Bh tips grote borsten
donderdag 6 mei 2010 om 01:55
Lieve Dames,
Ik ben vast niet de enige met het "probleem" van grote borsten (80F).
Ze zitten me niet in de weg, maar het bemachtigen van een goede bh valt niet mee. Liefst draag is voorgevormde bh's. Zelf heb ik goede ervaringen met Marie-Jo, maar dat is dan weer een prijzig merk... Dus hebben jullie tips, kom maar op!
Ik ben vast niet de enige met het "probleem" van grote borsten (80F).
Ze zitten me niet in de weg, maar het bemachtigen van een goede bh valt niet mee. Liefst draag is voorgevormde bh's. Zelf heb ik goede ervaringen met Marie-Jo, maar dat is dan weer een prijzig merk... Dus hebben jullie tips, kom maar op!
donderdag 3 juni 2010 om 11:24
Ik heb zelf niet zo'n hele grote maat (80D) maar zag afgelopen week ij de Livera ook grote maten. Volgens mij was het van het merk Dyanne van Dyanne Beekman. Heb er nu zelf een BH van gekocht (was de enige in mijn maat, rest was allemaal groter) en die zit perfect. Misschien dat er dus mensen zijn die daar ook eens kunnen gaan kijken. Mijn bh was nog in de aanbieding ook voor 10 euro Verder vind ik Triumph echt niks. Daar kon ik ook niets in mijn maat vinden, alles zat heel raar en ik had bij de voorgevormde bh's ook het idee dat ze heel puntig zijn en dat er voorin dus geen tiet zit. Alleen maar lege bh :') Vreselijk vond ik ze.
donderdag 3 juni 2010 om 13:48
Ik heb sinds een jaar maat 80F. Dat was trouwens wel even schrikken, was opeens van 75C naar 80F gegaan. Ik moest dus nieuwe BH's kopen. Ik heb mijn meeste BH's bij Hunkermoller gekocht en die bevallen prima. Alleen na een hele dag dragen voel je de bandjes op je schouders wel. Ik heb ook een BH van Dyanne, die is ook goed.
donderdag 17 juni 2010 om 09:13
quote:Kym schreef op 05 juni 2010 @ 23:47:
Iemand, iemand iemand enig idee waar ik een strapless bh kan vinden die dan ook echt goed zit en ondersteunt?kijk eens op www.farfallina.nl !
Iemand, iemand iemand enig idee waar ik een strapless bh kan vinden die dan ook echt goed zit en ondersteunt?kijk eens op www.farfallina.nl !
donderdag 17 juni 2010 om 14:10
quote:Melpomene schreef op 18 mei 2010 @ 14:10:
[...]
Doe ik ook altijd.
Ik ben overigens van plan deze bikini aan te schaffen:
[afbeelding]
Ik heb al zoiets in het zwart, en dat zit perfect. Met broekje erbij zo'n 60 euro via Figleaves.Tis een mooie kleur, maar ik zou toch zweren dat het een BH is. Ik denk door de cupnaden en het schouderbandje.....
[...]
Doe ik ook altijd.
Ik ben overigens van plan deze bikini aan te schaffen:
[afbeelding]
Ik heb al zoiets in het zwart, en dat zit perfect. Met broekje erbij zo'n 60 euro via Figleaves.Tis een mooie kleur, maar ik zou toch zweren dat het een BH is. Ik denk door de cupnaden en het schouderbandje.....
donderdag 17 juni 2010 om 15:57
Ik shop regelmatig (en zeker in de uitverkoop) bij de betere lingeriewinkels, en draag het liefste Aubade, Marie Jo, La Perla enz. Toch merk je echt wel het verschil hoor ze blijven veel langer mooi, dus toch meer waar voor je geld. Maar ik moet zeggen ik heb laatst een setje van de Hunkemoller geprobeerd (nieuwe lijn) en die bevalt echt wel goed. Ik heb zelf 70E overigens... Ow en Saphh tja, meningen over verdeeld maar het woord chique kan ik er niet aan geven...
liefs Hei
liefs Hei
vrijdag 18 juni 2010 om 12:36
Veel mensen hebben het hier over Bravissimo. Een Engelse site.
Hoe lang is de levertijd dan? Want ik zie alleen 3-5 dagen staan maar ik neem aan dat dat voor binnen de UK is bedoeld? En hoe zit het met retouneren? Is dat gewoon mogelijk?
Liefs
ps: ik heb maat 65G, echt een drama, als je een grote cup vind is de omvang meestal ook enorm. en een 65'je vind je bijna alleen maar in A of als je mazzel hebt B. Kent iemand dit probleem?
Hoe lang is de levertijd dan? Want ik zie alleen 3-5 dagen staan maar ik neem aan dat dat voor binnen de UK is bedoeld? En hoe zit het met retouneren? Is dat gewoon mogelijk?
Liefs
ps: ik heb maat 65G, echt een drama, als je een grote cup vind is de omvang meestal ook enorm. en een 65'je vind je bijna alleen maar in A of als je mazzel hebt B. Kent iemand dit probleem?
vrijdag 18 juni 2010 om 14:40
@xLilian: Meestal als ik bij Bravissimo bestelde dan had ik de spullen binnen een week, maar het kan ook wel eens een paar dagen langer duren. En ik heb ook wel eens iets teruggestuurd, als de maat toch niet helemaal o.k. was. Je kunt gewoon de spullen in hetzelfde doosje terugsturen naar hun adres en met het retourformuliet ingevuld. En je moet natuurlijk wel portokosten betalen dan.
Volgens mij hebben zij de meeste modellen ook wel in omtrekmaat 65 ( dat is in UK 30 dacht ik?). Als je twijfelt over de pasvorm en maat van een specifiek model dan kun je per e-mail overleggen met de dames van Bravissimo; ik werd daar altijd goed door geholpen.
Volgens mij hebben zij de meeste modellen ook wel in omtrekmaat 65 ( dat is in UK 30 dacht ik?). Als je twijfelt over de pasvorm en maat van een specifiek model dan kun je per e-mail overleggen met de dames van Bravissimo; ik werd daar altijd goed door geholpen.
zaterdag 19 juni 2010 om 21:45
Ook ik heb een grote cupmaat: 70F.
Ik heb sportbh's van Freya en Shock Absorber. Erg fijne BH's maar als ik ga hardlopen draag ik er altijd een bhtopje van Nike overheen. Dan kunnen mijn borsten vrijwel geen enkele kant meer op. Dat vind ik prettig bij het sporten.
Voor gewone BH's ga ik altijd naar Naron www.naron.nl in Breda (ik woon in Breda). Heb daar ook laatst een strapless van Fantasie gekocht. Echt een superwinkel met vlotte modellen lingerie. Ook voor badkleding een echte aanrader.
Ik ga nooit meer voor de goedkopere lingerie bij Hunkemuller of Livera. Dat is echt weggegooid geld. Een goed passend BH die goede ondersteuning geeft is zo belangrijk. Als je een goede BH hebt, zie je er slanker uit en loop je rechterop. Bandjes mogen nooit in je schouders snijden, dan heb je echt een verkeerd model. Bovendien moet je je hele leven nog doen met de borsten, dan wil je niet dat ze voortijdig op je knieen hangen.
Ik heb sportbh's van Freya en Shock Absorber. Erg fijne BH's maar als ik ga hardlopen draag ik er altijd een bhtopje van Nike overheen. Dan kunnen mijn borsten vrijwel geen enkele kant meer op. Dat vind ik prettig bij het sporten.
Voor gewone BH's ga ik altijd naar Naron www.naron.nl in Breda (ik woon in Breda). Heb daar ook laatst een strapless van Fantasie gekocht. Echt een superwinkel met vlotte modellen lingerie. Ook voor badkleding een echte aanrader.
Ik ga nooit meer voor de goedkopere lingerie bij Hunkemuller of Livera. Dat is echt weggegooid geld. Een goed passend BH die goede ondersteuning geeft is zo belangrijk. Als je een goede BH hebt, zie je er slanker uit en loop je rechterop. Bandjes mogen nooit in je schouders snijden, dan heb je echt een verkeerd model. Bovendien moet je je hele leven nog doen met de borsten, dan wil je niet dat ze voortijdig op je knieen hangen.