Het nieuwe Amerika Topic
woensdag 17 februari 2010 om 04:23
dinsdag 25 mei 2010 om 02:22
Het weer zat jouw inderdaad niet mee Elninjoo. Je was nog niet weg of we hadden paar dagen overgoten mooi weer. Maar kan je vertellen dat het nu weer bagger is.
Morgenavond een Meet met Horekaatje / Hubby en nog wel in Napa Valley. We hebben hun 3 jaar geleden ontmoet en elke keer als wij in NL komen dan staan hun altijd even op Schiphol voor een lekker praatje.
Dus dat word lekker bij zuipen kletsen. Zou zeggen werk ze
Morgenavond een Meet met Horekaatje / Hubby en nog wel in Napa Valley. We hebben hun 3 jaar geleden ontmoet en elke keer als wij in NL komen dan staan hun altijd even op Schiphol voor een lekker praatje.
Dus dat word lekker bij zuipen kletsen. Zou zeggen werk ze
dinsdag 25 mei 2010 om 13:17
SFO, aan het zon overgoten water heb ik niet gezeten, nog gewerkt.
Ben momenteel druk Bij Cafe B. te B.
Was afgelopen weekend haske druk, zeker 2e Pinksterdag. Er was een Bluesfestival, Zoutpop genaamd. Een groot succes kan ik je verzekeren! Reuzegezellig, mensen waren goed gehumeurd en wij hebben een hele goede dag gehad!
En jouw buurman is tuulk reuzeblij met jou zekers?
Veel plezier Horekaatje met SFO! Jij verkeerd vanaaf in goed gezelschap!
Ben momenteel druk Bij Cafe B. te B.
Was afgelopen weekend haske druk, zeker 2e Pinksterdag. Er was een Bluesfestival, Zoutpop genaamd. Een groot succes kan ik je verzekeren! Reuzegezellig, mensen waren goed gehumeurd en wij hebben een hele goede dag gehad!
En jouw buurman is tuulk reuzeblij met jou zekers?
Veel plezier Horekaatje met SFO! Jij verkeerd vanaaf in goed gezelschap!
dinsdag 25 mei 2010 om 16:12
Kijk aan nog even een berichtje van Kaatje die nu in vlucht 605 zit.
@Bloesie buurman was inderdaad blij en denk dat ik hem nog verder moet aansporen, hij is namelijk een Geek en Designer maar zodra er diverse hoekjes en toestanden gezaagd moet worden doet hij toch een stap terug. De woonkamer en keuken zijn bijzonder fraai geworden.
Dat werk bij Cafe B te B klinkt ook niet verkeerd, succes ermee.
Maar nu eerst even buffelen want SFO moet nog wat werk verzetten.
@Bloesie buurman was inderdaad blij en denk dat ik hem nog verder moet aansporen, hij is namelijk een Geek en Designer maar zodra er diverse hoekjes en toestanden gezaagd moet worden doet hij toch een stap terug. De woonkamer en keuken zijn bijzonder fraai geworden.
Dat werk bij Cafe B te B klinkt ook niet verkeerd, succes ermee.
Maar nu eerst even buffelen want SFO moet nog wat werk verzetten.
donderdag 10 juni 2010 om 16:29
zaterdag 12 juni 2010 om 16:37
zaterdag 12 juni 2010 om 16:39
*breekt even in*
SFO: ben je mailadres kwijt na mijn nieuwe pc en ben helaas ook niet thuis vanavond en morgen, maar.... zullen we anders volgend weekend ff bellen?
Ik ga deze zomer weer naar USA, NY, New Orleans, Savannah, St. Augustine. Die hoek.
Zijn jullie ook nog in die hoek deze zomer?
*breekt weer uit*
SFO: ben je mailadres kwijt na mijn nieuwe pc en ben helaas ook niet thuis vanavond en morgen, maar.... zullen we anders volgend weekend ff bellen?
Ik ga deze zomer weer naar USA, NY, New Orleans, Savannah, St. Augustine. Die hoek.
Zijn jullie ook nog in die hoek deze zomer?
*breekt weer uit*
dinsdag 15 juni 2010 om 22:56
quote:SFO schreef op 12 juni 2010 @ 19:55:
Hoezo inbreken Vinyl, gezellig dat je weer even hier wat komt posten. Zal je van de week even helemaal bijpraten, ik ben by the way het Amerikaanse nummer wat je op jouw nummer melder ziet staan.
LEUK!
Ik geef je even een gil, want mijn telefoon is er nu helemaal mee opgehouden... Grmbl... Koop van de week een nieuwe en dan ben ik weer gewoon bereikbaar als het goed is!
Hoezo inbreken Vinyl, gezellig dat je weer even hier wat komt posten. Zal je van de week even helemaal bijpraten, ik ben by the way het Amerikaanse nummer wat je op jouw nummer melder ziet staan.
LEUK!
Ik geef je even een gil, want mijn telefoon is er nu helemaal mee opgehouden... Grmbl... Koop van de week een nieuwe en dan ben ik weer gewoon bereikbaar als het goed is!
donderdag 17 juni 2010 om 22:51
vrijdag 18 juni 2010 om 04:03
Waren het hoge hakken of viel het mee Bloesie. Had vanmorgen even contact met haar en toen zat ze nog te wachten.
@Vinyl zie je berichtje te laat, dus morgen nog een poging. Heb hier vandaag een uitkering aangevraagd. Lullig maar waar als het baasje geen werk heeft dan zo maar deels aan mijn centen komen.
@Vinyl zie je berichtje te laat, dus morgen nog een poging. Heb hier vandaag een uitkering aangevraagd. Lullig maar waar als het baasje geen werk heeft dan zo maar deels aan mijn centen komen.
zondag 20 juni 2010 om 20:21
He meiden!
Ik woon niet in Amerika, maar ben wel helemaal gek op de USA!
Vorig jaar ben ik er voor het eerst geweest, toen 3 weken rondgereisd van San Francisco naar L.A.
In de tussentijd Houston en Chicago (geweldig!!) gezien en over 3 weken vertrek ik opnieuw om 3,5 week rond te reizen in het noord-westen! We starten en eindigen in Seattle en gaan onderweg langs Yellowstone, Glacier NP, Banff, Jasper, Vancouver, Vancouver Island en weer terug in Seattle.
Wat een topland is het! Ik zou er zelfs wel wonen!!
Kom ik nog in de buurt bij een van jullie en zo ja: alle tips zijn welkom!!
Dank jullie wel!!
Ik woon niet in Amerika, maar ben wel helemaal gek op de USA!
Vorig jaar ben ik er voor het eerst geweest, toen 3 weken rondgereisd van San Francisco naar L.A.
In de tussentijd Houston en Chicago (geweldig!!) gezien en over 3 weken vertrek ik opnieuw om 3,5 week rond te reizen in het noord-westen! We starten en eindigen in Seattle en gaan onderweg langs Yellowstone, Glacier NP, Banff, Jasper, Vancouver, Vancouver Island en weer terug in Seattle.
Wat een topland is het! Ik zou er zelfs wel wonen!!
Kom ik nog in de buurt bij een van jullie en zo ja: alle tips zijn welkom!!
Dank jullie wel!!