Nieuwe witte broek.

15-06-2010 20:57 95 berichten
Dag allemaal,

Ik heb vandaag een witte broek gekocht.

Nu heb ik weleens gehoord dat je die eerst altijd een keer moet wassen voordat je hem aandoet. Zodat, als er vlekken op komen, je er die makkelijker uit krijgt.

Is dit ook zo, of is het een fabeltje?

Zouden jullie hem voor de zekerheid eerst een keer wassen?

Of maakt het niet uit ?

Bedankt alvast !
Alle reacties Link kopieren
Was mijn nieuwe aankopen ook nooit voordat ik ze ga dragen. Ben er ook nog nooit slechter van geworden, voor zover ik weet. Volgens mij is het gewoon het idee. Ziek wordt je van ziektekiemen, die zitten niet zo gauw op katoen...dénk ik ;)

Nou ja, ik heb ook een goede weerstand ;)

Maarre ik heb laatst een witte broek gekocht en die was een beetje viezig geworden (schoentje van mijn neefje maakte een streep). In de was gedaan en verdwenen. Nog nooit van gehoord dat het vuilafstotender zou worden door eerst te wassen.
quote:delphicat schreef op 15 juni 2010 @ 21:24:

[...]

Niet als het uit een pakje komt, anders wel. Maar alleen onderbroeken, bh's weer niet.Hier exact hetzelfde.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Neele01 schreef op 15 juni 2010 @ 21:24:

Ik wil wel een clubje "ik was nooit nieuwe kleding maar ga dat nu wel doen omdat het wel door een PVVer gepast kan zijn en die vind ik vies" clubje oprichten.

Iemand die lid wil worden?
Ik was niet van te voren.

Ander vraagje: hoe wassen jullie je witte spijkerbroek? Was je de broek alleen of doe je er nog andere spullen bij? Welk wasmiddel en welk programma gebruiken jullie?
quote:Neele01 schreef op 15 juni 2010 @ 21:24:

Ik wil wel een clubje "ik was nooit nieuwe kleding maar ga dat nu wel doen omdat het wel door een PVVer gepast kan zijn en die vind ik vies" clubje oprichten.

Iemand die lid wil worden?Graag
Ik heb geen witte spijkerbroek.
Ik ruik altijd even aan een nieuwe onderbroek. En als ie fris ruikt draag ik m altijd gewoon die week.....
quote:Geraniummm schreef op 15 juni 2010 @ 21:27:

Ik was niet van te voren.

Ander vraagje: hoe wassen jullie je witte spijkerbroek? Was je de broek alleen of doe je er nog andere spullen bij? Welk wasmiddel en welk programma gebruiken jullie?Gewoon samen met witte t-shirts, wit ondergoed, witte sokken en bloesjes. En dat dan op 40 graden.
quote:Neele01 schreef op 15 juni 2010 @ 21:28:

Ik ruik altijd even aan een nieuwe onderbroek. En als ie fris ruikt draag ik m altijd gewoon die week.....De hele week?
quote:Quinty schreef op 15 juni 2010 @ 21:29:

[...]

De hele week? Ja hoor. En als hij daarna nog fris ruikt, nog een week.
Ik heb trouwens geen witte spijkerbroek. Daar zie je altijd cellulitis door heen.

En dat hebben 8 op de 10 vrouwen. En ik zeker.....
Neele maakt een grapje Quinty, iedereen weet dat ze altijd zonder slip over straat gaat.
quote:Neele01 schreef op 15 juni 2010 @ 21:29:

Ik heb trouwens geen witte spijkerbroek. Daar zie je altijd cellulitis door heen.

En dat hebben 8 op de 10 vrouwen. En ik zeker.....Door mijn witte spijkerbroek zie je echt geen cellulite heen. Anders trok ik hem niet aan. Ik heb leuke jurkjes voor minder de deur uit gedaan
quote:dangeensuus schreef op 15 juni 2010 @ 21:29:

Neele maakt een grapje Quinty, iedereen weet dat ze altijd zonder slip over straat gaat.
quote:Quinty schreef op 15 juni 2010 @ 21:29:

[...]

De hele week?

Ja als het een nieuwe is de hele week. Want dan zijn die kruizen nog een beetje stroef.

Bij een ingelopen slip een dag of 15.

En jij dan?

Nou, ik was lekker alles. Ik heb ooit in een kledingwinkel gewerkt, en daar moesten wij kleding van de winkel zelf aan. En die werd aan het eind van de dag gewoon weer terug in de rekken gehangen. BAHHHHHH
quote:delphicat schreef op 15 juni 2010 @ 21:30:

[...]

Door mijn witte spijkerbroek zie je echt geen cellulite heen. Anders trok ik hem niet aan. Ik heb leuke jurkjes voor minder de deur uit gedaan Loop eens in de zon en vraag iemand EERLIJK naar de achterkant van je dijen te kijken.....
en geloof me... in een heleboel kledingwinkels gebeurt dat nog steeds.
Delphi op een mooie zomerdag in haar witte spijkerbroek:

Meneer meneer... wilt u even goed naar de achterkant van mijn dijen kijken terwijl ik hier even in de zon ga lopen?
quote:dangeensuus schreef op 15 juni 2010 @ 21:31:

Nou, ik was lekker alles. Ik heb ooit in een kledingwinkel gewerkt, en daar moesten wij kleding van de winkel zelf aan. En die werd aan het eind van de dag gewoon weer terug in de rekken gehangen. BAHHHHHHZouden de medewerkster van een lingeriezaak dit ook doen?

Nou, ik was lekker alles. Ik heb ooit in een kledingwinkel gewerkt, en daar moesten wij kleding van de winkel zelf aan. En die werd aan het eind van de dag gewoon weer terug in de rekken gehangen. BAHHHHHH

Ja, dat weet ik nog. Dat was die winkel waar alles een beetje zurig rook toch?

Sorry dames, ik verveel me en ben heel irritant...

Nou, ik was lekker alles. Ik heb ooit in een kledingwinkel gewerkt, en daar moesten wij kleding van de winkel zelf aan. En die werd aan het eind van de dag gewoon weer terug in de rekken gehangen. BAHHHHHHKomt ze nu mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou, willen jullie even kijken naar mijn kont?

Geen cellulite te zien hoor!
ik was het wel eerst, heb toch het idee dat de vlekken er beter uit gaan. Vooral de jurken van mijn dochter..... ze zit graag op de grond te spelen en ik krijg stoepkrijt, geel zand er anders echt niet uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven