Napraattopic hoogbegaafd

16-06-2010 18:57 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil toch even melden dat mijn hockeycoach me hoogbegaafd vind en hij is nog erkend ook. Nu vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats.

hoogbegaafd

Totaal aantal stemmen: 20

ja, want mijn coach heeft het gezegd (40%)
ik denk zelf van wel (40%)
nee (5%)
laagbegaafd (15%)
Ik zíe geeneens een poll.

Slingert telefoon naar het andere topic
quote:Mirremara schreef op 16 juni 2010 @ 19:21:

[...]

JAhahaaa nu weet ik het wel Yasmijn!
quote:Jumpsje schreef op 16 juni 2010 @ 19:22:

Slingert telefoon naar het andere topicduidelijk minderbegaafd
quote:Jumpsje schreef op 16 juni 2010 @ 19:22:

Slingert telefoon naar het andere topicBeginnende tokkie-trekjes..
En als ik nou zeg dat ik het óók niet meer weet met HBO diploma en dus tokkie trekjes, dan ben ik zeker huilie of HSP. Boehoehoe.. Ik heb een coach nodig.
Zal ook wel zo'n gevalletje IQ compenseert EQ zijn..
Hehehe, als ik dit allemaal had geweten, had ik even een flesje wijn opengetrokken en met bord laptop op schoot gegeten.
quote:lekkeresnor schreef op 16 juni 2010 @ 19:22:

niet sippen Nieuwe Auto.

ik heb toevallig het lokale knikkerteam gecoacht en denk dat jij best wel eens hoogbegaafd kan zijn! alles valt nu op zijn plek!!
ga je nu ook een cursus binair breien volgen?

dat is DE trend binnen het hoogbegaafdheidswereldje
Ik ben NSI niet super intelligentIk ben zo happy dat ik dat nu eindelijk weet..

Ja het is zo hoor me coach zegt het zelluf..
quote:PixiePink schreef op 16 juni 2010 @ 19:08:

Zijn er ook gradaties in het minder begaafd zijn? En waar plaats je jezelf dan?Ik scoor op een IQ test niet meer dan 80, dan heb je wel een gradatie te pakken hoor......
quote:lekkeresnor schreef op 16 juni 2010 @ 19:39:

ga je nu ook een cursus binair breien volgen?

dat is DE trend binnen het hoogbegaafdheidswereldje

uiteraaaard , moet natuurlijk wel met gelijkgestemden kunnen praten he, die begrijpen mij tenminste...

en D&D moet ik ook gaan doen heb ik begrepen?? eindelijk een leven
anoniem_94589 wijzigde dit bericht op 16-06-2010 19:49
Reden: mijn vingers houden mijn hersenen niet bij
% gewijzigd
tsssk..

D&D is zo najaar 2009. Dat kan tegenwoordig echt niet meer. Ook als HB-er moet je bij de tijd blijven.
quote:lekkeresnor schreef op 16 juni 2010 @ 19:57:

tsssk..

D&D is zo najaar 2009. Dat kan tegenwoordig echt niet meer. Ook als HB-er moet je bij de tijd blijven.oh.. sorry...
Nou lekker, dit topic loopt helemaal niet zo goed als het minderbegaafdentopic...

Kom op, hoogbegaafden, wie heeft er nog een geneesmiddel tegen een enge ziekte uitgevonden vandaag?
quote:robo schreef op 16 juni 2010 @ 20:17:

Nou lekker, dit topic loopt helemaal niet zo goed als het minderbegaafdentopic...

Kom op, hoogbegaafden, wie heeft er nog een geneesmiddel tegen een enge ziekte uitgevonden vandaag?Ik ben nog bezig met een geneesmiddel tegen minderbegaafdheid, proefpersonen genoeg,maar het werkt nog niet optimaal
Das toch ook typisch iets voor hoogbegaafden.. Nie zo goed met communikaasie!
Ik vind mezelf hoogbegaafd en hoogsensitief.... en ook nog eens creatief... waar hoor ik nu bij?

heb wel Groen Links gestemd, op nr. 3.... dacht namelijk dat een allochtone vrouw was, maar blijkt een man te zijn....
quote:lavenderleo schreef op 16 juni 2010 @ 21:48:

Ik vind mezelf hoogbegaafd en hoogsensitief.... en ook nog eens creatief... waar hoor ik nu bij?

heb wel Groen Links gestemd, op nr. 3.... dacht namelijk dat een allochtone vrouw was, maar blijkt een man te zijn....Sorry, dan hoor je toch echt bij de minderbegaafden
quote:Mieomij schreef op 16 juni 2010 @ 19:02:

Ik vind hoogbegaafdheid alleen relevant voor kinderen. Die moeten dan misschien aangepast onderwijs krijgen. Voor volwassenen doet het er niet toe. Die hoeven niet meer naar school.Nou, voor volwassenen doet het er juist heel erg toe. Hoogbegaafden (>130) kunnen soms net zo zijn als minderbegaafden (<100) als het om werk, relatie en alle andere dingen gerelateerde problemen gaat.
quote:robo schreef op 16 juni 2010 @ 20:17:

Kom op, hoogbegaafden, wie heeft er nog een geneesmiddel tegen een enge ziekte uitgevonden vandaag?DPAH (debunkparoxeshypochondriasis)
Volgens mij ben ik hier goed op het hoogbegaafden topic. Ik heb namelijk een vraag, die kunnen jullie vast beantwoorden.

Wat is ´hengelen´?
quote:louisavuitton schreef op 19 juni 2010 @ 21:22:

Volgens mij ben ik hier goed op het hoogbegaafden topic. Ik heb namelijk een vraag, die kunnen jullie vast beantwoorden.

Wat is ´hengelen´?

Toen ik 'het' deed, viste ik in de viva-vijver om er een leuk contact uit te halen buiten het forum om. Heb het ook ergens anders - toen ik op zoek was naar wat is hengelen - zien omschrijven als het ontlokken van mogelijk ongepaste vragen aan de vrouwen hier.

Maar wat het nu precies is ....
quote:feeks schreef op 16 juni 2010 @ 18:57:

Ik wil toch even melden dat mijn hockeycoach me hoogbegaafd vind en hij is nog erkend ook. Nu vallen alle puzzelstukjes op zijn plaats.Dan zal het wel kloppen...
World of Warcraft: Legion
hey feeks, hoe is het nu? Al meer duidelijkheid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven