Mode & Beauty alle pijlers

kleding bruiloft mt 52/54

16-06-2010 14:41 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben mijn moeder aan het helpen een leuke outfit te vinden voor de bruiloft van mijn oom(haar zwager).

Mijn moeder heeft mt 52/54, is 57 jaar en is 1,65 lang. Ze walgt altijd van zichzelf als ze in de spiegel kijkt. Ze verafschuwt haar boven armen, buik en benen.

Ik vind haar prachtig, ze heeft de mooiste ogen van het westelijk halfrond! Ze is leuk, spontaan en altijd vrolijk!

En nu zou ik haar zo graag willen zien stralen op de bruiloft. Ze heeft het zoeken een beetje op gegeven en trekt dan zo maar wat aan.....

Wat is leuk voor een bruiloft(met rondvaart door de grachten van A'dam) zonder dresscode. Alle mag, het is alles behalve chique maar als je in gala zou willen mag het ook!

Mijn moeder houdt van netjes, vrouwelijk en feestelijk. Ze houdt niet van roze.

Ik zou graag leuke merken/winkels/sites/plaatjes willen horen/zien.

Kunnen jullie helpen? Ik wil zo graag dat mijn moeder kan uitkijken naar de bruiloft ipv de stress over wat ze aan moet...

Help!!

X
Je zou hier eens kunnen kijken, daar hebben ze volgens mij altijd wel leuke dingen :-) ! Anders zou ik eens kijken bij een grote maten winkel in de buurt, maar dan wel een beetje een "hippe" om het zo maar even te zeggen. Daar hebben ze vaak toch wel leuke dingen?
Hi,

ik weet niet wat je budget is, maar op de Karel Doormanstraat zit een winkel waar ze prachtige gelegenheidskleding verkopen, ook in de wat grotere maten. klik!

En als ze een beetje kan naaien, dan heb je echt leuke en makkelijke patronen voor chique kleding, ook voor een maatje meer. Zoals hier bijvoorbeeld..

Succes!
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
Ik zou je wel kunnen helpen iets te vinden op internet, maar waar zit je in Nederland? Of is het een treinreisje waard?
Het eerste dat ik zou doen, is kijken wat voor kleuren je moeder goed staan (daar heb je ook van die mooie tests voor; iets met winter-, lente-types enzo). Dan weet je waar je naar moet zoeken.
hier heb ik mijn jurk vandaan, maar ze maakt ook kleding voor familie van het bruidspaar. Ook voor grote maten.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Wij wonen in de randstad van Amsterdam. Als ik echt een leuke winkel weet neem ik mijn moeder overal mee naartoe als het moet!

Mijn moeder heeft rood haar en veel sproetjes. Een echt herfst-type.
Misschien kun je hier wat inspiratie opdoen.

Inspirerende plaatjes kleding voor grotere maten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh wauw Bar, die link van jou heb ik opgeslagen! Je weet nooit of mijn kerel ooit nog door de kniëen gaat
668, the neighbour of the Beast
ik ken iemand met ongeveer dezelfde maten. Zij heeft plaatjes van leuke outfits gezocht, is hier mee naar een goede naaister gegaan en heeft vervolgens bij een passend patroon, stof naar wens uitgezocht. Succes verzekerd, zeker omdat een goede naaister wel wat foefjes toe kan passen om bepaalde zaken wat te verdoezelen of juist te accentueren.
Annelies de Jong mode in Rotterdam. Daar heb ik al veel vrouwen op leeftijd en met een maatje meer prachtig aangekleed zien worden.

Ulla Popken kan ook leuk zijn voor grotere maten.
Marels, het is echt een aanrader om naar haar toe te gaan. Het is zoveel goedkoper dan al die suffe bruidswinkels.
Ik weet niet wat je budget is, maar ik vind de winkel van Elena Miro in de Beethovenstraat in Amsterdam wel een bezoekje waard. Het loopt t/m maat 54.

Info Elena Miro
I choose happy!
Ouch, Ulla Popken is echt NIET leuk voor grotere maten.

Dat is écht te tenenkrommend voor woorden.

Maar Bar, inderdaad, ik vind het héél gaaf. En het is echt niet meer dan 850 euro dus?
Ik was in totaal 1000 euro kwijt.

Ik had een jurk met bolero, en sleep

2 stropdassen in de stof van mijn jurk (1 voor man en 1 voor onze bruidsjonker) een ringkussen in dezelfde stof en het aller aller geweldigste waren mijn schoenen. Helemaal op maat gemaakt, in dezelfde stof als jurk en kosten 130 euro.

Loop er nu ook nog regelmatig op (en ben al 2 jr getrouwd)
Supercool Bar! Ik moet het ook echt onthouden. Nieuwegein is een kolere end voor mij, maar goed, liever een fijne zaak en ver rijden, dan dichtbij en standaard en kut
Nou idd. net even bij Ulla Popken gekeken daar wordt volgens mij niemand blij van.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ulla popken is echt geen fijne winkel.......... ga nog liever naar de miss etam (en dat wil echt wat zeggen)
Miss Etam is ook niet echt je van het nee...

M&S heb ik dan nog liever, da's nog enigszins te pruimen. Of eigenlijk; ik haal daar best wel leuke dingen vandaan, regelmatig.
M&S heeft soms idd wel wat leuke dingen. Wehkamp vind ik dan nog ietsje beter
Hoi JikkieZ,

Ik ben jaloers op je moeder! Rood haar en sproeten, super! Een maatje meer is niet altijd een maatje probleem. Ik draag zelf maat 50-52, ben 29 jaar. Ik hoor altijd dat ik er erg leuk uitzie (ben gek op kleren ) en loop zelfs modeshows voor grote maten kleding. Er is net een grotematen beurs in Hardenberg geweest, dat soort beurzen zijn echt een walhalla. Niet zoeken naar je maat, maar gewoon zeggen, ja leuk die en dan in maat 50 (of tot en met 68!)... Ik weet niet of de bruiloft op korte termijn is, maar anders zeker een keer met haar gaan. In oktober is er weer een beurs in Eindhoven als het goed is. Even wat tips op een rij:

Stevig en klein, dus wat wil je lengte suggereren. Lijkt slanker... Kies geen ronde hals, maar vooral een v-hals. Probeer wat van het decollete te laten zien (niet elke vrouw wil dat, moet natuurlijk ook gerespecteerd worden).

Rood haar, persoonlijk vind ik groen daarbij prachtig staan. Is ook vaak chique en feestelijk. Vooral van dat smarag-groen. Je geeft aan dat je moeder van netjes houdt, zou een echte feestjurk of avondjurk haar wat lijken? Dan heb ik een supertip voor je: www.supersizefashion.nl Alle jurken worden op maat gemaakt, en kosten (niet schrikken) maximaal ¤125,- (de trouwjurken) Ik ken de eigenaren, ze willen het beste voor iedereen en zijn echt begaan met de klant. Verder wil ik je verwijzen naar www.grotematenmode.nl, de verzamelsite van grote maten merken.

Nog een tip: bespaar je moeder veel stress en negatieve gevoelens door naar winkels te gaan waar ze tot haar maat gaan, winkels met een grotematen collectie tot maat 52, hebben kleding die vaak in die maat 52 akelig klein valt. Zo van, we bieden we grote maten, maar we willen het eigenlijk niet

Ik wens je moeder (en jou) veel shopplezier en succes! En vast een fijne bruiloft!
Bagoes Mode

www.modeoutlet.nl - 030 2304225 - meer

Leuke moderne kleding , voor leuke moderne prijzen.

Ze zitten op meer plaatsen in het land, maar dat moet je zelf even bekijken. Deze zit in elk geval in Utrecht.
Is Ulla Popken niet leuk? Sorry.

Ik dacht dat dat zo'n beetje de autoriteit op het gebied van grote maten was.
quote:Cuckoo schreef op 16 juni 2010 @ 16:09:

Hoi JikkieZ,

Ik ben jaloers op je moeder! Rood haar en sproeten, super! Een maatje meer is niet altijd een maatje probleem. Ik draag zelf maat 50-52, ben 29 jaar. Ik hoor altijd dat ik er erg leuk uitzie (ben gek op kleren ) en loop zelfs modeshows voor grote maten kleding. Er is net een grotematen beurs in Hardenberg geweest, dat soort beurzen zijn echt een walhalla. Niet zoeken naar je maat, maar gewoon zeggen, ja leuk die en dan in maat 50 (of tot en met 68!)... Ik weet niet of de bruiloft op korte termijn is, maar anders zeker een keer met haar gaan. In oktober is er weer een beurs in Eindhoven als het goed is. Even wat tips op een rij:

Stevig en klein, dus wat wil je lengte suggereren. Lijkt slanker... Kies geen ronde hals, maar vooral een v-hals. Probeer wat van het decollete te laten zien (niet elke vrouw wil dat, moet natuurlijk ook gerespecteerd worden).

Rood haar, persoonlijk vind ik groen daarbij prachtig staan. Is ook vaak chique en feestelijk. Vooral van dat smarag-groen. Je geeft aan dat je moeder van netjes houdt, zou een echte feestjurk of avondjurk haar wat lijken? Dan heb ik een supertip voor je: www.supersizefashion.nl Alle jurken worden op maat gemaakt, en kosten (niet schrikken) maximaal ¤125,- (de trouwjurken) Ik ken de eigenaren, ze willen het beste voor iedereen en zijn echt begaan met de klant. Verder wil ik je verwijzen naar www.grotematenmode.nl, de verzamelsite van grote maten merken.

Nog een tip: bespaar je moeder veel stress en negatieve gevoelens door naar winkels te gaan waar ze tot haar maat gaan, winkels met een grotematen collectie tot maat 52, hebben kleding die vaak in die maat 52 akelig klein valt. Zo van, we bieden we grote maten, maar we willen het eigenlijk niet

Ik wens je moeder (en jou) veel shopplezier en succes! En vast een fijne bruiloft!Wat een lief bericht! En wat een goeie tips. De bruiloft is in september maar wij gaan zeker naar die beurs in oktober. Ik gun het me moeder zo dat ze lekker kan shoppen! Ik ga de sites eens bekijken! bedankt!
In Amsterdam zit Mateloos,een leuke grote winkel.

Ze hebben ook een website,anders ff googlen!

Succes met shoppen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven