
Haha die van die streepjescode is echt flauwekul. Helemaal omdat het "witte" gedeelte van de code er ook nog bij hoort.
Haha leuk topic! Goede vriend van mij zit er ook hélemaal in - 9/11, New World Order, Bilderberg, Martial Law...

En ik - ik twijfel... Zo onmogelijk zijn die complotten nou ook weer niet. Het fascineert me en er zijn momenten dat ik er veel over lees maar ik ben er niet elke dag mee bezig. Hoewel ik ergens wel een altijd aanwezig gevoel heb dat je niet alles moet geloven wat je voorgeschoteld krijgt.

Ik heb bv vanaf het begin geloofd dat Pim Fortuijn door geheime diensten is uitgeschakeld en Volkert alleen een zondebok is.

Mijn vriend gaat er heel ver in en vindt ook dat we met zn allen wat moeten ondernemen tegen de New World Order enzo. Ik sluit niet uit dat het allemaal waar is maar ben er erg fatalistisch onder, heb geen idee wat ik er aan zou moeten doen. Bovendien zijn er altijd tal van gevaren die de wereld bedreigen, dat is gewoon een gegeven waar je mee moet leven.

Nog een hele spannende complottheorie is trouwens deze: het pedofielen netwerk en de betrokkenheid van NL politici en rechterlijke macht:

http://www.klokkenluidero ... -het-feitenoverzicht.html

Houdt je wel weer even aan de laptop gekluisterd.
.
....
Tja de maan...

Van de week nog een programma op Discovery over het feit dat het de grote aftroeftruuc van de v.s. was richting de ussr.

En feit is, en vlag kan niet wapperen op de maan. Dus die foto van de wapperende vlag op de maan + astronaut is waarschijnlijk net zo waar als de fotoshop foto's van Madge.

Maar goed, het is denk ik altijd goed om het nieuws met nodig cynisme te bekijken en zelf je hersenen te gebruiken.
Sinterklaas en Zwarte Piet? Die zijn dus nep.
Regeringsleiders en de vrijmetselarij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven